Professionaliteit
9.8/10

MT

Mijn ervaring met esteworld is zeer goed. Vanaf het begin ben ik heel goed begeleid door ozlem. Ik kreeg altijd heel snel antwoord op mijn vragen en alles werd duidelijk uitgelegd. Toen ik in... Mijn ervaring met esteworld is zeer goed. Vanaf het begin ben ik heel goed begeleid door ozlem. Ik kreeg altijd heel snel antwoord op mijn vragen en alles werd duidelijk uitgelegd. Toen ik in turkije was werd ik vriendelijk ontvangen door de hostess Sema. Zij is ook echt een topper. Altijd bereikbaar en was ook echt een mentale steun. De chirurg is zo een lieve vrouw. Zij stelde mij gelijk op me gemak en ze legde alles stap voor stap uit. Ik ben zo blij met me nieuwe lichaam dus heel erg bedankt esteworld!

Melissa

Hele goede ervaring

Evelien van Pelt

Afgelopen week ben ik bij Esteworld NL geweest voor een Hollywood smile.

Afgelopen week ben ik bij Esteworld NL geweest voor een Hollywood smile.

Al vanaf zere jonge leeftijd heb ik een slecht gebit, deels door een eetstoornis van vroeger en super slechte genen. Ik had vrijwel overal aan de bovenkant wortelkanaal behandelingen gehad en miste boven en onder kiezen. In Nederland hadden tandartsen tegen mij gezegd dat ik al vrij jong een kunstgebit zou moeten, maar ja dat wilde ik natuurlijk echt niet.

Via mijn vriend kwam ik terecht bij Esteworld, hij heeft een haar transplantatie bij Esteworld NL gedaan en is ook reuze tevreden.

Esteworld NL heeft dit echt onwijs goed aangepakt. Ze hebben bruggen geplaatst met kronen. De tanden en kiezen die ik nog had hebben ze er gewoon in gelaten en kronen overheen geplaatst van het aller sterkste materiaal ter wereld EMAX porselein/zirkonium.

De hele begeleiding in het proces was volledig in het Nederlands, van Intake, tot behandeling, tot nazorg.
Ik ben enorm goed begeleid door Ozlem, die mij alles duidelijk uitlegde en daarnaast kon ik haar voor elke vraag benaderen.
De tandarts dr. Önder Güner die mij geholpen heeft was onwijs goed, echt een expert in zijn vak.
Daarnaast is het hele team super vriendelijk, enorm gastvrij en spreekt zeer goed Nederlands.

De behandeling kon gedaan worden in minder dan een week, dit omdat ze alles zelf in huis hebben, waardoor het hele proces heel snel gaat. Ook heb ik vrijwel geen pijn gehad, omdat ik goed verdoofd werd, wat erg fijn. Daarnaast is alles (vlucht+behandeling+hotel+transfer) bij elkaar ook nog eens een heeeeeel stuk goedkoper dan in NL

Ik kan met mijn nieuwe tanden echt jaren mee vooruit. Zo fijn!!!

Nogmaals heel erg bedankt Esteworld NL, jullie zijn oprecht een top team + top kliniek.

Martine

Ik heb mijn tanden laten bleken bij Esteworld. Na de vliegreis werd ik opgehaald door Esteworld en gebracht naar het hotel. De volgende dag bracht de transfer van Esteworld mij naar de kliniek waar... Ik heb mijn tanden laten bleken bij Esteworld. Na de vliegreis werd ik opgehaald door Esteworld en gebracht naar het hotel. De volgende dag bracht de transfer van Esteworld mij naar de kliniek waar ik met open armen werd verwelkomd. Het personeel is super vriendelijk en enorm gastvrij. Tijdens de behandeling zorgden zij ervoor dat je je echt op je gemak voelt. Mijn behandeling bestond uit 3 sessies van 20 min. Consulent Ozlem begeleide mij door alle sessies heen en is enorm vriendelijk. Echt een topper! De tandartsen en dokters zijn ervaren en erg professioneel. Het is ook ideaal dat wanneer je naar de kliniek gaat er een transfer is die je ophaalt en weer terug brengt naar het hotel. Esteworld is 200% aan te raden voor het beste resultaat en de beste service!

