Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Carina

Vervanging combi magnetron

M. Taal

Levering en installatie vaatwasser (Siemens)

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Snelle afhandeling en perfecte service!

Reparatie lekkende vaatwasser (motor)

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Meerdere oplossingen aangeboden (reparatie, vervangen) met voor- en nadelen duidelijk gemaakt te hebben.

R.Bakker

De monteur heeft de oorzaak van de storing in de vaatwasser vastgesteld en verholpen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur belde de ochtend na mijn melding ( de dag ervoor gedeaan via email om 23.00 uur), en stond 10 minuten later voor mijn deur!

De vaatwasser pompte het water niet goed weg. Hij heeft geluisterd naar wat we zelf al hadden gedaan en is van daaruit verder gaan zoeken. Bleef het keurig in "blokjes" opdelen en daardoor beleef... De vaatwasser pompte het water niet goed weg. Hij heeft geluisterd naar wat we zelf al hadden gedaan en is van daaruit verder gaan zoeken. Bleef het keurig in "blokjes" opdelen en daardoor beleef het bij een hele grondige schoonmaak/doorspoelbeurt i.p.v. mij een dure nieuwe pomp aan te smeren. En een goed advies hoe dit in de toekomst te voorkomen .

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Rustige en zorgvuldige monteur, netjes op tijd. Heel netjes gewerkt.

Deur koelkast ging niet meer open. Scharnieren vervangen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Dec sterren spreken voor zich.

Robert

Oude vaatwasser was aan vervanging toe. Snelle levering en vakkundige installatie van de nieuwe vaatwasser. Aanrader!

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede uitleg over de werking van de nieuwe vaatwasser.

De machine kreeg geen water

De wasmachine had storing e 29

Daphne Broens

De monteur heeft eerst diagnose gedaan ivm niet werkend smeg fornuis. Daarna heeft hij een onderdeel vervangen en het fornuis gerepareerd.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Duidelijke diagnose, hij heeft uitgebreid gekeken naar mogelijke oorzaken probleem. Laat vervolgens keuze voor reparatie bij de klant, dringt geen reparatie op. Prettig!