Schuurs

Met de app vaak storing waardoor richting de eindafrekening geen bedragen getoond kunnen worden van besparing!

Storing duurt al weken, sneller oplossen!

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review.
Helaas klopt het inderdaad dat we momenteel last hebben van een storing in de ENGIE-app waardoor de termijnbedrag check niet goed werkt. Onze collega's werken ontzettend hard aan een oplossing hiervoor. Helaas bleek deze storing lastiger dan gedacht. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de storing snel weer opgelost is.

g. nbenneker

Het is een waardeloos bedrijf, ik werd telefonisch benaderd met goedkope aanbieding, jaar contract met enorme boete opzeggging was mij niet bekend, na 6 maanden stopte ik. gevolg nu een van totaal... Het is een waardeloos bedrijf, ik werd telefonisch benaderd met goedkope aanbieding, jaar contract met enorme boete opzeggging was mij niet bekend, na 6 maanden stopte ik. gevolg nu een van totaal 1900 euro. kan ik nog in beroep gaan?

vermelden dat aan een jaar contract een boete is vereist bij niet nakomen.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Jammer om te lezen dat je inmiddels alweer bent overgestapt! Ik vind het vervelend dat er zaken omtrent de voorwaarden niet duidelijk waren voor je.
Ik heb even voor je gekeken en wij hebben geen opzegkosten van € 1900,00 in rekening gebracht. Dit waren je totale kosten van je eindafrekeningen. De opzegkosten waren slechts € 40,00 in totaal. De hoge bijbetaling is ontstaan doordat je nu alleen over een winterperiode wordt afgerekend en je hierin hoge verbruikskosten hebt gemaakt.
Daarbij staat er in de voorwaarden van je overeenkomst altijd duidelijk vermeldt of wij opzegkosten in rekening brengen bij vroegtijdige contractbreuk. Mijn advies is dan ook om altijd de voorwaarden door te lezen voordat je ergens akkoord mee gaat. Zo weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Onze excuses voor de verwarring.
Ik wens je een fijn weekend.

Mesman

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen!
Ik wens je een fijne dag.

W van Norren-Pruin

Is goed zo het gaat

Heb ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat het voor jou goed is zoals het nu gaat.
Ik wens je een fijn weekend.

Cecyllia

Dat de app beter werkt

Goedemorgen Cecyllia,
Goedemorgen Cecyllia,
Bedankt voor het delen van jouw review en je eerlijke feedback. Het is goed om te lezen dat je over het algemeen tevreden bent over ENGIE. Hopelijk kunnen wij er in de toekomst voor zorgen dat jouw ervaring met de app beter word!
Een hele mooie dag gewenst.
Hartelijke groet,
Susan- ENGIE Webcare

R Gloudie

Duidelijke website ,ook telefonisch zeer vriendelijk

heb ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review en beoordeling! Wat fijn dat je onze website zo duidelijk vindt en dat je mijn collega's aan de telefoon zeer vriendelijk noemt :)...

H. Van oort

App staat op storing

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review en mooie beoordeling!
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review en mooie beoordeling!
Het klopt helaas dat we momenteel last hebben van een storing in de ENGIE-app. Onze excuses voor het ongemak. Onze collega's werken ontzettend hard aan een oplossing hiervoor.

T Relou

Perfect!

Ga zo door....

Goedemorgen,
Bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te lezen dat je ons als perfect beoordeelt, beter kan natuurlijk niet :) We zullen zeker zo doorgaan!
Ik wens je een fijn...
Goedemorgen,
Ik wens je een fijn weekend!

Ruud Droste

Vooralsnog geen

Goedemorgen Ruud,
Bedankt voor het delen van deze mooie review en beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt aan anderen.

J. Allen

tot nu toe alleen positief

heb ik niet

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van deze mooie review! Heel erg fijn om te lezen dat tot nu toe alles positief is.