Na mijn aanvraag werd er zeer snel een poetshulp gevonden. Werkt correct en goed!

Easy Live

Omdat Se zijn lief en correct

Genk

Easy life aalst

Alle schoonmaaksters waten om te beter. Onze vaste is goed, maar alle vervangers( door vakantie van de vaste kracht) die ons huis niet kenden, deden er altijd iets extra's bij! Ongelooflijk

Easy life aalst

easy life

Bijna geen enkele persoon buiten onze laatste kuisvrouw was perfect en daar zij naar ander kuis firma is gegaan hebben wij haar gevolgd.

oostkamp

Verschillende poetsdames gehad, niet goed poetsen, vier uur doen over één wasmand met handdoeken en als ik dit melden stelde ze voor om steeds eerst dezelfde persoon te sturen waar je niet tevreden... Verschillende poetsdames gehad, niet goed poetsen, vier uur doen over één wasmand met handdoeken en als ik dit melden stelde ze voor om steeds eerst dezelfde persoon te sturen waar je niet tevreden over was. Dit is een gebrek aan respect naar de klant toe.

Easy LIFE Kontich

Poetsm

Goed poetspersoneel minpuntje soms reageren soms wat laat op de bureau in verband mails 2 doen heel goed hun best Kelly en Johanna 3 is wat minder

Borsbeek

Onvriendelijk kantoorpersoneel en poetshulpen die liegen, te laat komen, veel ziek zijn enz. Wel jammer dat het kantoorpersoneel de klant niet gelooft maar als je er zit te wachten dan hoor je heel... Onvriendelijk kantoorpersoneel en poetshulpen die liegen, te laat komen, veel ziek zijn enz. Wel jammer dat het kantoorpersoneel de klant niet gelooft maar als je er zit te wachten dan hoor je heel de problematiek van het kantoor. Personeel naar verkeerde adressen sturen, verkeerde informatie in pc gezet enzo ik vind dat ik dit als klant niet hoef te horen. Ondertussen wel ex-klant. Weinig respect voor hun kantoor en klanten. Ben blij dat ik er weg ben.

Lier

Pratt Roxanne

Vriendelijk, jong, bruisend team. Correcte opvolging naar klanten en werknemers toe!

Ik ben 27j en werk al bijna 3 jaar voor easy life, een job met veel variatie (strijken, poetsen, groenten bereiden) en vrijheid (zelf uren bepalen, geen hele dag op de zelfde plek).
Ik heb fantastische klanten die altijd een enorme appreciatie tonen voor mijn werk en zorgen voor degelijk poets materiaal, dit maakt dat mijn werk aangenaam en efficiënt uitgevoerd kan worden. leuke band, veel vertrouwen en een aangename sfeer bij elke klant. Kzeg wel vaak dat ik "met mijn gat in de boter ben gevallen" met zo'n goede klantjes! :)

Leuke nieuwe veranderingen bij de bureau;
•maandafsluit op afspraak (die lange wachttijden voorkomen)
•nieuwe app's worden uitgetest
•feedback gesprek (problemen bespreekbaar worden gemaakt).
•leuke extra'tjes voor werknemers ( poetshulp v.d. maand, mogelijk gratis vitaminen voor 2m. uit te testen, hier en daar eens een attentie v.d. bureau uit )

Fijn werk 👍🏻👍🏻

Easy life, wilrijk

Correcte opvolging door kantoor ivm afwezigheden. Poetshulp werk netjes en correct.

Schilde

Zeer goede poetshulp, goede opvolging van het kantoor !

kortom zeer tevreden !!!