Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Alex van der Leer

Reparatie printplaat wasdroger. Eerst een diagnose gedaan. Vervolgens voorgesteld om de droger zelf te repareren. Tevens nog andere opties aangeboden.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Monteur was keurig op tijd. Vanaf het begin snel reactie gekregen wanneer hij zou komen. Alle afspraken zijn nagekomen.

Basisschool Het Kompas

Nieuwe vaatwasser leveren en plaatsen.

Snelle service!

Jacqueline

De monteur heeft op basis van mijn informatie geconcludeerd dat de reparatiekosten zo hoog zouden zijn , dat vervangen van de wasmachine verstandiger was

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Vriedndelijke man, goede uitleg en stipt op tijd

Ingebouwde koelkast vervangen

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede meedenkende vakman. Het feit dat ik na een kookplaat ook een koelkast heb besteld spreekt voor zich. Wanneer mijn oude wasmachine ermee ophoudt is hij ook weer degene die hem zal vervangen.

E vd Schilde

De wasmachine pompte geen water weg. Na deskundige controle van de monteur bleek er een stukje metaal van een kledingstuk in de pomp te zitten. Nu werkt ie weer goed. Heel erg bedankt.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Netjes binnen de tijd. Monteur belde nog. Aardige en nette monteur. Top service bedankt!
En redelijke prijs

A.M. van den Bosch

Vaatwasser pompte het water niet weg. Probleem was verholpen door vastzetten van een klepje van de pomp

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Via de website waren gegevens niet goed aangekomen door onbekende oorzaak. Na telefonische verificatie stond de monteur binnen korte tijd toch nog op de stoep.

De monteur heeft een diagnose voor de wasmachine gedaan, helaas is deze niet meer te maken.

Marc

Reparatie wasmachine.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Keurig op tijd. Heldere diagnose en advies. Prima!

W. Mouton

Nieuwe inbouw ijskast/vrieze geplaatst.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Prettig te weten waar je aan toe bent. Tijd en afspraak worden correct nageleefd

Nadja

Aanloop van de condensator van de droger moest worden vervangen. De droger had te weinig kracht om goed rond te draaien. De monteur had dit snel door en was gelukkig geen ingewikkelde operatie.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Ik kon snel een afspraak krijgen om onze kapotte droger te repareren. Handig dat dit via whatsapp / mail werd bevestigd.
De monteur heeft snel en goed zijn werk gedaan en gelukkig vielen de...
De monteur heeft snel en goed zijn werk gedaan en gelukkig vielen de kosten erg mee.