Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Staalgoed Handel BV

I.v.m. het door een klant niet willen betalen van een factuur hebben we e-Legal gevraagd ons hiermee te helpen.

Snelle opvolging voorzien van advies.

Avicare

Poeh het was mij een rit wel met een zeer dwarsliggende wanbetaler. Gelukkig is het de juristen gelukt alsnog tot een verrassend resultaat te komen. Wat wij voor onmogelijk hielden is de juristen... Poeh het was mij een rit wel met een zeer dwarsliggende wanbetaler. Gelukkig is het de juristen gelukt alsnog tot een verrassend resultaat te komen. Wat wij voor onmogelijk hielden is de juristen toch gelukt. Het volledige bedrag is betaald!

Communicatie over elke ontwikkeling en advies.

Infinity Care

Thank you ! Na indiening van mijn incasso online is de betaling de zelfde week nog uitbetaald door de tegenpartij. Super blij met de snelle afhandeling door Mevr. mr. P.A. Duggal-Sukhai
Thank you !
Uitbetaling naar mij toe ging er even iets mis maar na contact met E-legal is er direct aan mij uitbetaald.
Dus ik zeg ga niet zelf tobben maar laat het aan de professionals over ;-)

Snel en betrouwbaar

Heel goede ervaring met E-Legal. Na een tijd de hoop opgegeven, gelukkig is E-Legal doortastend geweest met een positief einde.

Sterke communicatie, doelgericht en empatisch

Bakker Totaalglas bv

De opvolging van de incasso was traag, heb zelf diverse malen moeten vragen bij E-legal of er al gereageerd was aangezien er dan minimaal 2 weken verstreken waren. En 1x waren ze vergeten om mijn... De opvolging van de incasso was traag, heb zelf diverse malen moeten vragen bij E-legal of er al gereageerd was aangezien er dan minimaal 2 weken verstreken waren. En 1x waren ze vergeten om mijn reactie te verwerken en door te sturen

website

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Jack, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat jouw vordering is
geïncasseerd. Nogmaals gefeliciteerd hiermee. Jouw feedback om sneller te communiceren zullen wij ter harte nemen. Onze excuses dat dit soms iets langer heeft geduurd vanwege de drukte. Fijne dag nog!

Rico’s Infra

Top bedrijf! Er werd gelijk actie genomen

Communicatie

Fijn en snel gecommuniceerd met hr. Vincent Ahuis. Gelukkig heb ik uiteindelijk geen gebruik hoeven maken van de verdere diensten van E.legal

Snelle duidelijke communicatie

Dion Sweere

Ik had geen eerdere ervaring met e-legal. Het is me prima bevallen. Goede communicatie. Afhandelong helder en duidelijk.
Behandelin door Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai

Communicatie. Gehele afhandeling. Portal.

Louise

Dezelfde werkdag opgestart en na 3 dagen gesloten wegens volledige betaling van de vordering.

Snelle reactietijd en correcte afhandeling.

Ferocia

Ik ontving helaas niet een mail wanneer er een wijziging was in de portal.
Ik ontving helaas niet een mail wanneer er een wijziging was in de portal.
Tevens is het bedrag op mijn prive rekening gestort terwijl de facturen die we hebben gestuurd het juiste zakelijke rekeningnummer bevatten. Omdat ik geen mail kreeg bij een update in de portal heb ik de brief waarin het rekeningnummer gecheckt werd niet ontvangen. Niet het volledige bedrag is geincasseerd, de informatie rondom de casus was volledig beschikbaar, hadden graag ander advies ontvangen aan de voorkant.

snelheid

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Karin,
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring.
We zien dat je niet overal tevreden over bent. Voor jouw informatie tref je hierbij meer informatie aan over onze werkwijze.
Wij...
Beste Karin,
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring.
Wij sturen niet bij iedere ontwikkeling een automatisch bericht omdat de meeste klanten het vervelend vinden als hun inbox volloopt. Daarom sturen wij alleen een e-mail bij belangrijke ontwikkelingen. Ook bellen wij dan.
Wat betreft jouw rekeningnummer geldt dat je ons zelf dit rekeningnummer hebt doorgegeven bij het aanmaken van jouw account. Dus dat rekeningnummer wordt dan gebruikt voor afdrachten. Dat er kennelijk een ander rekeningnummer in jouw facturen staan, kan zo zijn, maar we gebruiken de gegevens die je zelf hebt ingevuld. Natuurlijk kan dit worden aangepast, maar dan weet je hoe dat komt.
Overigens is jouw volledige vordering geïncasseerd na verrekening van de BTW, dus die opmerking kunnen wij niet plaatsen.
We hopen dat een en ander hiermee duidelijker is.