Ronald La Croix

Prima, snel en vakkundig.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, snel en vakkundig.

Wim Jaspers

Alles conform beloftes, goed product

Geen klachten

Marcel Donath

Goed product, slecht verzendproces

Beschrijf hier uw ervaring

Vloermat besteld die prima is. Helaas was de levering erg traag, op moment dat je reminder stuurt kreeg ik te horen dat bestelling direct aan leverancier overhandigd is, en dat easy er van uitgaat... Vloermat besteld die prima is. Helaas was de levering erg traag, op moment dat je reminder stuurt kreeg ik te horen dat bestelling direct aan leverancier overhandigd is, en dat easy er van uitgaat als ze niks horen dat wel goed gegaan is. Echter ik reken af met easy, dus ik verwacht ook dat zij verzendproces volgen en mij over vertraging oid dan informeren. Dat kan echt veel beter

Zie hierboven, je bent als webshop verantwoordelijk voor totale proces, en dient dat ook te monitoren.

Freek van Laar

Zeer ruim aanbod. Goede informatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn geselecteerde product bleek voor mij minder geschikt. Kon het als proefplaatsing retour sturen. Afhandeling zeer vlot en betaalde bedrag keurig teruggestort.

M.J. Kosterink

Prima feedback en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Na betaling snel gebeld of op rekening niet beter was omdat ze danmeteen konden uitleveren. Ik had betalen via bank aangevinkt en inmiddels ook uitgevoerd.

Riëtta Potters

Goede service en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een aantal artikelen besteld maar schijnbaar niet goed opgelet. In plaats van een rechtshandige muis had ik een linkshandige muis besteld. En ook nog in een te kleine maat. Na telefonisch... Ik had een aantal artikelen besteld maar schijnbaar niet goed opgelet. In plaats van een rechtshandige muis had ik een linkshandige muis besteld. En ook nog in een te kleine maat. Na telefonisch contact met de receptie werd ik snel teruggebeld door Stan en hij regelde dat de juiste muis alsnog in het pakketje kwam (deze was gelukkig nog niet verzonden) en een dag later had ik alles in huis. Uitstekende service!

Bij de handshoemouse wellicht er duidelijk 'RECHTS' bijzetten. Nu staat er wel specifiek LINKS maar geen RECHTS.

Karin van der Bolt

Proefplaatsing prima verlopen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een voetenbankje besteld met proefplaatsing. Het voetenbankje was niet wat ik ervan hoopte. Teruggestuurd en binnen de termijn keurig mijn geld terug ontvangen.

Het was al prima

Henri Pollaerts

Snelle en correcte verzending

Beschrijf hier uw ervaring

de verzending liep heel vlot, helaas is GLS een slecht bedrijf als pakjesdienst

Stoppen met gebruik maken van GLS, is altijd gedoe.

Irene Schalker

Prima Service

Beschrijf hier uw ervaring

Via de site kwam ik er niet uit. Een medewerker gesproken en het probleem was snel opgelost en het product werd zeer snel geleverd.

n.v.t.

Joke Vanthournout