Slagman

In 2019 hebben wij een reis van 7 dagen geboekt met een bus en trein naar Zwitserland. helaas kon deze vanwege corona niet doorgaan en hebben wij de reis verschoven naar 1 mei 2021. Ook nu zijn de... In 2019 hebben wij een reis van 7 dagen geboekt met een bus en trein naar Zwitserland. helaas kon deze vanwege corona niet doorgaan en hebben wij de reis verschoven naar 1 mei 2021. Ook nu zijn de grenzen gesloten. nadat ik met FFweg gebeld heb en aangegeven dat wij nu ons geld terug wensten stond het volledige bedrag binnen 24 uur op onze rekening. Wat een goede service. Dat verdiend een warme douche.. Na de coronaperikelen gaan we graag weer met FFweg op stap.

7 daagse bus- treinreis naar Zwitserland

Henk Ensink

Ondanks wat afwisselend weer een prima fietsweek gehad, alleen tijdens het diner wat "gehoorschade" op gelopen (erg gehorige zaal)

Fietsreis Romatischestrasse Duitsland

Tiny

Voucher

Welke reis heeft u gemaakt?

Vorig jaar naar Londen geweest was goed bevallen.
In mei zouden we naar Parijs gaan maar kon niet doorgaan vanwege Corona.
Nu willen we ons geld terug na een half jaar maar krijgen nu...
Vorig jaar naar Londen geweest was goed bevallen.
In mei zouden we naar Parijs gaan maar kon niet doorgaan vanwege Corona.
Nu willen we ons geld terug na een half jaar maar krijgen nu eerst weer een mail ben benieuwd of we nog wat terugkrijgen.
Vind dit slecht is ons eigen geld en hun hebben geannuleerd dus mensen hebben recht om het terug te krijgen .ga ook liever op vakantie maar door omstandigheden kunnen wij voorlopig niet dus liever ons geld terug

Brian

Geannuleerd door Corona een voucher gekregen geen mogelijkheid op geld terug waardeloos

Steden trip Parijs

e. van't zet

Geweldige reis gehad met chauffeur peter !!
hotel 4 jaargetijden is ook prima , goede bedden, lekker eten

8 dagen kaprun oostenrijk

Peter Oudenhoven

Elke wegens corona naar latere datum omgeboekte reis werd recent geannuleerd. Dat zal niet anders worden voor de rondreis Toscane die is gepland voor 28 sept. a.s. en de reis Opatija op 24 okt. a.s.

Welke reis heeft u gemaakt?

Dit jaar geen reis gemaakt. Waarschijnlijk zal Effeweg alleen maar vouchers uitgeven, die kun je dan sparen...Want met Effeweg op reis gaan is voorlopig nog een illusie.

H.P. Schoneveld

Zeer slechte ervaring met Effeweg.nl
Zeer slechte ervaring met Effeweg.nl
Zodra de laatste betaaldag voorbij was kreeg ik direct de volgende dag bericht dat de reis geannuleerd is. Zij konden en mochten niet reizen vanwege Corona; een aperte leugen want kort ervoor had ik gebeld met de vraag of de reis doorging en werd er gezegd: Ja we mogen weer reizen. Eerst mijn geld vangen en dan zeggen dat ze het niet terug konden geven. Gewoon diefstal!
Ik MOET een voucher accepteren waardoor ik nu niet een dagje uit kan gaan omdat Effeweg.nl MIJN geld in HUN kas houdt.
Oplichtersbende!

Welke reis heeft u gemaakt?

Reis: Stedentocht naar België werd plotseling geannuleerd.

Reactie Effeweg.nl:

Geachte mevrouw Van der Reijden,

Geachte mevrouw Van der Reijden,

We begrijpen uw teleurstelling over het feit dat uw reis geannuleerd is. Sinds 1 juli mogen we weer reizen, maar we kijken echt per reis of deze door kan gaan. Hierbij houden we rekening met de (inter)nationale richtlijnen en we gaan pas op reis als dat echt kan. Helaas hebben we uw reis naar België alsnog moeten annuleren als gevolg van de coronacrisis.

Zoals telefonisch aangegeven begrijpen we dat u het liefst uw reissom terug ontvangt. Echter, gezien de uitzonderlijke situatie waarin we ons bevinden werken wij met de zogenaamde Corona-voucher, omdat dit recht doet aan zowel uw belang als reiziger als dat van ons als reisorganisatie. Als reiziger bent u – bij faillissement van de reisorganisatie – op basis van de Europese wetgeving en de huidige SGR-regeling namelijk wél gedekt als u een reisvoucher met SGR-dekking accepteert, maar níet gedekt als u wacht op een cash terugbetaling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

WvL

Helaas is onze reis geannuleerd wegend corona.
Na contact met effeweg en zeer vriendelijk te woord gestaan te zijn tot een goeie oplossing gekomen.

Effeweg ( Marjan) hartstikke...
Helaas is onze reis geannuleerd wegend corona.

Effeweg ( Marjan) hartstikke bedankt.

Gr Willem v Looij

niet doorgegaan

Hasselbring

Ik ben absoluut niet tevreden, eerder ontevreden en teleurgesteld omdat ik 2 x een reis naar Hamburg, inclusief een dag Lubeck, heb geboekt.Deze reis werd 2 x geannuleerd met de rede dat er... Ik ben absoluut niet tevreden, eerder ontevreden en teleurgesteld omdat ik 2 x een reis naar Hamburg, inclusief een dag Lubeck, heb geboekt.Deze reis werd 2 x geannuleerd met de rede dat er onvoldoende deelnemers waren.Tk wilde mijn geld terug.
Zij zeiden dat ik er recht op heb, maar niet konden omdat zij onvoldoende geld hebben, en mogelijk failliet gaan.Ik kan een gegarandeerde voucher krijgen.Dus moet ik dit helaas accepteren, ik ga liever nooit meer met Effeweg, effe weg.

Welke reis heeft u gemaakt?

Ik zou een reis naar Hamburg, inclusief een dag naar Lubeck maken .
Die ik 2 keer geboekt, en betaald heb,maar 2 x geannuleerd werd,en ik krijg mijn geld niet terug

Jansen

Ik heb ooit met dit reisbureau naar Toscana geweest blijkbaar is er nog niets veranderd over het eten moet je niets verwachten soep uit blik melk uit houdbaar pakje kwaliteit van eten onder maat en... Ik heb ooit met dit reisbureau naar Toscana geweest blijkbaar is er nog niets veranderd over het eten moet je niets verwachten soep uit blik melk uit houdbaar pakje kwaliteit van eten onder maat en ik praat over jaar geleden tot die dag van vandaag als ik reclame ziet op tv van deze reisbureau wordt ik raar in mijn hoofd, het is een soort georganiseerde reisbureau voor arme mensen hiermee bedoel ik verwacht geen luxe qua bed of eten je moet het zien van wees blij dat je op vakantie kunt.

Toscana