Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Wendy Spruijt

De oude wasmachine had nieuwe koolborstels nodig, maar het risico op wederom reparaties was groot, wij kregen het advies een nieuwe te nemen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Prima service, de oude wasmachine was zo oud dat repareren waarschijnlijk de moeite niet waard was maar ondanks dat we vlak voor kerst zitten had ik dezelfde dag nog een nieuwe wasmachine. Super!

Paul

Reparatie wasautomaat. De wasautomaat gaf een storing E-23. In 1e instantie gaf ESR gratis advies hoe dit zo mogelijk te verhelpen. Toen dit niet lukte hebben zij de volgende dag de storing verholpen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede adviezen hoe de wasautomaat wel en niet te gebruiken.

Wasmachine gaf pomp verstopt. er zat een sok achter de trommel.
monteur had ervaring met deze storing en binnen 45 min. deed de machine het weer perfect.

Caroline

Reparatie vrij nieuwe wasmachine. Er is een gewicht besteld en vastgezet. De reparateur heeft de goedkoopste oplossing gegeven. De fabriek raadde het vervangen van de trommel aan. Dat was veel... Reparatie vrij nieuwe wasmachine. Er is een gewicht besteld en vastgezet. De reparateur heeft de goedkoopste oplossing gegeven. De fabriek raadde het vervangen van de trommel aan. Dat was veel duurder geweest.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Prima communicatie over de tijd en de reparatie. Kosten waren vooraf bekend. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf.

Hans Heijkoop

Wasmachine reageerde op geen enkel programma meer.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Keurig op tijd, probleem voortreffelijk afgehandeld. Klasse !

Peter Kolp

Vaatwasser defect.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Binnen 24 uur een nieuwe geplaatst en al.
In 1 woord TOP!

j valstar

Nieuwe machine

nee

Ron W

Betreft reparatie aan wasmachine en vaatwasser. Reparatie wasmachine: de wasmachine bonkte hevig voordat het ging centrifugeren en onder de wasmachine in de opvangbak lag veel water. Ik dacht dat... Betreft reparatie aan wasmachine en vaatwasser. Reparatie wasmachine: de wasmachine bonkte hevig voordat het ging centrifugeren en onder de wasmachine in de opvangbak lag veel water. Ik dacht dat door het bonken een slang in de wasmachine was losgeraakt. De monteur heeft twee schokbrekers in de wasmachine vervangen en hij constateerde dat de wasmachine geen water lekte. Hij zag dat CV water van de overdrukventiel en ook condenswater uit de CV schoorsteen door een constructiefout in onze nat ruimte naar de wasmachine opvangbak kon lopen i.p.v. naar de riolering. Dit herstel was dus een loodgieters klus. De monteur heeft mij een paar bruikbare tips gegeven zodat ik het zelf met een paar PVC bochten, T stukken en een sifon kon herstellen. Super! Reparatie vaatwasser: onderin in de vaatwasser bleef teveel water staan na de vaatwas. De monteur heeft dit verholpen door de water terugslagklep te reinigen. Tevens heeft hij mij laten zien hoe ik het zelf kan doen indien nodig. De wasmachine en vaatwasser werken weer als nieuw!!

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

De sympathieke monteur werkte snel en netjes! Hij was heel behulpzaam!!

Wagenmaker

Wasmachine maakt bij een bepaald wasprogramma veel lawaai en de de kraan lekt bij iedere wasbeurt steeds meer. De monteur heeft de kraan meteen vervangen en een diagnose gedaan van de wasmachine. De... Wasmachine maakt bij een bepaald wasprogramma veel lawaai en de de kraan lekt bij iedere wasbeurt steeds meer. De monteur heeft de kraan meteen vervangen en een diagnose gedaan van de wasmachine. De wasmachine kan wel gerepareerd worden maar aangezien onze wasmachine al bijna 20 jaar oud is werd ons geadviseerd om een nieuwe wasmachine te overwegen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Snelle service en eerlijk advies.

Leander Grundeken

Vaatwasser startte niet, en gaf foutmelding '8x knipperen'

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Snelle reparatie, prettig contact.