Paulien

Mijn eerste behandeling achter de rug opweg naar een nieuw stralende lach! Tijdens deze eerste behandeling hebben ze een deel van mijn tandvlees hersteld middels tissue graft. In juni kom ik terug... Mijn eerste behandeling achter de rug opweg naar een nieuw stralende lach! Tijdens deze eerste behandeling hebben ze een deel van mijn tandvlees hersteld middels tissue graft. In juni kom ik terug voor 20 kronen/facings.
Met het resultaat tot nu toe ben ik tevreden, je kan de verandering duidelijk zien en met de weken zal dit naar verwachting nog verder herstellen.
Het team heeft me geduldig, vriendelijk, kundig en professioneel door het hele proces begeleid, ik kon elke vraag stellen en ze namen alle tijd voor me, dat heeft me erg op mijn gemak doen stellen.
Mijn dank gaat in het bijzonder uit naar Ozlem, zij heeft een grote rol gespeeld in het proces tot nu toe, ze heeft al mijn vragen die ik had kunnen beantwoorden wat mij het vertrouwen gaf in goede handen te zijn. Ook tijdens de behandeling en nu erna neemt Ozlem alle tijd voor me, het is heel fijn om iemand naast je te hebben op wie je kan rekenen!
Ik kijk uit naar juni, waarbij ik vertrouw met een mooie nieuwe glimlach de kliniek te verlaten.

Claudia

Na lang overwegen, veel research te hebben gedaan en verschillende klinieken te hebben bezocht in Nederland, ging mijn gevoel uit naar Esteworld. Vandaag precies 4 weken geleden geholpen aan een... Na lang overwegen, veel research te hebben gedaan en verschillende klinieken te hebben bezocht in Nederland, ging mijn gevoel uit naar Esteworld. Vandaag precies 4 weken geleden geholpen aan een buikwandcorrectie met liposuctie. Bij aankomst een beetje gespannen, want wat staat me toch allemaal te wachten zo ver van huis in een ander land. Maar vanaf het eerste moment gelijk goed opgevangen door de leuke en lieve charmante gastvrouw Semanur. Kort daarna werd ik voorgesteld aan de chirurg ook toen had ik meteen een waanzinnig goed gevoel en dat heeft zich later geuit in een geweldig resultaat ?(nu al na 4 weken).Na de operatie verbleef ik 2 dagen in de kliniek waar ook de nazorg door alle kundige lieve verpleegkundige/verzorgers echt super was. Kortom het hele traject was voor mij zeer goed bevallen. Ik zou zeker de keuze voor Esteworld weer maken.

Een week geleden een neuscorrectie gedaan bij Esteworld. Alles was super goed geregeld. Mijn vriend en ik kwamen aan op het vliegveld en werden meteen opgehaald en naar het hotel gebracht. We waren... Een week geleden een neuscorrectie gedaan bij Esteworld. Alles was super goed geregeld. Mijn vriend en ik kwamen aan op het vliegveld en werden meteen opgehaald en naar het hotel gebracht. We waren er 1 dag voor de operatie dus we hadden mooi de tijd om Istanbul te zien.

De volgende dag was de ingreep zelf. Ik was erg nerveus maar Sema (NLse host) heeft ons enorm goed begeleid. Van de operatie zelf merk je uiteraard niks door de narcose, maar toen ik wakker werd was het wel even schrikken. Ik moest meteen overgeven (dat is erg gebruikelijk en had Sema me ook al op voorbereid). Daarna werd ik terug naar mijn kamer gebracht. De zusters hebben heel goed voor me gezorgd, veel ijs gebracht en helpen je met alles.

