R L

Het is gewoon een schande hoe ze hun eigen regels aan hun laars lappen.

Borsbeek

Van Britsom Resie

Opleiding voor het personeel en opvolging van het personeel zou wel op zijn plaats zijn. En misschien eerst gaan controleren bij de klant wat er juist gedaan moet worden voor jullie mensen moeilijke... Opleiding voor het personeel en opvolging van het personeel zou wel op zijn plaats zijn. En misschien eerst gaan controleren bij de klant wat er juist gedaan moet worden voor jullie mensen moeilijke klanten noemen. Ik zit nu al 2 maand zonder poetshulp om de 14 dagen. Gelukkig heb ik nog een ander kantoor waar ik wel om de 14 dagen op kan rekenen

sint-niklaas

easy life

Nee

brasschaat

Anna Huysse

Er is opvolging vooraf beloofd maar dit heeft nooit plaatsgevonden. Het lijkt erop of het bedrijf zelf niet de mensen werft die bij jou komen werken. Er is toegezegd dat wij iemand zouden krijgen... Er is opvolging vooraf beloofd maar dit heeft nooit plaatsgevonden. Het lijkt erop of het bedrijf zelf niet de mensen werft die bij jou komen werken. Er is toegezegd dat wij iemand zouden krijgen die perfect Engels spreekt. Maar er kwam iemand die 'Yes. Yes' zei op alles dat werd verteld en heeft geen idee had waarover werd gesproken. Wij hebben schade (beschadiging van marmer op diverse plaatsen) maar dit is ontkend door de poetshulp. Aangezien er een duidelijke relatie is met het gebruik van verkeerde schoonmaakproducten, hebben wij besloten met deze huishoudelijke hulp te stoppen. Ik heb geprobeerd de kwestie met het bedrijf te bespreken. Ik kreeg te horen dat poetshulp wel goed Engels kan spreken en gebruiksaanwijzingen van schoonmaakspullen kan lezen. Verder werd aangegeven dat zij mijn sms-berichten aan haar hebben ingezien. Ik heb haar inderdaad ook positieve berichten gestuurd in een poging om het haar te stimuleren en te bewegen meer haar best te doen. Maar dit staat los van de schade die is ontstaan. Deze begeleiding van een onervaren hulp wordt nu tegen mij gebruikt en ik ben als klant niet te vertrouwen. Op de bedrijfswebsite zijn enkel positieve recensies gekozen en geplaatst. Er is wel een fors verschil tussen 9 (op bedrijfswebsite) en 6 (op deze onafhankelijke website). Pas goed op! Wil je gerespecteerd worden als klant, dit is het niet het juiste adres.

Genk

Laure VD

Er is geen communicatie of opvolging van het bureau uit. Zelfs als je contract wil stopzetten na herhaaldelijke communicatie problemen komt er geen antwoord. Ook vertellen ze de poetshulp dat je een... Er is geen communicatie of opvolging van het bureau uit. Zelfs als je contract wil stopzetten na herhaaldelijke communicatie problemen komt er geen antwoord. Ook vertellen ze de poetshulp dat je een 'moeilijke klant' bent, omdat je het abnormaal vind dat ze niks laten weten als de poetshulp niet langskomt door ziekte en zo zelf te laat bent op je werk. Wanneer de poetshulp per ongeluk mijn strijkijzer heeft laten vallen wordt dit ook niet terugbetaald... Echt een afrader.

Easy Life Wilrijk

Easy Life Genk

Nooit meer! Onbeleefde branch manager! Niet eens tijdig laten weten dat de poetshulp ziek is? Moest ik even zelf bellen dat zij niet was komen opdagen. Geen andere oplossing gezocht! Ondertussen 4... Nooit meer! Onbeleefde branch manager! Niet eens tijdig laten weten dat de poetshulp ziek is? Moest ik even zelf bellen dat zij niet was komen opdagen. Geen andere oplossing gezocht! Ondertussen 4 weken verder en mijn administratiekosten werd niet betaald! Bel
Ik even om dit door te geven, krijg ik Jordi branch manager aan de lijn haakte hij gewoon af midden in ons gesprek! Komen hun afspraken niet na!! Echt een schande bedrijf! Dat ze juiste mensen aan de juiste functies geven!

