DDS Consulting

Vlotte en correcte service,

W. Meijer

Snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er een zicht mogelijkheid is en naderhand betalen. Gelijk was duidelijk welk product voor mij het beste werkt.

Geef na de keuze ook een factuur met alleen het product erop. ik moet hem declareren. Dan is het duidelijker voor de declaratie.

Mireille Hagenaars / Crito

Super service!

Beschrijf hier uw ervaring

Vanwege lichamelijke klachten was ik op zoek naar een goede combi voor muis en/of toetsenbord. Het was even puzzelen, maar ik kreeg voldoende de tijd om het een en ander uit te proberen en heb nu... Vanwege lichamelijke klachten was ik op zoek naar een goede combi voor muis en/of toetsenbord. Het was even puzzelen, maar ik kreeg voldoende de tijd om het een en ander uit te proberen en heb nu voor mij de perfecte oplossing gevonden!

J.H.J.M. van Avendonk

Goede service. Klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een handshoemouse die na een half jaar problemen gaf, na hier melding van gedaan te hebben, kon ik hem ruilen voor een nieuwe. Heel fijn deze goede service!

Ga zo verder!

Lieve Cox - DAW Belgium BV

Zeer vlotte afhandeling, duidelijke communicatie bij vertraging (stockbreuk bij leverancier) en juiste info ivm beschikbaarheid.

Wieneke Claeys / Vooruitkijkspiegel

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

Jessica

Snelle levering. Mooi compact toetsenbordje ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Mooi, compact toetsenbordje precies zoals beschreven op de website

Marc Dekker

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Al enige keren hier wat besteld. Goede spullen en prima service.

De sets zijn op de website lastig te vinden.