Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Alex B

Een hele fijne ervaring met Esteworld gehad.
Contact, het verblijf in het hotel, de transfers, nazorg ect ect.
Kortom een Top bedrijf!!

Sjors kraaijvanger

Goede ervaring gehad met Esteworld.. vanaf de 1ste afspraak in ijselstein tot aan de transplantatie in Turkije. Hotel was top, de transfers van en naar de kliniek waren goed geregeld. De... Goede ervaring gehad met Esteworld.. vanaf de 1ste afspraak in ijselstein tot aan de transplantatie in Turkije. Hotel was top, de transfers van en naar de kliniek waren goed geregeld. De tranplantatie viel me alles mee en werd stap voor stap uitgelegd. Na thuis komst gelijk bericht gekregen ivm de nabehandeling. En tot op heden nog in contact voor vragen en of opmerkingen.

Astrid

Heb jaren gewacht om met zekerheid deze stap durven nemen. Nadat ik voor een intake bij Margo van Esteworld ben geweest wist ik het zeker. Ik kon over 2 weken naar Istanbul. Dit was echt een unieke... Heb jaren gewacht om met zekerheid deze stap durven nemen. Nadat ik voor een intake bij Margo van Esteworld ben geweest wist ik het zeker. Ik kon over 2 weken naar Istanbul. Dit was echt een unieke ervaring voor mij. Ik en helemaal alleen vliegen met mijn vliegangst. Vooraf alle informatie via de app, telefonisch en mail gekregen, wat er van mij verwacht word en wat ik van Esteworld mag verwachten. Ik ben letterlijk op handen gedragen. Vanaf het moment van aankomst op Istanbul. Na de landing ontving ik gelijk een bericht van de chauffeur dat hij klaarstaat. Aangekomen in t hotel ook helemaal top. Iedereen was super aardig en behulpzaam. Was over de top voor mij. Goed verzorgd allemaal. Ook tussentijds goed op de hoogte gesteld door Ceyhun wat betreft het ophalen en brengen van hotel naar kliniek en andersom. In de kliniek ben ik prima ontvangen en begeleid door Özlem (tolk). Vooral in t begin bij alle voorbereidingen (betaling, omkleden, bloedafname, gesprek met de arts en de verpleegkundige). Eenmaal kennisgemaakt met de verpleegkundige en arts liep alles op rolletjes. In het begin was ik ontzettend nerveus. Bang voor het onbekende. Daarna was ik er snel aan gewend. Het team was zo alert en zorgzaam vanwege mijn gezondheidsklachten (diabetes, hoge bloeddruk). Bij elk signaal speelden ze er direct op in. Tussendoor extra controles doen en wat eten. Ze waren ontzettend lief voor me. Heb veel gelachen met het hele team. Op mijn rustdag nog wezen winkelen. En de laatste dag terug naar de kliniek voor de 1ste washing. Daar is alles uitgelegd over het gebruik van de producten. Daarna afscheid genomen en weer teruggebracht naar het vliegveld. Eenmaal thuis ook dagelijks contact gehad met Esteworld. Foto’s die ik elke dag verstuur voor controle. Alle informatie voor de nazorg, erg fijn allemaal. Jullie staan altijd klaar voor mij. Dank je wel!

Tofik Jafarov

Hele goede ervaring met Esteworld, alles werd voor mij geregeld. Hele goede service, hotel, eten, kliniek, mensen, nazorg etc..
Kortom, super bedrijf!!

CR

Ik had eerst een afspraak gemaakt in Nederland bij Esteworld.
Het was een zeer aangenaam gesprek en ik kreeg hier een echt deskundige uitleg.

Een week op voorhand krijg je dan al...
Ik had eerst een afspraak gemaakt in Nederland bij Esteworld.
Het was een zeer aangenaam gesprek en ik kreeg hier een echt deskundige uitleg.

Een week op voorhand krijg je dan al WhatsApp'jes met alle nodige informatie.

Ter plaatse was alles was ook tot in de puntjes geregeld: transfers, hotel, kliniek...

Er loopt heel de tijd een Nederlandstalige hostess rond waar je met al je vragen terecht kan.

