g. nbenneker

Het is een waardeloos bedrijf, ik werd telefonisch benaderd met goedkope aanbieding, jaar contract met enorme boete opzeggging was mij niet bekend, na 6 maanden stopte ik. gevolg nu een van totaal 1900 euro. kan ik nog in beroep gaan?

vermelden dat aan een jaar contract een boete is vereist bij niet nakomen.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review. Jammer om te lezen dat je inmiddels alweer bent overgestapt! Ik vind het vervelend dat er zaken omtrent de voorwaarden niet duidelijk waren voor je.
Ik heb even voor je gekeken en wij hebben geen opzegkosten van € 1900,00 in rekening gebracht. Dit waren je totale kosten van je eindafrekeningen. De opzegkosten waren slechts € 40,00 in totaal. De hoge bijbetaling is ontstaan doordat je nu alleen over een winterperiode wordt afgerekend en je hierin hoge verbruikskosten hebt gemaakt.
Daarbij staat er in de voorwaarden van je overeenkomst altijd duidelijk vermeldt of wij opzegkosten in rekening brengen bij vroegtijdige contractbreuk. Mijn advies is dan ook om altijd de voorwaarden door te lezen voordat je ergens akkoord mee gaat. Zo weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Onze excuses voor de verwarring.
Ik wens je een fijn weekend.
Lisa - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: kan ik nog restitutie krijgen van die boete?