Nicole Schluep / Stichting Lezen en Schrijven

Deskundig advies en snel schakelen

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben thuiswerkvoorzieningen besteld via Easy Ergonomics. Binnen een dag was de offerte binnen voorzien van een advies en eventuele alternatieven. Ook de bureaustoel eerst op proef leveren bij... We hebben thuiswerkvoorzieningen besteld via Easy Ergonomics. Binnen een dag was de offerte binnen voorzien van een advies en eventuele alternatieven. Ook de bureaustoel eerst op proef leveren bij ons op kantoor was geen enkel probleem. Top service en eerlijke prijzen voor goede ARBO spullen.

Kijken of jullie de swoppers ook voor een leuke prijs in het assortiment kunnen opnemen

Ingrid Grove

Ben erg blij met mijn ergonomische muis.

Beschrijf hier uw ervaring

Ligt erg fijn in de hand, omdat ik kleine handen heb. Hiermee geen last (meer) van klachten.

Geen levertermijn noemen. (voor een bepaalde tijd besteld is morgen in huis.) Dit is niet haalbaar om wat voor reden dan ook.

Eddy van Rooijen

Altijd goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Koop regelmatig artikelen, en word altijd telefonische goed geholpen bij problemen

Blijf deze service volhouden, dit word steeds belangrijker in deze wereld.

Vera Harnischmacher

Snel geleverd maar slordig dat er geen informatie werd gegeven over de 'inpandige' usb-stick.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik moest er 3 mailtjes aan wijden, en dat vind ik slordig. Het in gebruik nemen, nadat ik tenslotte wist van de usb stick, was super simpel.

Dus kleine aanpassing aan de bijgeleverde info zou dit makkelijk verkomen.

Walter Belderbos

Uitstekend

Maaike de Groot

Snelle levering, goed product

Beschrijf hier uw ervaring

Ergoslider plus besteld. Werd snel geleverd, netjes ingepakt en mooi product

Managementsysteemadvies.nl

Geen opmerkingen over service van Easy Ergonomics

prima

nee

Antoinette Eijsermans

Het is even wennen, maar verder een erg fijne muis

handzaam, en prettige bediening

Martijn S

Snel geleverd. Goed product.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik begon meer en meer last te krijgen van een pijnlijke ‘muisarm’, vooral ‘s avonds. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op de 3M ergonomische muis die ik nu een paar weken in bezit heb. Ik had geen... Ik begon meer en meer last te krijgen van een pijnlijke ‘muisarm’, vooral ‘s avonds. Tijdens mijn zoektocht stuitte ik op de 3M ergonomische muis die ik nu een paar weken in bezit heb. Ik had geen tijd nodig om aan de muis te wennen en inmiddels heb ik ook geen pijn meer. Dus ik ben heel tevreden.

Claudius Abegg

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Pakket was zoek geraakt door koerier, binnen no time werd er zonder zeuren een nieuwe geleverd