Het is net of je een all-in vakantie geboekt hebt, maar dan met een excursie naar de kliniek.

Nu ongeduldig afwachten op de haargroei...

Een echte aanrader!

Twan van Asseldonk

Alles was erg goed georganiseerd. Ik vond het personeel best wel jong, maar ging ervan uit dat ze voldoende ervaring hadden.

Chris de Hoog

Fijne intake gehad en direct alles gepland om naar turkije te gaan. Erg blij met de keuze om het hier te laten doen ! Fijn ontvangen en begeleid. Voelde mij erg op me gemak en alles was super... Fijne intake gehad en direct alles gepland om naar turkije te gaan. Erg blij met de keuze om het hier te laten doen ! Fijn ontvangen en begeleid. Voelde mij erg op me gemak en alles was super geregeld. Nu bij terug komst in Nederland is de nazorg ook echt top, snel reactie en fijn contact

E. Nuijten

Ik heb bij Esteworld Nederland mijn intake gesprek gehad over wat ik kon verwachten bij mijn haartrasplantatie en Acell behandeling bij Esteworld in Istanboel. Zij hebben mij zeer goed geïnformeerd... Ik heb bij Esteworld Nederland mijn intake gesprek gehad over wat ik kon verwachten bij mijn haartrasplantatie en Acell behandeling bij Esteworld in Istanboel. Zij hebben mij zeer goed geïnformeerd over de opties en dat heeft mij doen besluiten de transplantatie bij Esteworld te doen. Tevens is er tijdens en na de behandeling veel contact over hoe alles gaat dus de nazorg bij Esteworld Nederland is zeer goed. Ik kan iedereen aanraden om de haartrasplantatie en Acell behandeling bij Esteworld te doen. Het resultaat is super!!

Bram Bedeker

Van begin tot thuis super geregeld nou wachten op het eind resultaat maar tot nu hele goeie ervaring gehad bij estewold

Clint

Ik zie veel reacties en ervaringen van mensen kort na de behandeling. Dat is allemaal leuk en aardig dat de service en behandeling goed verlopen.. maar voor mij was dit bijzaak. Mij gaat het om het... Ik zie veel reacties en ervaringen van mensen kort na de behandeling. Dat is allemaal leuk en aardig dat de service en behandeling goed verlopen.. maar voor mij was dit bijzaak. Mij gaat het om het (eind)resultaat en vandaar dat ik gewacht heb om mijn ervaring te delen. Nu 7 maanden later denk ik dat ik toch wel in de positie sta om een oordeel te mogen geven.
Ik geloofde nooit in HT. Ik had altijd het idee dat de technologie nog niet ver genoeg ontwikkeld was. Ik was dan ook mijn eigen proefkonijn en onder het motto baadt het niet dan schaadt het niet ben ik erin gegaan. 'Alles is winst' . Ook mijn vrienden keken de kat uit de boom en zeiden. Als het bij jou lukt ga ik ook.. maar eerst lieten ze mij gaan natuurlijk;)
Ik kan hier nog uren blijven lullen maar om een lang verhaal kort te maken. ESTEWORLD I LOVE YOU!!!!!! hahaha bizarrr wat een kapsel dat ik nu heb!! Ik was nooit heel erg kaal, ik had wel erg diepe inhammen. Nu is drake gewoon jaloers op mijn haarlijn!! Mijn haarlijn en bos is nog nieuwer dan toen ik 18 was haha. Ben nu net 30 geworden.
Heb zeker 4 jaar getwijfeld en uiteindelijk de stap gezet. De beste keus die ik gemaakt heb. De service etc. was goed zoals je hier al meerdere malen hebt kunnen lezen.. daar ga ik niet nog meer over vertellen..maar het resultaat dat ik nu al heb.. zou ik al meer dan extreem gelukkig mee zijn! Ik sta soms voor de spiegel en kan dan gewoon niet geloven dat het gewoon echt gelukt is... bizar! Esteworld toppers.. jullie hebben serieus mijn leven zo'n positieve wending gegeven!! Thanks voor alles!