Draak

Handig product, snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Kreeg van mijn collega de tip om hier een laptop standaard te bestellen. Die kwam al de volgende dag. Handig ding, staat stevig, beter voor mijn nek dan de stapel boeken die ik tot nu toe gebruikte!

Santousha Kalk

Ik had een ergonomische muis besteld en de receiver viel meteen uitelkaar. De muis heb ik geretourneerd, maar tot op heden geen geld retour en ook nog geen reactie van jullie.

Ik heb...

Ik heb contact gehad met de afdeling die over de retouren gaat en bleek dat dit een bekend probleem was met deze muis. Heel lastig dat ik het dan pas moest vernemen. Ik hoop tenminste dat mijn retourzending goed afgehandeld wordt. Maar ik ben wel teleurgesteld.

Snellere afhandeling van retouren.

Han Möller

Prima service met snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen, leveren en service zijn van hoog nivo.
Ook bij vragen wordt direct gereageerd.

Esther

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ontving een product (linkshandige ergo-muis) die niet goed werkte. Zonder probleem werd een nieuwe, wel-werkende muis opgestuurd. Prima service.

CHRISTINE GERMAIN

Uitstekend

Janny Scholten

Bij aanvraag was een proefperiode beschikbaar wat prettig is maar waar ik geen gebruik van hoeft te maken omdat de ergonomische muis prima werkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Bovendien is de ergonomische muis een stuk goedkoper in vergelijk met het bedrijf waar momenteel onze kantoorapparatuur wordt besteld. Intern volgt hierdoor een heroverweging voor aanschaf.

Geen verbeterpunten of tips. De levering was enorm snel.

Micha van der Staaij

Prima Service

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en tevreden!

Wesley

Naar verwachting!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk, eerlijk en snel!

Jacqueline Kealey

Snelle levering en geweldig product.

Beschrijf hier uw ervaring

ik ervaar het gebruik als zeer prettig, geen nek en rugklachten meer. maar ook geen hoofdpijn meer, daar lezen veel gemakkelijker wordt gemaakt.

nee.

Gieta

Anir Muis Zwart besteld, snel geleverd en fijne service omdat ik eerst de draadloze besteld had, maar mocht deze nog omruilen ondanks dat ik het al wat langer had..door ongelukje kon ik het niet... Anir Muis Zwart besteld, snel geleverd en fijne service omdat ik eerst de draadloze besteld had, maar mocht deze nog omruilen ondanks dat ik het al wat langer had..door ongelukje kon ik het niet gelijk uitproberen..echt top service!!

Beschrijf hier uw ervaring

Was even wennen aan de muis, maar ben er heel blij mee. Vrijwel geen pijn meer aan mijn hand.

De 2de muis moest ik ook betalen maar kreeg het bedrag heel snel weer terug gestort, al met al heel erg blij met de muis & de service!!