Melden van de storing
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

Dat er wel serieus naar me geluisterd werd.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Geen idee ik heb een onderhoudscontract.

Ik kreeg een monteur die er echt niets van begreep, dus na een paar weken zelfde probleem. Weer gebeld en aangegeven dat ik niet blij was met het vorige bezoek. Er kwam een andere monteur prima heel... Ik kreeg een monteur die er echt niets van begreep, dus na een paar weken zelfde probleem. Weer gebeld en aangegeven dat ik niet blij was met het vorige bezoek. Er kwam een andere monteur prima heel duidelijk en begreep mij. Er zou een onderdeel besteld worden, dat heb ik nog niet gezien. Moet blijkbaar wachten tot het probleem zich weer voordoet en dan een fotootje maken en wie weet wordt het euvel dan pas echt verholpen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Stuur een monteur die niet alles per telefoon moet vragen hoe hij het probleem moet oplossen.

prive

Niets

gewoon slecht na de jaarlijkse onderhoud ginge geizer in storing niet de volgende dag dat de storing werd verholp geen en maar de dag er na geen prio 1 slecht

zie boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

kijk eens naar je organisatie

De eerste monteur heeft zijn best gedaan

De klantvriendelijkheid laat te wensen over. In ieder geval in het weekend.
De vraag is hebben de andere melders wel abonnementen?
Klanten met abonnementen zouden voorrang moeten krijgen!

De dame van de waakdienst (op zondag) die de storing aannam, was erg bij de hand.
Ondanks ons abonnement konden wij niet direct geholpen worden en moesten 2 dagen wachten.
Daarbij hebben...
Daarbij hebben wij een goede storingsmelding gedaan, waardoor men beter had kunnen anticiperen.
Nú moest er eerst een monteur komen die kwam analyseren en moest een nieuwe afspraak inplannen! Dat had helemaal niet gehoeven! Dat scheelt niet alleen tijd voor de klant, maar is ook voor het bedrijf effectiever.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Klanten met een abonnement voorrang geven.

Medewerkers beleefd ,maar probleem is nog steeds niet opgelost. Duurt al bijna 2 maanden. Erg teleurgesteld

Ben al zo lang aan het wachten op een monter voor de mechanische ventilator. Wordt mij beloofd dat ik teruggebeld wordt en dat gebeurt niet.

Zie de klacht die nog steeds niet is verholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De wachttijd aan de telefoon is veel te lang

Borgers

Sommige medewerkers klantvriendelijk. Aardige monteur

Tot vier keer toe kwam er geen monteur. Hele slechte communicatie tussen frontoffice en afdeling planning

Zoals bogen: alles ging verkeerd rond inplannen afspraak. Het heeft me echt vrije dagen gekost .

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Neem klachten serieus. Luister een keer telefoontjes terug: dan hoor je waar het mis gaat

Dool

Niet snel komen

Storing melden en 14 dagen laten wachten

Werd niet netjes te woord gestaan snap dat het druk was maar iemand 14 dagen in de kou laten zitten is wel erg

Sneller komen

Wim de Rotte

Snelheid van werken

Ik ben snel en efficient geholpen

Er werden veel doeltreffende vragen gesteld waardoor de technicus de juist reservedelen bij zich had

ga zo door

Schoormans

Monteurs welke kennis en kunde tonen en tevens welbespraakt.

Aanloop naar afspraak wat stroef, maar monteurs zelf zijn leuke mensen en kennis van hetgeen ze doen.

maken van afspraak kan denk ik soepeler in dezer tijden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

aanloop van de afspraak maken checken

Pieter Koolen

Niets

U komt de contractafspraken niet na. Laatste onderhoudsbeur was begin 2021. Ondanks vele pogingen niet tijdig volgende onderhoudsbeurt gekregen. Tot onlangs. Zit dus drie jaar tussen. Lekker... U komt de contractafspraken niet na. Laatste onderhoudsbeur was begin 2021. Ondanks vele pogingen niet tijdig volgende onderhoudsbeurt gekregen. Tot onlangs. Zit dus drie jaar tussen. Lekker verdienmodel voor u. Wel laten betalen niet op komen dagen.

Eindeloos gebeld. De meeste telefooncontacten leidden tot niets.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Breng uw systemen en back en front office op orde

De laatste monteur was top

Planning liegt en is niet eerlijk

Planning lult maar wat

Vervang de planning