Melden van de storing
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
7.2/10
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

X

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Asish Dash

Double check with customer and address problem.

Did not listen to my problem (CV needs to be filled every 3-6 months which not normal). Communicated earlier that I had controlled the expansion chamber.

Solve problem.

See above

Dion

Begrip en acties van de monteur

Over het algemeen goede service, maar nu al 2e storing (zelfde melding op ketel) bij een ketel die 6 maanden geleden geplaatst is

Hebben deze keer een week moeten wachten, dat is lang! Melding zelf doen is wel makkelijk online, maar ben niet gebeld of zo, gewoon een mail gekregen met mededeling we komen over een week

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Er zitten mensen achter een melding, niet alles kan online en met mail afgehandeld worden

C.G.Peters

De tijd die de monteurs spandeerde om mij het uit te leggen

Ondankst enorme drukte toch nog een gaatje gevonden om mijn te helpen

zie hierboven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

In drukke dagen meerdere telefoons gebruiken

R.valk

Hulp van telefoniste, en kennis van zaken desbetreffende monteur

Tot op heden altijd goede service gehad

Goede service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De prijzen op een betaalbaar niveau houden

Snelheid van contact met medewerker en de daadwerkelijke afspraak (binnen een dag)

Snelle en goede service en reparatie. Het probleem is verholpen

Over het algemeen goede en snelle service en vriendelijke en vakkundige monteurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Snellere opvolging op vraag via het webformulier

Dat er wel serieus naar me geluisterd werd.

Geen idee ik heb een onderhoudscontract.

Ik kreeg een monteur die er echt niets van begreep, dus na een paar weken zelfde probleem. Weer gebeld en aangegeven dat ik niet blij was met het vorige bezoek. Er kwam een andere monteur prima heel... Ik kreeg een monteur die er echt niets van begreep, dus na een paar weken zelfde probleem. Weer gebeld en aangegeven dat ik niet blij was met het vorige bezoek. Er kwam een andere monteur prima heel duidelijk en begreep mij. Er zou een onderdeel besteld worden, dat heb ik nog niet gezien. Moet blijkbaar wachten tot het probleem zich weer voordoet en dan een fotootje maken en wie weet wordt het euvel dan pas echt verholpen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Stuur een monteur die niet alles per telefoon moet vragen hoe hij het probleem moet oplossen.

prive

Niets

gewoon slecht na de jaarlijkse onderhoud ginge geizer in storing niet de volgende dag dat de storing werd verholp geen en maar de dag er na geen prio 1 slecht

zie boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

kijk eens naar je organisatie

De eerste monteur heeft zijn best gedaan

De klantvriendelijkheid laat te wensen over. In ieder geval in het weekend.
De vraag is hebben de andere melders wel abonnementen?
Klanten met abonnementen zouden voorrang moeten krijgen!

De dame van de waakdienst (op zondag) die de storing aannam, was erg bij de hand.
Ondanks ons abonnement konden wij niet direct geholpen worden en moesten 2 dagen wachten.
Daarbij hebben...
Daarbij hebben wij een goede storingsmelding gedaan, waardoor men beter had kunnen anticiperen.
Nú moest er eerst een monteur komen die kwam analyseren en moest een nieuwe afspraak inplannen! Dat had helemaal niet gehoeven! Dat scheelt niet alleen tijd voor de klant, maar is ook voor het bedrijf effectiever.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Klanten met een abonnement voorrang geven.

Medewerkers beleefd ,maar probleem is nog steeds niet opgelost. Duurt al bijna 2 maanden. Erg teleurgesteld

Ben al zo lang aan het wachten op een monter voor de mechanische ventilator. Wordt mij beloofd dat ik teruggebeld wordt en dat gebeurt niet.

Zie de klacht die nog steeds niet is verholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De wachttijd aan de telefoon is veel te lang