Zijn juist in het geven van info en kontakteerden me vlug op.

Oostkamp

Linda Vermeersch

Ik ben nu 7 maanden tewerkgesteld bij easy life
En ga altijd met de glimlach en een vriendelijk gezicht werken. Gevarieerd werk, wassen, strijken, schoonmaken..... Geen probleem.
Ik ben...
Ik ben nu 7 maanden tewerkgesteld bij easy life
Ik ben mobiel en afstand is geen probleem.
Een goede communicatie met de verantwoordelijke en met de klanten. En dat vind ik heel belangrijk!

Roeselare

Van Severen Lut

Ik ben sedert een aantal weken tewerk gesteld bij Easy Live . Na meer dan 20 jaar ervaring in de thuiszorg , heb ik noodgedwongen ontslag genomen . Een verantwoordelijke die geen begrip toonde ,... Ik ben sedert een aantal weken tewerk gesteld bij Easy Live . Na meer dan 20 jaar ervaring in de thuiszorg , heb ik noodgedwongen ontslag genomen . Een verantwoordelijke die geen begrip toonde , een werkgever die niet achter zijn personeel stond en een groep collega’s die de sfeer verziekten maakten dat ik voor mijn gezondheid koos . Mijn allereerste contact met Easy Live was een wereld die ik niet kende . Ik werd er met open armen ontvangen en de klik zat meteen goed . Zelf je uren mogen afspreken met de klanten , die op hun beurt begrip vol zijn. Mijn klanten zijn me zeer dankbaar en drukken dit ook uit . Een sms dank je werk was super , je zou voor minder stralen . Nooit gehad vroeger . Is er een indelingsprobleem van tijd om je werk te regelen , bespreek dit onmiddellijk zowel met je verantwoordelijke als de klant zelf . Ik werk ook bij jonge gezinnen met kinderen , een heerlijke band schep je daarmee. Mijn werk is heel afwisselend en ook de sociale gezelligheid speelt een rol . Oudere gezinnen kijken uit naar je komst en ja hoor bij sommigen zelfs de hond des huizes ! Een open geest en begrip vol , een werkgever die achter zijn personeel staat , en ik zelf ga terug al fluitend naar Mn werk ! Meer hoeft niet ! Dank u wel Easy Live !

Roeselare

Eddy Debuyserie

Totaal onbekwaam personeel, zowel op de baan als op bureel. 'Poetsvrouw' is 4 uur komen poetsen of zoiets, mocht daarna alles herdoen. Overal strepen en vuil. Gemeld aan bureel, daar kreeg ik een... Totaal onbekwaam personeel, zowel op de baan als op bureel. 'Poetsvrouw' is 4 uur komen poetsen of zoiets, mocht daarna alles herdoen. Overal strepen en vuil. Gemeld aan bureel, daar kreeg ik een smeekbede om haar nog een kans te geven. Betalen moest ik wel doen! Voor werk dat niet of niet behoorlijk is uitgevoerd!! De week erna moest ze naar de tandarts en de week daarop wa ze ziek! Heb onmiddellijk gebroken met "easy money" . Mijn geld ben ik wel kwijt. Schande!!!

Aalst

Ontevreden klant

Niet! Afgesproken période wordt niet nageleefd.
Veel schades , stukken in traphal - poetshulp spreekt amper Nederlands , geen Engels en geen frans.
Poetsen zelf is niet zoals het...
Niet! Afgesproken période wordt niet nageleefd.
Poetsen zelf is niet zoals het hoort.
Planning niet zoals het gevraagd. Wekelijks ? Nog nooit van gehoord ?? Dan komt men met een planning om de 10 dagen dan 4 dagen tussen , dan weer 10dagen tussen en niet op afgesproken dagen.
Wanneer je opzeg wil doen, neemt easy Life geen verantwoordelijkheid. Onbetrouwbaar.

Kontich

Poetsvrouw komt niet opdagen, indien wel altijd iemand anders, verkeerd aantal uren aangerekend.

Mechelen.

De poetshulp heeft onze smart tv laten vallen tijdens het afstoffen. kostprijs TV 699 EUR. dit is een verzekeringskwestie geworden. met resultaat na 4.5 maand krijgen we te horen dat we worden... De poetshulp heeft onze smart tv laten vallen tijdens het afstoffen. kostprijs TV 699 EUR. dit is een verzekeringskwestie geworden. met resultaat na 4.5 maand krijgen we te horen dat we worden terugbetaald wel met -15% slijtage en 125 EUR franchise te betalen door de klant !!! besluit : de poetshulp maakt iets stuk hier worden dus slijtagekosten en franchise op doorgerekend. Ter info, we zijn reeds jarenlange klant met een wekenlijkse afname van 4u. DIT IS EEN ZEER SLECHTE SERVICE

Kontich

Kantoor rekent in de meeste gevallen te veel uren door, of rekenen prestaties aan die nooit gebeurd zijn. Als ze beloven vervanging te sturen komt er meestal niemand. Meeste poetshulpen spreken... Kantoor rekent in de meeste gevallen te veel uren door, of rekenen prestaties aan die nooit gebeurd zijn. Als ze beloven vervanging te sturen komt er meestal niemand. Meeste poetshulpen spreken amper Nederlands.
Nu tracht men 3 x 4u prestaties aan te rekenen via elektronische cheques terwijl er geen poetshulp geweest is. Het is gewoon niet meer serieus te noemen. Nooit meer. Wees gewaarschuwd

Wilrijk

Ik heb zelf gewerkt voor Easy Life.
Ik heb zelf gewerkt voor Easy Life.
Ik ben amper 2 keer bij een klant geweest, dit omdat ze verwachten dat je bij elke klant in je vrije tijd een Kennismaking gaat doen. Deze “ kennismaking “ heeft me vorige keer bijna een uur in mijn vrije tijd gekost, hierdoor heb ik de job dus opgezegd.
Ik moest normaal uitbetaald worden, is na een week nog niet gebeurd, de oorzaak is wanneer je ontslag neemt en een klant betaald niet, dat jij ook niet betaald krijgt.
Dus als uiteindelijk de klant niet betaald, zal ik pech hebben zeker?
Ik ben blij dat ik maar 2x hier gewerkt heb.

Genk

Slechte communicatie! En veel klachten van klanten, omdat er meestal personeelworden aangeboden van vreemde origine!en alleen Franstalig of Engels spreken.
Die hun cultuur, en wijze van manier...
Die hun cultuur, en wijze van manier toepassen...niet proper dus!

Easylife Oostduinkerke