Wilfried Giesen

Nieuw Breitling horloge geen garantie

Snelle verkopers welke toegespitst zijn op omzet. Daarin tegen is de afdeling aftersales bij Eugene van Baal super slecht! Nieuwe Breitling Navigator gekocht die niet waterdicht blijkt te zijn. Breitling en Eugene van Baal bieden geen garantie omdat zogenaamd het water binnen is gekomen via het knopje op ‘4 uur’ Reparatiekosten via Breitling €1500, Eugenr van Baal wil ons tegemoet komen en bied €750 korting aan op de reparatiekosten. Oplichters want uiteindelijk is het horloge gemaakt voor €450 bij een collega die de garantie verschuiling van Eugene van Baal kent en daarmee ook hun zogenaamde ‘coulance’ korting, Mensen wees gewaarschuwd er zijn veel betere Breitling dealers. Wees wijs en loop met een grote boog om deze ‘juwelier’ in Nijmegen heen.

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Geachte heer Giesen,
Dank voor uw reactie en jammer dat u het zo ziet. Wij hebben ons best gedaan, u op een goede manier te helpen. Helaas valt de schade niet onder garantie van het merk Breitling, maar is het gevolg van onzorgvuldig gebruik van het horloge. Dit is ook uitvoerig getest en bewezen door de horlogemaker van Breitling.
Als winkel verschuilen wij ons zeker niet achter de garantievoorwaarden en gaan wij altijd het gesprek aan met de klant om samen tot een oplossing te komen. Uw negatieve houding heeft ervoor gezorgd, dat geen enkele vorm van communicatie mogelijk is gebleken. Het is vervelend dat u vervolgens in uw review ook nog eens niet helemaal eerlijk bent over de bedragen en niet aangeeft dat u het horloge uiteindelijk niet via het Breitling service centre heeft laten repareren, maar door een derde partij.

Score voor Eugenevanbaal.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Breitling horloge