Easy life aalst

Zou u zeker ni aanbevelen

Aalst

Vanderroost

Kantoor is niet correct.

Aalst

Bisschop

Heel tevreden over mijn poetshulp.

Maldegem

De Becker Francine

Heel behulpzaam en Netjes

Easy Live Kontich

Hilde Mortier

Ik kan jullie enkel met klem afraden.
Ik kan jullie enkel met klem afraden.
Er werden tot 3 maal toe 4 uur prestaties aangerekend die nooit hebben plaatsgevonden. Meer nog, de voorziene startdatum van de poetshulp was toen nog niet eens aangebroken.

Sint-Denijs-Westrem

Mama van 2 kinderen

Als je graag zelf poetst

Heusden-zolder

Lynn T.

Vriendelijke mensen op kantoor, altijd bereid om te helpen. En ook mijn huishoudhulp is goud waard! Ik kom iedere keer weer met een fijn gevoel thuis al ze is langs geweest :)

Middelkerke

Sarah B.

Goede dienstverlening en fantastische poetshulp

Lier en Kontich

Julie

Poetshulp kan niet poetsen of komt niet opdagen maar de afrekening volgt wel zelfs nadat de samenwerking schriftelijk bevestigd werd kwam er nog maar eens een afrekening op de diensten cheques.... Poetshulp kan niet poetsen of komt niet opdagen maar de afrekening volgt wel zelfs nadat de samenwerking schriftelijk bevestigd werd kwam er nog maar eens een afrekening op de diensten cheques. Administratieve puinhoop. Onbekwaam personeel. Vraag me ook af hoe ze aan hun personeel komen en op welke wijze ze recruteren. Ik heb iemand gehad uit Eritrea en Nigeria.

Mechelen

Joana

Geen respect en oplichters. Branch manager weet niet waar ze mee bezig zijn, poetshulp kan niet poetsen en volgens het kantoor moet de klant ervoor opdraaien ook wanneer we mevrouw niet willen... Geen respect en oplichters. Branch manager weet niet waar ze mee bezig zijn, poetshulp kan niet poetsen en volgens het kantoor moet de klant ervoor opdraaien ook wanneer we mevrouw niet willen hebben en geen prestaties zijn uitgevoerd.

Lier