Sophia

Een super goed bedrijf!

Erg snel en correct gaan ze te werk.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor de positieve feedback Sophia! We kijken er naar uit om nog meer vertalingen voor jullie te mogen verzorgen. Groeten, Team Fairlingo.

Marloes de Bruin

We gaan als bedrijf over op Engels als voertaal en dat betekent dat er veel vertaald moet worden. De samenwerking die we recent zijn gestart met Fairlingo bevalt goed! Ze denken goed mee en de... We gaan als bedrijf over op Engels als voertaal en dat betekent dat er veel vertaald moet worden. De samenwerking die we recent zijn gestart met Fairlingo bevalt goed! Ze denken goed mee en de vertalingen zijn eenvoudig aan te vragen via het online portal.

Snel en helder antwoord op vragen en goede vertalingen

Reactie Fairlingo:

Dag Marloes, bedankt voor je mooie review! Fijn dat je veel gemak ervaart van ons platform en dat de samenwerking goed bevalt. Bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Team Fairlingo.

Maud

Super snelle vertaalhulp en prettige samenwerking.

Snelle service, goede samenwerking, denken mee en enthousiast

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je review Maud! Fijn om te horen dat de vertalingen soepel verlopen en je de samenwerking als prettig ervaart. Dat is geheel wederzijds! Tot een volgende opdracht. Groet, Team Fairlingo.

Rémon

Goede en snelle vertalingen, offerte snel en duidelijk ontvangen, opdracht snel opgeleverd.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor je review Rémon! Fijn om te horen dat je de snelheid en kwaliteit van onze vertaaldiensten zo goed beoordeelt. We staan een volgende vertaling graag weer voor je klaar. Groeten, team... Bedankt voor je review Rémon! Fijn om te horen dat je de snelheid en kwaliteit van onze vertaaldiensten zo goed beoordeelt. We staan een volgende vertaling graag weer voor je klaar. Groeten, team Fairlingo

Care 4 You

Goed. Reageren snel en kwaliteit is hoog.

Goed. Reageren snel en kwaliteit is hoog.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve feedback! Fijn dat we jullie naar volle tevredenheid van dienst zijn geweest. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor Care 4 You klaar. Groeten, team Fairlingo

AA Rotterdam

Zeer tevreden over de dienstverlening van Fairlingo. Precies wat ik zoek in een vertaalbureau!

Snel en goede prijs-kwaliteitverhouding!

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze mooie feedback! Mooi om te horen dat jullie de snelheid en prijs-kwaliteitverhouding van ons vertaalbureau zo goed beoordelen. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer... Bedankt voor deze mooie feedback! Mooi om te horen dat jullie de snelheid en prijs-kwaliteitverhouding van ons vertaalbureau zo goed beoordelen. We staan bij een volgende vertaalopdracht graag weer voor jullie klaar. Groeten, team Fairlingo

K Hoekman

Zeer positief

Duidelijke offerte en snelle levering van de vertaling

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat je zeer positief bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende vertaling! Groeten, team Fairlingo

J. Philipse Advies

Snel en vakkundige vertaling van website en andere corporate teksten.

Snel en vakkundig.

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te horen dat we jouw website en andere teksten naar volle tevredenheid hebben vertaald. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar.... Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te horen dat we jouw website en andere teksten naar volle tevredenheid hebben vertaald. We staan bij een volgende vertaling graag weer voor je klaar. Groeten, team Fairlingo

Best Home Plaza

Handig platform voor vertalingen

Zeer snel de vertalingen in huis

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor jullie review en het vertrouwen in ons vertaalbureau! We staan een volgende vertaling graag weer voor Best Home Plaza klaar. Groeten, team Fairlingo

MBB

De vertalingen krijg je lekker snel binnen zonder verlies van kwaliteit en dat voor een mooi prijsje!

Snelle levering, prijs, kwaliteit

Reactie Fairlingo:

Bedankt voor het achterlaten van een review en jullie vertrouwen in ons vertaalbureau! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Graag tot een volgende vertaling. Groeten, team Fairlingo