Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
9.8/10
Online portal

Unixerius

Een klant weigerde te betalen en meende dat een rechtsgang noodzakelijk zou zijn. Binnen twee weken na het uitbesteden van de opdracht heeft hij besloten alsnog te betalen.

Wetende dat E-Legal doorgaat tot bij de rechter geeft klanten direct de indruk dat het geen zin heeft om te proberen om niet te betalen.

Christa van Schoten. Administratiebureau Christa

Mijn ervaring is super goed. Zeker als je voor 16:00 uur het dossier indient, dan word er echt gelijk die dag ook actie ondernomen. En met het gewenste resultaat.

Luisteren naar je verhaal. Je als mens behandelen en niet als nummer. Vast contact persoon. En altijd op de hoogte gehouden worden wat er is gebeurt via de online portal.

Dhr. van E

Super snelle reactie en contactmomenten met E-Legal.
Zeer tevreden met de geboden dienstverlening

Zeer prettig contact met e-legal; snelle feedback!
Handig om alles in een portal te kunnen volgen

Klaas

Uitstekende snelle service zonder veel gedoe.

Maritiem Advertising

9 maanden lang afgescheept worden met excuses en beloften van de crediteur.
Op het laatst denk je aan opgeven, totdat ik E-Legal incasso advocaten ontdekte.
Toen was het leed snel...

snel
duidelijk

L vd Spoel

Klant heeft openstaande vordering voldaan.

Achter de klant aan blijven zitten.

L. van der Spoel

Binnen een maand is de incasso afgerond en heeft onze klant eindelijk de openstaande vordering voldaan.

Veel actie.

Hotel De Lange Man

Fijne en zeer snelle verwerking

Transparant en snel

Grafisch Vormgever Lepo

Ik ben erg tevreden met dit incassobureau! Fijne service. Ik had een goed overzicht met wat zij gingen doen en wanneer er iets gedaan was. De debiteur had uiteindelijk betaald.

Goed contact. De sommatie brieven waren goed opgesteld en gaf duidelijkheid aan wat er precies aan de hand was.

S.Singh

Uitstekend en goed geholpen, ons dossier is binnen een maand met succes afgesloten

er wordt alleen contact opgenomen als er iets onduidelijk is, het dossier werkt goed