De eerste twee dagen heb ik erg veel pijn gehad en had ik de pijnstillers wel echt nodig om door de dag heen te komen. Op de derde dag was dit eigenlijk al niet meer nodig en had ik geen pijn meer. Doordat je niet zoveel proeft, at ik wel wat minder en voelde ik me een beetje slap & moe, maar ik was erg verbaasd hoe snel je herstelt van de ingreep.

Na 6 dagen mocht de spalk eraf en spalkjes uit je neus. Dit is even gevoelig maar valt ook reuze mee. Het eindresultaat is nog niet helemaal zichtbaar door de zwellingen, maar ik kan in ieder geval wel zien dat de neusbrug (die eerst een bobbeltje had) nu recht is. De neustip is wat gezwollen en staat daardoor wat omhoog. Ook hier had Sema ons goed op voorbereid maar dit was toch gek om te zien omdat het nu op een wipneus lijkt. Dit is even geduld hebben tot alle zwellingen weg zijn en de neustip weer terug komt naar de normale stand. Dan kan ik pas echt oordelen over het resultaat, maar het lijkt er goed uit te zien tot nu toe! Dr Safak is erg ervaren en weet wat hij doet. Ik zou Esteworld zeker aanraden voor een neuscorrectie.

Fatima

Ik heb onlangs een neuscorrectie ondergaan bij Dr. Lütfi waar ik zeer tevreden over ben. Ik heb de neus gekregen die ik altijd heb gewild . Dr lütfi heeft mijn leven veranderd en ik ben hem eeuwig... Ik heb onlangs een neuscorrectie ondergaan bij Dr. Lütfi waar ik zeer tevreden over ben. Ik heb de neus gekregen die ik altijd heb gewild . Dr lütfi heeft mijn leven veranderd en ik ben hem eeuwig dankbaar! Een lieve dokter die luistert en professioneel is. Ozlem heeft mij van te voren goed begeleid en ik voelde mij erg op mijn gemak al voor en na mijn operatie. De verpleegsters zijn vriendelijk en gastvrij. Ik raad iedereen aan die een ingreep wil ondergaan om bij Esteworld aan te kloppen. Je gaat er geen spijt van krijgen.

Z

Een aantal maanden geleden ben ik via mijn zusje in contact gekomen met Ozlem! Wat een wereldvrouw is dat zeg! Super vriendelijk, zeer behulpzaam, reageert snel! En o zo professioneel. (heb haar... Een aantal maanden geleden ben ik via mijn zusje in contact gekomen met Ozlem! Wat een wereldvrouw is dat zeg! Super vriendelijk, zeer behulpzaam, reageert snel! En o zo professioneel. (heb haar vaak gestalkt met vragen?) en elke keer kreeg vriendelijk antwoord! Dank je wel lieve Ozlem??

Ik ben geopereerd door de chirurg, buikwandcorrectie, Lipo 360 graden en reven van spieren. Ik ben zeer tevreden over deze arts. Ze heeft prachtig werk geleverd! Het ziet er super mooi uit en het word elke week mooier! Ik raad haar echt enorm aan!

De verpleegsters van esteworld waren zoooo lief en zorgzaam.. het was echt ongelofelijk.. de dames werken echt uit hun hart.. ik zal ze nooit vergeten met name Emine.. deze vrouw hielp me met alles?? Willen jullie doorgeven dat ik haar eeuwig dankbaar ben!

Semanur mijn host was ook echt een toppertje! Super lief en zorgzaam. Zowel Ozlem en semanur zijn er de hele tijd om te tolken. Ondanks dat ik in het buitenland zat.. ik had niet het gevoel dat het vreemd was.

Kliniek was super schoon en hygiënisch.

Het hotel wat geregeld is door Esteworld was ook zo fijn, personeel was super vriendelijk!

Kortom een dikke 10!

Funda Bulmus