EduardCronenberg

Voelt goed en vertrouwelijk, ondanks dat Engie'n commercieel bedrijf is. Engie is duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in communiceren.
Geen onnodige telefonische contacten.
Voor mij...
Geen onnodige telefonische contacten.
Voor mij geen reden om over te stappen.

Blijf vooral klantvriendelijk. Houd nooit opdringere telefoongesprekken. Ga op deze manier door.

Goedemorgen Eduard,
Goedemorgen Eduard,
Wat een mooie beoordeling! Wat fijn dat je dit met ons deelt. We vinden het mooi om te lezen dat je een vertrouwelijk gevoel bij ons hebt en dat al onze communicatie duidelijk voor je is :) We waarderen het dat je dit met ons deelt!
Ik wens je een fijn weekend.
Lisa - ENGIE Webcare

snippe

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van jouw review! Fijn om te lezen dat je ons zo'n mooie beoordeling geeft en ons aanbeveelt aan anderen.
Ik wens je een fijn weekend!
Lisa - ENGIE...
Goedemorgen,
Ik wens je een fijn weekend!
Lisa - ENGIE Webcare

Huijser

Betrouwbaarheid en vriendelijkheid

Goedemorgen Henk,
Bedankt voor het delen van jouw review en positieve beoordeling. Het is leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met ENGIE!
Hartelijke...
Goedemorgen Henk,

Liesbeth den Adel

Prima, altijd op tijd. Duidelijk

Soms is de app wat instabiel

Goedemorgen Liesbeth,
Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ENGIE!

A.Korthuis

Mijn ervaring is heel goed

De App....mijn gebr naam Goed
Wachtwoord goed kom er niet op
Vindt ik erg jammer.

Hartelijk bedankt voor het delen van je review en de mooie beoordeling!
Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt om in te loggen in de app. Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!

J.M.Ackermans

Nog niet zoveel nodig gehad

Het is zo in orde

Wingels

Prettig en correct

Helemaal prima

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een...

Sergio

Tot nu toe vrij goed

Wachttijden telefoon mindere

Goedemorgen,
Voor nu wens ik je nog een...

Uljee

Duidelijke informatie ook wat betreft uitleg over nep aanbieders die doen alsof ze van ENGIE zijn

Blijf zo doorgaan

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met de service van ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens...

Nijstad

Prima leverancier, geven veel informatie en hebben een goede app

nee

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met de ENGIE app en jouw energie overeenkomst bij ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!