Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

We hebben een prima ervaring opgedaan. personeel is vriendelijk en levert service op hoog niveau.
Alle hapjes waren prima verzorgd in een gezellig aangepaste zaal.

René Jansen/ Dierenartspraktijk Overbos

We hebben het geheel als uitstekend ervaren. Vooral het buffet was fantastisch goed verzorgd. Ook de bediening was geweldig. Kortom een hele goede ervaring die we zeker aan anderen in onze vrienden-... We hebben het geheel als uitstekend ervaren. Vooral het buffet was fantastisch goed verzorgd. Ook de bediening was geweldig. Kortom een hele goede ervaring die we zeker aan anderen in onze vrienden- en kennissenkring zullen doorgeven.

Eventueel een goederenlift naar de bovenetage ivm vervoer van zware geluidsapparatuur.

Fam. J.Jonkman

Warm ontvangst, en goede begeleiding !

Geen !

Laura

Wij hebben onze receptie van de bruiloft bij Fokker Eventcenter gehouden. Fijn dat veel communicatie en aanpassingen per mail konden. Dag voor de receptie nog even langs gegaan om alles door te... Wij hebben onze receptie van de bruiloft bij Fokker Eventcenter gehouden. Fijn dat veel communicatie en aanpassingen per mail konden. Dag voor de receptie nog even langs gegaan om alles door te nemen.
Gedurende de receptie is alles tot in de puntjes verzorgd. De broodjes en sate waren heerlijk en het personeel heeft continue rondgelopen om iedereen van een hapje en drankje te voorzien. Muziek viel af en toe weg, maar dat was dan ook echt het enige minpuntje.

Alleen de muziek die soms uitviel. Verder geen punten

Zeer mooie locatie en zaal. Lekker eten en een gezellige atmosfeer. Zeer aardig personeel.

1 personeelslid was bezig met drank, eten en audio/video.
Dit hield in dat er niemand een drankje kon inschenken terwijl de andere twee zaken geregeld werden.

Klein puntje, maar...
1 personeelslid was bezig met drank, eten en audio/video.

Klein puntje, maar misschien toch goed om te melden.

h.prins

Gezellige accomodatie ,prima koud/warm buffet

Faez

Beste locatie en heel vriendelijke, maar ook behulpzame medewerkers

Een lift of iets dergelijks voor oude en invalide mensen maakt Fokker event zaal complate.

Bianca

GEWELDIG.
Wij hebben ons huwelijksfeest gegeven voor 75 man. De prijs valt echt reuze mee.

GEWELDIG.

De mensen krijgen vaak genoeg drinken en de bedoeling is super vriendelijk. Tijd voor een babbeltje en gezellig. En dit allemaal erg professioneel.

Mariska denkt met je mee, wat je wilt. En dingen zijn altijd te bespreken. Wij wilden een iets ander menu. Nou dat is geen probleem geweest.

Het eten was gewoon echt super goed. Echt restaurant waardig en dan ook een goed restaurant.
Het eten was warm, mals en echt verrukkelijk.

Ik zou iedereen deze locatie aanraden. Echt super.

Charlie Lentz

Wij hebben hier ons huwelijksfeest gegeven. We zijn zeer tevreden over de aankleding en service. Er werd rekening gehouden met onze wensen en eisen. Wij raden het partycentrum zeker aan als iemand... Wij hebben hier ons huwelijksfeest gegeven. We zijn zeer tevreden over de aankleding en service. Er werd rekening gehouden met onze wensen en eisen. Wij raden het partycentrum zeker aan als iemand een feest wil geven.

Huisartsenpraktijk Wolsak

Van begin tot eind af!!