Maurice Vansteelandt

Voor mij onbekend maar wel een verrassend aanbod

Irene Schalker

Prima service.

Beschrijf hier uw ervaring

Als ik er niet uitkomt, dan wordt ik telefonisch altijd goed geholpen.

Ik zou het niet weten!

Lisette van Vliet

Fijne service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede informatie op de website en ook de medewerker heeft goed de verschillen uitgelegd.
2 stoelen geprobeerd en 1 gekozen. Hele fijne bureaustoelen die lekker zitten en voor meerdere personen (makkelijk) zijn in te stellen.

een mail sturen na aanleiding van een retour melding na preofplaatsing. Doorgeven wat de ophaaldag wordt

Fabian

De polsteun voor mijn toetsenbord voelt goed aan. Achteraf gezien had ik beter voor een kleiner model kunnen gaan. Helaas is retourneren niet kosteloos. Dit had duidelijker vermeld mogen worden.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk vermelden vermelden dat retourkosten voor rekening zijn van de klant. Op de hoofdpagina staat in koeienletters dat de proefplaatsing kosteloos is, maar je moet goed zoeken om erachter te... Duidelijk vermelden vermelden dat retourkosten voor rekening zijn van de klant. Op de hoofdpagina staat in koeienletters dat de proefplaatsing kosteloos is, maar je moet goed zoeken om erachter te komen dat dit niet geldt voor de retourkosten. Bij veel webwinkels neemt de verkoper deze kosten voor zijn rekening. Het is niet erg dat Easyergonomics dat niet doet, maar het zou wel fijn zijn als dit al op de productpagina wordt vermeldt.

Luc

Goed product, matige communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Toegezegde levering "Voor 16:00 besteld, vandaag verzonden" is niet nagekomen. Wanneer daar vragen over gesteld worden krijg je na een week een antwoord dat het product "allang verzonden is". Het... Toegezegde levering "Voor 16:00 besteld, vandaag verzonden" is niet nagekomen. Wanneer daar vragen over gesteld worden krijg je na een week een antwoord dat het product "allang verzonden is". Het bestelde product is overigens dik in orde.

Doe wat je belooft en communiceer correct. Laat klanten geen week op een antwoord wachten om het dan af te doen als "niet zeuren, je hebt je product toch al lang ontvangen".

John van Gerven

Goede ergonomische muis

Beschrijf hier uw ervaring

Ergonomische muis aangeschaft i.v.m. rsi-klachten. Bestelling en levering ging soepel en snel. Product voldoet aan de verwachting.

n.v.t.

Eddy van Rooijen

Goed bedrijf, en producten

Beschrijf hier uw ervaring

heb reeds meerdere artikelen besteld, laatst een voetenbankje. Perfecte goede kwaliteit en de keuze in verschillende voetenbankjes voor ongeveer zelfde prijs was reuze. andere bestellingen aangaande... heb reeds meerdere artikelen besteld, laatst een voetenbankje. Perfecte goede kwaliteit en de keuze in verschillende voetenbankjes voor ongeveer zelfde prijs was reuze. andere bestellingen aangaande muizen trackball en muismatten altijd goed, en als je uitleg wil, gewoon even bellen.

laat de bezorgers beter worden in service, jullie hebben zelf hoge standaarden, helaas houden de koeriers zich daar minder aan.

Spaargaren Accountants B.V.

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Via google hier terecht gekomen voor een ergonomische muis

Omdat ik abusievelijk een verkeerde rekening had ingegeven , kon ik dat niet anders wijzigen dan de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen en dan op rekening

Sofie Posson

Heel correct

Ronald La Croix

Prima, snel en vakkundig.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, snel en vakkundig.