Online incasso indienen
9.8/10
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
9.8/10
Online portal

Montage bedrijf Sem

Debiteur had steeds smoesjes om niet te betalen, eigen voorstel tot een betalingsregeling kwam debiteur niet na maar na tussen komst van Harry Kanhai kwam het wel tot een betalingsregeling het... Debiteur had steeds smoesjes om niet te betalen, eigen voorstel tot een betalingsregeling kwam debiteur niet na maar na tussen komst van Harry Kanhai kwam het wel tot een betalingsregeling het verschuldigde bedrag werd volledig voldaan. Top Harry.

Er werd meteen stappen ondernomen, wordt goed geluisterd, de te nemen maatregelen worden samen besproken en online kan je de voortgang volgen

Aquaplane Trading international

Adequate en super snelle actie , waardoor er snel resultaat afgedwongen wordt. Erg tevreden over de communicatie, waar het juist bij de meeste aan ontbreekt. Pareshma bijt zich er echt in vast ,... Adequate en super snelle actie , waardoor er snel resultaat afgedwongen wordt. Erg tevreden over de communicatie, waar het juist bij de meeste aan ontbreekt. Pareshma bijt zich er echt in vast , klasse

Communicatie

Viprinta

Uitmuntend werk en super service.

Snelle handelen

Zuiver Opleidingen

Ik ben erg tevreden over de aanpak van e-Legal incasso advocaten. Harry Kanhai heeft op een duidelijke en nette manier ervoor gezorgd dat onze debiteur de betaling heeft voldaan. Eerlijk gezegd denk... Ik ben erg tevreden over de aanpak van e-Legal incasso advocaten. Harry Kanhai heeft op een duidelijke en nette manier ervoor gezorgd dat onze debiteur de betaling heeft voldaan. Eerlijk gezegd denk ik dat zonder zijn hulp dit niet gelukt zou zijn. Alle stappen in het proces worden genoteerd in het online dossier, zodat precies duidelijk is hoe het traject ervoor staat. Erg duidelijk en overzichtelijk. Ik kan iedereen die te maken heeft met een niet/ slecht betalende debiteur e-Legal advocaten aanbevelen.

Effectieve en efficiënte aanpak!

Yilmaz

Werd door mijn debiteur aan het lijntje gehouden. Harry handelde mijn zaak op een professionele af waardoor de vordering snel werd overgemaakt

Goede status overzicht

S Chi

Ik ben heel tevreden over het resultaat dat e-legal samen met ons hebben bereikt. Doordat ik zelf al veel ervaring heb met moeilijke incasso's weet ik dat het lang kan duren voordat alle rekeningen... Ik ben heel tevreden over het resultaat dat e-legal samen met ons hebben bereikt. Doordat ik zelf al veel ervaring heb met moeilijke incasso's weet ik dat het lang kan duren voordat alle rekeningen worden geïnd. E-Legal zit hier boven op en hebben zeer verdienstelijk resultaat geleverd.

Kennis, ervaring

Annelot / Superette

Harry Kanhai en de rest van het team hebben met veel geduld en heldere taal een heel rommelig incassotraject toch netjes in orde weten te krijgen. Onze complimenten : )

Overzichtelijkheid en heldere communicatie, ook als het traject lang duurt ivm deelbetalingen. Goed advies.

Soba Security Opleidingen BV

Prettige, duidelijke aanpak. Helaas de vordering niet volledig kunnen incasseren maar de insteek bij deze klant was dat alles wat betaald wordt is meegenomen. Blij met het resultaat.

Snelle, vlotte aanpak. Eerste week al reactie van de klant, wat mij niet gelukt was.

S. van Heck

Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van e-Legal Incasso Advocaten. Harry Kanhai heeft op een nette en duidelijke manier het resultaat behaald waar ik op heb gehoopt: volledige betaling... Voor het eerst gebruik gemaakt van de diensten van e-Legal Incasso Advocaten. Harry Kanhai heeft op een nette en duidelijke manier het resultaat behaald waar ik op heb gehoopt: volledige betaling door de debiteur. Dit resultaat had ik zelf niet kunnen bereiken. Ik kan e-Legal Incasso Advocaten aanbevelen aan alle ondernemers die te maken hebben met incasso-problemen.

Nette en overtuigende manier van handelen.

Verplak Ingenieurs

Dankzij de professionele inzet van E-legal / Harrie Kahai hebben wij onze factuur bij een volhardende wanbetaler geincasseerd gekregen.
De communicatie is helder , duidelijk en verloopt...
De communicatie is helder , duidelijk en verloopt vlot.
Onze complimenten!

Vlotte , duidelijke communicatie.
Goed bereikbaar voor overleg
Doelgericht.