Alexandra

Het kantoor in Aalst lost geen enkel probleem op. Ze beantwoorden zelf geen mails en zijn telefonisch onmogelijk bereikbaar. Als je de klantendienst van EasyLife hierover aanspreekt, ondernemen zij... Het kantoor in Aalst lost geen enkel probleem op. Ze beantwoorden zelf geen mails en zijn telefonisch onmogelijk bereikbaar. Als je de klantendienst van EasyLife hierover aanspreekt, ondernemen zij ook geen enkele poging om de klant verder te helpen.

Bart

Het kantoor is niet correct.

Ackermans

Niet vriendelijk, betaald wanneer dat ze wil trekker op niets

N

Super vriendelijk

dendermonde

Nicolien

Ik zou jullie NIET aanbevelen. Mij een hulp sturen, zonder mijn toestemming, op een dag dat jullie weten dat ik geen hulp kan ontvangen. Na telefonisch contact toch de rekening gewoon sturen en mij... Ik zou jullie NIET aanbevelen. Mij een hulp sturen, zonder mijn toestemming, op een dag dat jullie weten dat ik geen hulp kan ontvangen. Na telefonisch contact toch de rekening gewoon sturen en mij niet willen compenseren of tegemoet komen.

Westmalle

SVD

2 maanden opzeg voor poetsvrouw die haar werk niet doet
Aan de telefoon zeggen ze dan gewoon dat ze het werk opzeggen.
Ze willen zelfs niet weten waarom.

Westmalle

Gvc

Heb in 2021 een poetsvrouw voor 1 maand gehad. Vandaag merkte ik dat mijn ring die mijn man 40 jaar geleden plots niet meer in de schuif ligt waar ze al die jaren in gelegen heeft. Ik ben het er... Heb in 2021 een poetsvrouw voor 1 maand gehad. Vandaag merkte ik dat mijn ring die mijn man 40 jaar geleden plots niet meer in de schuif ligt waar ze al die jaren in gelegen heeft. Ik ben het er hart van in. Dommerik dat ik ben geweest om zomaar iemand te vertrouwen.

Dilbeek

H

Enkel de klanten dienen zich blijkbaar te houden aan de afspraken in het contract?!

Sint-Niklaas

Van Hove

Onze poetshulp is supper werkt al een paar jaar bij ons. Alleen vindt ik het niet kunnen dat je moet betalen als er onverwacht iets gebeurt dat je moet afbellen. Als je geen andere dag kunt moet je... Onze poetshulp is supper werkt al een paar jaar bij ons. Alleen vindt ik het niet kunnen dat je moet betalen als er onverwacht iets gebeurt dat je moet afbellen. Als je geen andere dag kunt moet je de uren betalen ook al is het een dag op voorhand verwittigd. Het antwoord was dat het niet 14 dagen op voorhand was verwitig. Ik kan toch niet weten dat er binne 14 dagen iets gebeurt dat mijn poetshulp niet kan komen.

Easy Life Lier

Silvie Hoornaert

Bedankt voor bewezen diensten Easy Life - Dienstencheques Easy Life Dienstencheques Kortrijk "De nr 1 in poetshulp"

Wij zijn klant geworden op 10.03.2021, afgesloten contract met...

Wij zijn klant geworden op 10.03.2021, afgesloten contract met vermelding " Er wordt een jaarlijkse administratieve kost aangerekend van 35 euro."
> Factuur ontvangen april'21: 45 euro!?

Dit jaar een nieuwe factuur van 55 euro! Reden?

Men promoot '1 maand gratis' actie bij het aanbrengen van een nieuwe klant, ik heb een collega aangebracht in feb'22. Men kon haar geen hulp aanbieden. Er waren geen poetshulpen beschikbaar. Wat heeft het nut dan van deze actie?

Je probeert dit alles aan te aankaarten bij het kantoor, men kan/wil niets voor ons doen.

Dus komt het er op neer dat men geen waarde hecht aan trouwe klanten die wekelijks een poetshulp nemen?

Ik denk/hoop dat er wel nog andere kantoren in de buurt zijn die dit wel nog doen én geen woeker administratieve jaarlijkse kosten aanrekenen.

Graag delen!

Kortrijk