Klote

Bende nietsnutten . We kuisen huizen en geen boomhutten .

Waregem

Reactie Easy Life:

Beste,
Beste,
bedankt voor het delen van uw feedback over onze diensten. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij gaan graag met u in gesprek zodat we een oplossing kunnen bespreken die voor u werkt, u kan ons steeds bereiken op: 033698903.
Propere groetjes, het Easy Life-team

croes

Ik zou Easy life zeker niet aanbevelen. Poetshulp gekregen waarvan ik wel tevreden van was. Onmiddellijk krijg je een factuur van € 79 (administratie kosten) te betalen. Poetshulp is maar zeer kort... Ik zou Easy life zeker niet aanbevelen. Poetshulp gekregen waarvan ik wel tevreden van was. Onmiddellijk krijg je een factuur van € 79 (administratie kosten) te betalen. Poetshulp is maar zeer kort (5 à 6 keer) komen poetsen. Toen ik mijn € 75 terug vroeg zeiden ze dat ze dat niet doen. Ze gingen een éénmalige vervanging sturen. Wel wel ??? als ze hun poetshulpen niet beter screenen. Deze kon er gewoon niets van, verstond ook geen enkele taal. Daarna, zouden ze wel een andere hulp sturen maar ze vinden geen. Dus € 79 betaald voor niets !!!!

Easy life Mechelen.

Coopmans Ilse

1 positief bericht, dat ik steeds dezelfde HHH heb gekregen

Geel

Vanderelst

Steeds nieuwe poetshulpen ,stoppen telkens na enkele keren ,toch krijg je voor heel een jaar op voorhand factuur administratie bijdrage gevraagd .Telkens moet je zelf bellen om een poetshulp als de... Steeds nieuwe poetshulpen ,stoppen telkens na enkele keren ,toch krijg je voor heel een jaar op voorhand factuur administratie bijdrage gevraagd .Telkens moet je zelf bellen om een poetshulp als de vorige weeral gestopt zijn .Nemen niet zelf actie .

Aarschot

Margaux Schuermans

Zowel gewerkt op de bureau als een kuisvrouw gehad.
trekt op niks

lier

K Breugelmans

Jammer van de poetshulp die goed werkte, maar wat het bureau presteerde en communiceerde kan niet door de beugel. Eerst een vervanging inplannen voor 2 dagen later, zonder te vragen of dat OK is en... Jammer van de poetshulp die goed werkte, maar wat het bureau presteerde en communiceerde kan niet door de beugel. Eerst een vervanging inplannen voor 2 dagen later, zonder te vragen of dat OK is en als ik dan binnen de 24h laat weten dat dat voor ons niet kan dan zeggen ze dat ik te laat heb gereageerd en moet de niet-gebeurde poets betaald worden.
Na verschillende betwistingen van de prestatie dreigen ze met inschakelen van een incasso-bureau. Ook vanuit het hoofdbureau kwamen er dreigende mails zonder kennis van de situatie.

Lier

ann

Poetsvrouwen stellen blijkbaar zelf hun eisen, moeten teveel ramen poetsen, denk nu toch dat dit tot hun takenpakket behoort, krijg mail dat poetshulp niet meer langs komt, zonder dat zij mij hier 1... Poetsvrouwen stellen blijkbaar zelf hun eisen, moeten teveel ramen poetsen, denk nu toch dat dit tot hun takenpakket behoort, krijg mail dat poetshulp niet meer langs komt, zonder dat zij mij hier 1 woord over gezegd heeft!!

LONDERZEEL

kelt.

Met grote verontwaardiging wil ik een dringende klacht indienen over mijn recente ervaring met EasyLife. Ik ben niet alleen ontevreden over de niet-geleverde schoonmaakdiensten waarvoor ik vooraf... Met grote verontwaardiging wil ik een dringende klacht indienen over mijn recente ervaring met EasyLife. Ik ben niet alleen ontevreden over de niet-geleverde schoonmaakdiensten waarvoor ik vooraf heb betaald, maar ik ben ook diep geschokt door het buitensporige en onacceptabele gedrag van een medewerkster in het kantoor te Wilrijk.

Deze medewerkster, waarvan ik de naam niet heb ontvangen, maakte misbruik van haar positie en behandelde mij onbeschoft. Bij mijn bezoek aan het kantoor ging zij zelfs zover mijn kinderen bij haar ongepaste opmerkingen te betrekken. Ik begrijp niet hoe een dergelijk gedrag getolereerd wordt binnen uw organisatie.

Het is onbegrijpelijk dat individuen met een dergelijke houding bij EasyLife werken en misbruik maken van hun vermeende macht. Dit gaat verder dan onprofessioneel gedrag en tast het vertrouwen in uw bedrijf ernstig aan.

Ik verwacht niet alleen een grondig onderzoek naar deze specifieke zaak, maar ook concrete maatregelen om ervoor te zorgen dat klanten niet langer blootgesteld worden aan dergelijk misbruik.

Wilrijk

Verlackt

Met de werkethiek die ik heb mogen ervaren,kom je in de wereld nergens. Komen vaak niet opdagen na gemaakte afspraken. Verwittigen klant niet. 5 medewerkers in 4 maanden tijd over de vloer gehad.... Met de werkethiek die ik heb mogen ervaren,kom je in de wereld nergens. Komen vaak niet opdagen na gemaakte afspraken. Verwittigen klant niet. 5 medewerkers in 4 maanden tijd over de vloer gehad. Wie gaat mijn verlofdagen compenseren? De laatste medewerker heeft de spaarpotten van de kinderen leeg geroofd. Officiële klacht ingediend. Maar hier is het woord tegen woord.

Mechelen

Easy life