Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

angelo viola

Mijn ervaring was super, alles mooi organiseerd, belgeleiding vanuit Nederland en in Turkijke ook ....Alles was voor mij top en ben blij met mijn super resultaat...

beernaert brecht

Hallo
Hallo
Ik heb op 16 februari een haartransplantatie gedaan bij esteworld .Alles is heeeeeel goed verlopen . Perfect georganiseerd en een heel professionele uitleg. zo blij dat ik het gedaan heb .Esteworld bedankt .SUPER doe zo verder

K. W. G

Graag deel ik mijn mening met jullie. Bent u op de punt om een haartransplantatie te gaan doen dan raad ik u aan om voor Esteworld te kiezen. Professionele team met hart van goud
Zeer gedreven...
Zeer gedreven en vakkundig. Leuk en gezellig dames. Het tijd ging super snel.

Mijn behandeling heeft plaats gevonden 12 februari - 15 februari. Ongeveer 8 uurtjes
Ik zit nu in de begin fase.
En Ik ben zeer tevreden.
Totaal grafts 3000 omgerekend x 2.2 = 6600 haartjes
Op YouTube onder de naam Esteworld Istanbul vindt u ook heel veel filmpjes, bekijk ze.

Ik raad u aan, Als u heb besloten om te gaan voor haartransplantatie neem dan iemand mee.
(Ga niet alleen) Hulp heb je soms nodig bij Duizeligheid, misselijkheid. Dan kan de tweede persoon je met kleine werkzaamheden helpen in het Hotel.

Hotel: Zeer luxe Hotel met prachtig uitzicht Crowne Plaza Oryapark Istanbul. 10 minuten van kliniek vandaan.

Kliniek: zeer luxe, modern en hygiënisch kliniek in de positieve zin.

De vervoer is perfect geregeld. Prachtig luxe busje brengt u overal.
Air port - Hotel
Hotel - kliniek
Kliniek - Hotel
Hotel - Kliniek - Air Port

Tolk:
Zeer goed, U wordt begeleidt door de haartransplantatie heen. Zeer duidelijk en vloeiend Nederlands.
Engels ook mogelijke.

Graag wil ik via deze weg iedereen bedanken:
Dr Ali Bolluk
Hidde (Contactpersoon NL)
Yasemin Karayel (Whatssapp informatie)
Ozlem yucesu (Tolk)
En de rest van de team.

Adriaan

Proffesioneel en duidelijk. Geen teleurstellingen achteraf. Realistisch over de haalbaarheid en mogelijkheden van uw wensen. Van begin tot eind alles verzorgd en duidelijk

Berry

Zeer professioneel en vakkundig maar ook vriendelijk en flexibel

Kaj Wolvenne

De ervaring is hartstikke goed. Zowel in Nederland als in Turkije alles harstikke goed geregeld. Ook de nazorg is goed, zodra je een vraag hebt wordt er snel en duidelijk geantwoord!

Thom Heslinga

Zeer professionele service en diensteverlening. Ook erg klantvriendelijk, zowel in Nederland als in Istanbul.
Goede begeleiding, zowel vooraf, tijdens als na de behandeling.

Xavier Dumarey

Prima service. Prijs/kwaliteit. Alles prima geregeld

Bart Wille

Een zeer professionele organisatie die staat voor kwaliteit zowel in NL als Turkije. Het Team van Margot en Hidde staan altijd voor je klaar en houden ook goed contact na de behandeling vooor een... Een zeer professionele organisatie die staat voor kwaliteit zowel in NL als Turkije. Het Team van Margot en Hidde staan altijd voor je klaar en houden ook goed contact na de behandeling vooor een correcte opvolging. Ik ben zeer te spreken over Esteworld een dikke aanrader.

Danny

Mijn ervaring is dat alles zeer professioneel is gegaan.
Van het afhalen van het vliegveld tot aan de ingreep in de kliniek, alles was prima geregeld.

Ik zie het resultaat na 2...
Mijn ervaring is dat alles zeer professioneel is gegaan.

Ik zie het resultaat na 2 weken al vrij aardig. Nu ff afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen de komende maanden!