Genk

R.T.

Ontzettend slechte service

Wilrijk

vicky vinck

Nooit meer! De laatste keer dat ik een poetshulp had via Easy life dacht ik dat ik in een candid camera aflevering was terecht gekomen. Deze dame slaagde erin om 4 uur lang te doen alsof ze aan het... Nooit meer! De laatste keer dat ik een poetshulp had via Easy life dacht ik dat ik in een candid camera aflevering was terecht gekomen. Deze dame slaagde erin om 4 uur lang te doen alsof ze aan het poetsen was. Er is geen emmer gevuld met water, geen enkele vod was nat. Ze ging de hele tijd rond met een doekje, zo een beetje afstoffen. Of ze was een kwartier lang hetzelfde hoekje van de tapijt aan het stofzuigen. Ik kon er niet over praten met haar, want ze begreep me niet. Onmiddellijk daarna heb ik dit aan easy life laten weten. Ik weigerde te betalen voor een dienst die niet geleverd werd. Na veel discussieren heb ik vandaag een brief van een incassobureau gekregen om het 4 dubbele te betalen. Een schande!

borsbeek

easylife

19/12/2019 contract aangegaan voor poets hulp, na een week wachten hadden wij een poetshulp volgens afspraak, Het was een nederlandstalige dame wat we ook gevraagd hadden.
en inderdaad ze...
en inderdaad ze speekt nederland maar verstaan en begrijpen is soms een zeer groot probleem.
Maar na enkele maanden later begon de miserie , nooit op tijd , ok maar werkte dan meestal haar vier uren werktijd af daar zij vlak in de buurt woont . regelmatig moest er vervanging geregeld worden om een of andere reden dat de vaste poetsvrouw niet aanwezig kon zijn.
Dan maar vervanging gestuurd zonder rekening te houden dat deze nederlands spreek/verstaan, zelfs als alles wat moest gebeuren met translater vertaald van het nederlands naar het engels wat gebeurde er zij ging het telkens vertalen naar het roemeens , pools of wat ook .
Sinds enkele maanden is het bij regelmaat dat de vaste poetshulp het laat weten door een of ander omstandigheid , word er de laatste tijd beloofd om vervanging te sturen volgens telefonische afspraak , maar enkele uren later een bericht of Email dat de afgesproken dag van de poetshulp niet kan doorgaan . Wij voelen ons echt in het zak gezet of zijn wij onnozelaars??
Wanneer wij het contract verbreken moeten wij twee maand opzeggen
ik vraag mij af of dit allemaal zo maar wel kan.

Westmalle

Peter VdM

Ik zou Easy Life nergens durven aan te bevelen. Al meer dan een maand miserie met dat bedrijf. We vragen een poetsvrouw met ervaring die minimaal Engels verstaat. eerst krijgen we iemand die onze... Ik zou Easy Life nergens durven aan te bevelen. Al meer dan een maand miserie met dat bedrijf. We vragen een poetsvrouw met ervaring die minimaal Engels verstaat. eerst krijgen we iemand die onze marmer beschadigd. De vrijstelling van € 125,00 is voor onze rekening! De tweede poetsvrouw is 1x geweest, 1x ziek afgebeld en daarna ontslag genomen. We zouden vervanging krijgen, maar deze stuurde 2x zijn kat. De laatste die langs kwam, heeft 50 minuten naar ons adres gezocht. Toen ze binnen kwam, moesten we zelf vragen om een mondmasker op te zetten. Daarna bleek dat ze geen letter Engels sprak. Ik ben eens benieuwd naar de volgende.

Turnhout en Westmalle