kelt.

Met grote verontwaardiging wil ik een dringende klacht indienen over mijn recente ervaring met EasyLife. Ik ben niet alleen ontevreden over de niet-geleverde schoonmaakdiensten waarvoor ik vooraf heb betaald, maar ik ben ook diep geschokt door het buitensporige en onacceptabele gedrag van een medewerkster in het kantoor te Wilrijk.

Deze medewerkster, waarvan ik de naam niet heb ontvangen, maakte misbruik van haar positie en behandelde mij onbeschoft. Bij mijn bezoek aan het kantoor ging zij zelfs zover mijn kinderen bij haar ongepaste opmerkingen te betrekken. Ik begrijp niet hoe een dergelijk gedrag getolereerd wordt binnen uw organisatie.

Het is onbegrijpelijk dat individuen met een dergelijke houding bij EasyLife werken en misbruik maken van hun vermeende macht. Dit gaat verder dan onprofessioneel gedrag en tast het vertrouwen in uw bedrijf ernstig aan.

Ik verwacht niet alleen een grondig onderzoek naar deze specifieke zaak, maar ook concrete maatregelen om ervoor te zorgen dat klanten niet langer blootgesteld worden aan dergelijk misbruik.

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Wilrijk

Score voor Easy Life: 0.5/5