Melden van de storing
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

Vriendelijk personeel

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Over het algemeen genomen een prima bedrijf

Probleem is nog niet opgelost

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Hou de klant in de gaten of het probleem ook echt is opgelost

Quist

Vriendelijke monteur

Zeer slechte bereikbaarheid

Zie boven

Werk aan bereikbaarheid

Raj

Alleen de monteur die het probleem kwam verhelpen was zeer professioneel en heeft goed werk geleverd

ze beloven 24/7 ondersteuning voor noodgevallen, maar ze kwamen pas een dag later. als het zo is, hoefde ik niet elk maandabonnement te betalen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

klantenservice kan veel verbeterd worden. de manier waarop ze op afroep spraken als je zegt dat het een noodgeval is, is zielig. ze zeggen alleen dat we het niet kunnen laten om maar één dag te... klantenservice kan veel verbeterd worden. de manier waarop ze op afroep spraken als je zegt dat het een noodgeval is, is zielig. ze zeggen alleen dat we het niet kunnen laten om maar één dag te wachten.

Alleen mw Hella Homan (werkzaam in Assen) zorgde voor de bevestiging van het afzeggen van de afspraak, terwijl ze in het telefoongesprek zei dat een bevestiging zenden onmogelijk was.

Zie mijn mail van 13 februari 2024!!!!!!! Ik had afspraak afgezegd. Die afzegging was bevestigd en wie schetst mijn verbazing dat er toch een monteur op de stoep staat.

zie mijn mail van 13 februari 2024

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Zorgen voor een goede communicatie.

Asish Dash

Double check with customer and address problem.

Did not listen to my problem (CV needs to be filled every 3-6 months which not normal). Communicated earlier that I had controlled the expansion chamber.

Solve problem.

See above

Dion

Begrip en acties van de monteur

Over het algemeen goede service, maar nu al 2e storing (zelfde melding op ketel) bij een ketel die 6 maanden geleden geplaatst is

Hebben deze keer een week moeten wachten, dat is lang! Melding zelf doen is wel makkelijk online, maar ben niet gebeld of zo, gewoon een mail gekregen met mededeling we komen over een week

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Er zitten mensen achter een melding, niet alles kan online en met mail afgehandeld worden

Medewerkers beleefd ,maar probleem is nog steeds niet opgelost. Duurt al bijna 2 maanden. Erg teleurgesteld

Ben al zo lang aan het wachten op een monter voor de mechanische ventilator. Wordt mij beloofd dat ik teruggebeld wordt en dat gebeurt niet.

Zie de klacht die nog steeds niet is verholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De wachttijd aan de telefoon is veel te lang

Borgers

Sommige medewerkers klantvriendelijk. Aardige monteur

Tot vier keer toe kwam er geen monteur. Hele slechte communicatie tussen frontoffice en afdeling planning

Zoals bogen: alles ging verkeerd rond inplannen afspraak. Het heeft me echt vrije dagen gekost .

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Neem klachten serieus. Luister een keer telefoontjes terug: dan hoor je waar het mis gaat

Dool

Niet snel komen

Storing melden en 14 dagen laten wachten

Werd niet netjes te woord gestaan snap dat het druk was maar iemand 14 dagen in de kou laten zitten is wel erg

Sneller komen