Melden van de storing
6.8/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
8.2/10
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing
7.4/10

Goed advies

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Prima monteurs en servicedesk

Zie bovenstaande

Nvt

Vriendelijke medewerkers. Goede uitleg.

Ben tevreden over de service.

Na melding de volgende dag al een monteur op bezoek die keurig op tijd was.

Geen.

Vriendelijke kundige monteur

Service is prima...communicatie met mij als klant moet wel aandacht hebben...geen mailbevestiging van de afspraak

Contact was snel te krijgen via telefoon...afspraak was snel gepland

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Aandacht voor mailcommunicatie met klant

Sok

De monteur was zeer gepast. Heeft duidelijk aangegeven wat er volgens hem stuk is. Klinkt logisch. Het advies van de monteur was ook duidelijk.

Energiewacht probeert zo snel mogelijk in te plannen. De gemaakte planning staat vast.

Ik had per mail de storing gemeld. Daarna kreeg ik een mail om te bellen voor een afspraak. Ik had dus beter direct kunnen bellen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De storingsmonteur was echt behulpzaam en geduldig.

De monteur die de storing heeft veroorzaakt heeft voor veel ellende gezorgd. Waardoor ik 3 dagen koud water had. Niet te doen met 3 kleine kinderen. Gelukkig was de monteur die de storing kan... De monteur die de storing heeft veroorzaakt heeft voor veel ellende gezorgd. Waardoor ik 3 dagen koud water had. Niet te doen met 3 kleine kinderen. Gelukkig was de monteur die de storing kan oplossen erg hulpvaardig en bekwaam. Echter geen vertrouwen meer in deze roulette dat ik weer een beunhaas aan de deur krijg.

Ik belde eerst de technische dienst en de toon was al vervelend. Ik gaf aan wat ik hoorde uit de ketel en wat de vorige monteur heeft gedaan. Ik kreeg gelijk een sneer dat de monteur dit niet voor... Ik belde eerst de technische dienst en de toon was al vervelend. Ik gaf aan wat ik hoorde uit de ketel en wat de vorige monteur heeft gedaan. Ik kreeg gelijk een sneer dat de monteur dit niet voor de lol doet. Ik moet maar resetten en dan moet alles wel weer werken. Werkte niet, dan moest ik maar ontluchten.
De monteur die kwam oplossen die vond het bizar en moest lachen om deze absurde suggesties van een technische dienst.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De onderhoudsmonteur was een beunhaas en rede voor mij om op te zeggen. Geen vertrouwen meer in.

Kram. Jeweti vastgoed holding bv

Weinig

Zeer slechte service. Geen zakelijke accountant. Heb veel huizen. Drama. Al drie jaar

Niet pro actief

Nico

Monteurs wilde overschoenen aantrekken

Ketel geplaats.Niet goed gedaan.kreeg lekkage afvoerkanaal.monteur zelfde dag nog gekomen .geen materiaal bij zich.nieuwe afspraak .volgende monteur verkeerd materiaal bij zich omdat het verkeerde... Ketel geplaats.Niet goed gedaan.kreeg lekkage afvoerkanaal.monteur zelfde dag nog gekomen .geen materiaal bij zich.nieuwe afspraak .volgende monteur verkeerd materiaal bij zich omdat het verkeerde besteld was.weer een nieuwe afspraak .zit te wachten een halve dag kreeg ik te horen dat er geen monteur kwam ivm drukte.weer een nieuwe afspraak moeten maken.Dus 3 x een halve vrije dag moeten nemen omdat de nieuwe ketel niet goed geplaats was

Niet

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Lees het verhaal dat zegt genoeg.Mijn 12 uur(verlof) die ik heb moeten opnemen vergoeden.

Stoker

Zorgvuldigheid

Vanaf hun overname tot heden altijd een formele maar goede service gekregen.

Aanbeveling is afhankelijk van de tijd die nodig was van moment melding tot moment van service verlening.

Nee

De monteur die ons uiteindelijk kwam helpen was zeer bekwaam en vriendelijk.

Over het algemeen hebben ze een goede service. Maar de laatste keer hebben ze ons letterlijk in de kou laten staan

Eerst kwam een monteur die een verkeerde diagnose stelde. Vervolgens viel de 2 jaar oude ketel uit. In het weekeind geen monteur. En de monteur die maandags kwam werd bijna nog door Energiewacht... Eerst kwam een monteur die een verkeerde diagnose stelde. Vervolgens viel de 2 jaar oude ketel uit. In het weekeind geen monteur. En de monteur die maandags kwam werd bijna nog door Energiewacht weer terug gehaald. Gelukkig nam hij direct met ons contact op en heeft daarna de storing prima verholpen.

Stuur bekwame monteurs

Vriendelijk personeel

Over het algemeen genomen een prima bedrijf

Probleem is nog niet opgelost

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Hou de klant in de gaten of het probleem ook echt is opgelost