Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Na diagnose van het defect aan de vaatwasser is besloten om een nieuwe aan te schaffen. De oude vaatwasser is vakkundig uitgebouwd en de nieuwe is vakkundig ingebouwd.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur was zeer zorgvuldig bij het uitbouwen en inbouwen. Heeft ons op een professionele wijze van advies voorzien..

Verhoeven

Ik had geconstateerd dat de licht schakelaar van onze koel-vriescombinatie kapot is gegaan.
Tevens werkte de thermostaat niet meer goed.
ESR gebeld en een paar dagen later afspraak en...
Tevens werkte de thermostaat niet meer goed.
ESR gebeld en een paar dagen later afspraak en werden deze onderdelen snel en eenvoudig vervangen

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Super snel en volgens afspraak gerepareerd.

E. Beckman

De trommel zat vast en bleek na inspectie afgebroken te zijn. Wij hebben uiteindelijk een nieuwe machine bij ESR gekocht. De oude machine is ook meegenomen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Snelle en betrouwbare service.

Naar vaatwasser gekeken en kon niet meer gerepareerd worden(leeftijd)

NVT

H & P Onderhoud BV Jan den Hoed

Wasmachine deursluiting vervangen

snelle afhandeling aardige vent

Diagnose wasmachine.

C, Groenewegen

Reparatie vaatwasser. lekkage. nieuwe rubbers. zo gepiept

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

S morgens bellen . s middags voor de deur. super service

Monteur heeft diagnose gesteld van onze (oude) wasmachine: reparatiekosten (te) hoog in verhouding tot leeftijd machine en in overleg besloten tot aanschaf van een nieuwe. Aangezien we zo tevreden... Monteur heeft diagnose gesteld van onze (oude) wasmachine: reparatiekosten (te) hoog in verhouding tot leeftijd machine en in overleg besloten tot aanschaf van een nieuwe. Aangezien we zo tevreden waren over de service en de monteur met een goed aanbod kwam hebben we de aankoop ook bij ESR gedaan. Dag erna direct geplaatst!

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Makkelijk en snel online afspraak gemaakt (en direct bevestigd per mail en whatsapp). Zeer kundige en vriendelijke monteur(s), neemt de tijd voor uit- en overleg. Goede prijs en snelle levering en... Makkelijk en snel online afspraak gemaakt (en direct bevestigd per mail en whatsapp). Zeer kundige en vriendelijke monteur(s), neemt de tijd voor uit- en overleg. Goede prijs en snelle levering en installatie.

Diagnose defect vaatwasser.

Vaatwasser gaf aan dat er een lek was. Een slang was inderdaad lek en is ter plekke vervangen.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Prima alles volgens afspraak en zelf alles nog beter achtergelaten dan het was.