Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Afegelopen november ben ik geholpen in Istanbul voor mijn haartransplantatie. Na veel research heb ik de stap genomen om dit te laten doen bij Esteworld. Ik werd meer dan vriendelijk en... Afegelopen november ben ik geholpen in Istanbul voor mijn haartransplantatie. Na veel research heb ik de stap genomen om dit te laten doen bij Esteworld. Ik werd meer dan vriendelijk en professioneel geholpen bij mijn intake in Ijsselstijn. De genomen tijd en persoonlijk advies voelde vertrouwd en eerlijk. Ondanks de corona tijd heb ik deze stap toch gezet en de ingreep laten doorgaan. Het hotel, de kliniek, de doctoren en assistenten waren ook meer dan vriendelijk en zeer kundig. Tijdens de korte periode dat ik daar was, 3 dagen, had ik geen last van drukte of mensen die geen rekening hielden met social distance. Op dit moment ben ik zo blij dat ik het heb gedaan en kan niet wachten om het volledige resultaat binnenkprt te zien. Want een beetje geduld is wel nodig. Wellicht het enige minpuntje als je ook een ongeduldig persoon bent zoals ik, maar het is het wachten waard. Ik raad dan ook Esteworld voor iedereen aan die dezelfde stap willen zetten zoals ik gedaan heb. Bravo en dank voor het gehele team!

Behanding haartransplantatie Istanbul

Joey

Begin november een haartransplantatie gehad bij Esteworld, raad de kliniek ook zeker aan wie voor de keuze staat. Professionele kliniek, word ook zeker als VIP behandeld van A tot Z. Ook met alle... Begin november een haartransplantatie gehad bij Esteworld, raad de kliniek ook zeker aan wie voor de keuze staat. Professionele kliniek, word ook zeker als VIP behandeld van A tot Z. Ook met alle covid-19 maatregelen was het goed te doen. Nu bijna 2 weken na de behandeling ziet het er al natuurlijk uit!

Jurgen

Zeer goede ervaring gehad

Stefan van Dijk

Ronduit geweldig. Je word behandeld als een VIP. Vanaf het moment van aanvraag is het contact heel persoonlijk en geïnteresseerd, en er wordt eerlijk en oprecht meegedacht om tot een goed... Ronduit geweldig. Je word behandeld als een VIP. Vanaf het moment van aanvraag is het contact heel persoonlijk en geïnteresseerd, en er wordt eerlijk en oprecht meegedacht om tot een goed eindresultaat te komen. Af en toe worden er zelfs commercieel onaantrekkelijke keuzes gemaakt door Esteworld als dat het eindresultaat ten goede komt. Zeer gepassioneerd!
Behandeling in Istanbul is van gelijke standaard als medische zorg in Nederland. Bovenal is er een Belgische hostess in de kliniek die de behandeling een feestje maakt! ? Kortom: aanrader.

Richard

In Nederland op gesprek geweest en begin 4 november naar Istanbul gevlogen en wat een professioneel kliniek. Vanaf het vliegveld opgehaald door privé chauffeurs, daarna hotel, volgende dag operatie,... In Nederland op gesprek geweest en begin 4 november naar Istanbul gevlogen en wat een professioneel kliniek. Vanaf het vliegveld opgehaald door privé chauffeurs, daarna hotel, volgende dag operatie, 1 dag rust en de laatste dag de na controle. Dit is echt een aanrader. Ook tijdens COVID alles perfect verlopen.

Sander Bruring

Begin november naar Istanbul afgereisd voor een haar transplantatie. Erg professionele kliniek en begeleiding. Alles van A t/m Z geregeld door Esteworld NL : TOP ERVARING!
En wie twijfels...
En wie twijfels heeft over reizen met al die COVID ellende, het is daar beter geregeld kwa maatregelen dan hier in NL , kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen.

Rick

Op dit moment op het vliegveld in Istanbul om terug te vliegen naar Nederland. Erg tevreden over esteworld. Professioneel en een goeie begeleiding. Alles is heel erg meegevallen en ook nog een leuke... Op dit moment op het vliegveld in Istanbul om terug te vliegen naar Nederland. Erg tevreden over esteworld. Professioneel en een goeie begeleiding. Alles is heel erg meegevallen en ook nog een leuke dag gehad met de gids op de vrije dag na de behandeling. Voor iedereen die twijfelt , wacht niet langer want je krijgt geen spijt er van om esteworld te kiezen.

Maikel

Ik ben in oktober afgereisd naar Istanbul voor een haartransplantatie bij Esteworld. Dit heb ik als heel prettig en zeker ook professioneel ervaren. De kliniek is van hoge kwaliteit en straalt luxe... Ik ben in oktober afgereisd naar Istanbul voor een haartransplantatie bij Esteworld. Dit heb ik als heel prettig en zeker ook professioneel ervaren. De kliniek is van hoge kwaliteit en straalt luxe uit. De mensen in de kliniek zijn erg klantvriendelijk en professioneel. Er is geen 1 moment dat je aan je lot wordt overgelaten. Je bent constant in contact met mensen van Esteworld die je op de hoogte houden of de mogelijkheid bieden om vragen te stellen. De behandeling zelf viel ook erg mee. Het is een lange zit maar ik heb nergens last van gehad. Ook de dagen na de behandeling heb ik geen moment pijn gehad of iets dergelijks. De nazorg is goed geregeld. Je hebt contact via whatsapp en via de mail. Dit is erg laagdrempelig en daardoor ook erg efficient. Al met al is het hele behandel traject erg goed bevallen. Nu wachten op het eindresultaat. Iedereen die zit te denken aan een haartransplantatie kan ik Esteworld zeker aanbevelen!

Robert

Zat er al een aantal jaar over na te denken om een haartransplantie te doen. Afgelopen zomer de knoop doorgehakt en na uitvoerig onderzoek 3 partijen geselecteerd. Na het intake bij Esteworld in NL... Zat er al een aantal jaar over na te denken om een haartransplantie te doen. Afgelopen zomer de knoop doorgehakt en na uitvoerig onderzoek 3 partijen geselecteerd. Na het intake bij Esteworld in NL met Hidde was ik onder de indruk van de professionele manier waarop het totale proces werd toegelicht. Op basis hiervan en de zeer positieve reviews gekozen voor een haartransplantatie bij Esteworld. Paar maanden verder zit ik nu op t vliegveld te wachten op mn terugvlucht naar NL en kijk terug op een perfecte behandeling. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Helemaal top. Wil het gehele Esteworld in zowel NL als TK hartelijk danken. En special thanks to Aycan Isik voor de perfecte bepaling en uitvoering van mijn "nieuwe" haarlijn en Duygu voor de top Nederlandse begeleiding.