Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Hans van der Zant

Een behandeling bij Esteworld is van begin tot einde geweldig verzorgd door deskundig en zeer vriendelijk personeel. Ik ben blij met het resultaat!

Rob

Ik ben hier nu voor de 3 e keer , nu voor een DHI behandeling. Ik was al behoorlijk tevreden maar wilde het op sommige plekken nog iets dichter zodat als ik mijn op 3 mm lengte heb dat het nog iets... Ik ben hier nu voor de 3 e keer , nu voor een DHI behandeling. Ik was al behoorlijk tevreden maar wilde het op sommige plekken nog iets dichter zodat als ik mijn op 3 mm lengte heb dat het nog iets beter uit ziet. De kwaliteit, de vriendelijke mensen de goede opvang en het hotel en natuurlijk de super gied behandeling maken het plaatje compleet om naar Turkije af te reizen
. Ik raad het iedereen aan. De Nederlands sprekende dame die mij heeft begeleid was super aardig en ik vond het fijn dat ik alles aanvraag kon vragen.

Alex

Ontzettend klantgerichte ervaring; alles ging heel soepel en het is ontzettend fijn dat er een Nederlandse begeleider de hele tijd bij is. Heel professioneel en duidelijk geregeld. Ook het hotel is... Ontzettend klantgerichte ervaring; alles ging heel soepel en het is ontzettend fijn dat er een Nederlandse begeleider de hele tijd bij is. Heel professioneel en duidelijk geregeld. Ook het hotel is heel fijn, schoon en heeft een goed ontbijt. Echt waar voor je geld.

A.

Ik ben heel blij met de ervaring bij Esteworld. Ze hebben me erg goed geholpen en ik ben blij met het resultaat.

Thijs Oude Breuil

We zijn heel warm ontvangen en begeleid.
Een pijnloze operatie gehad ,een heel goed gevoel aan overgehouden.
Echt een aanrader.

Boray

Super professionele kliniek en service!

Romke

Erg netjes behandeld. Vanaf het moment dat je landt hoef je eigenlijk niet meer na te denken. Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg.

Peter Kleijnenburg

Zeer positieve ervaring bij Esteworld. Heel vriendelijk personeel. Esma was mijn begeleider/vertaler en ontzettend aardig. Ook dokter Isilay was zo vriendelijk. Je wordt echt op je gemak gesteld en... Zeer positieve ervaring bij Esteworld. Heel vriendelijk personeel. Esma was mijn begeleider/vertaler en ontzettend aardig. Ook dokter Isilay was zo vriendelijk. Je wordt echt op je gemak gesteld en de behandeling viel ontzettend mee dankzij goede verdoving. De dag erna voelt het allemaal goed. Aanrader dus!

Bart S

Zeer professionele haar transplantatie