Johnny van Och

Ben zeer tevreden met dekkingsgraad bij laadstations .

R. van Ouwerkerk

In the Netherlands and travelling in Germany and Austria card works great on different loading locations and I also like the way that the invoices are clearly specified

Arenova

Werkt altijd en is verhoudingsgewijs goedkoop

Thodé

Mooie en leuke ervaring

R.Sundararaman

Makkelijk om te gebruiken

Bob

Mijn tag werkt goed en de app is prima! Zou wel fijn zijn als ik op de kaart sneller kon zien welke laders goedkoper zijn. :)

Marcel Hornschuh

Vanaf het moment dat ik de tag heb aangevraagd ben ik op de hoogte gehouden wanneer deze binnen zou komen. Het aanmelden was een binnen 1 minuut geregeld en de tag werkt perfect voor het aanmelden... Vanaf het moment dat ik de tag heb aangevraagd ben ik op de hoogte gehouden wanneer deze binnen zou komen. Het aanmelden was een binnen 1 minuut geregeld en de tag werkt perfect voor het aanmelden bij laadpalen. Afrekening per maand is helder en duidelijk maar zie ook het e.e.a. in de App.

arthur

Slecht, geven verkeerde prijs aan in de app on de wallet. daar zetten ze het bedrag zonder btw en dat mag niet naar een consument. je wordt dus achteraf nog een keer verrast met nog eens 21% btw... Slecht, geven verkeerde prijs aan in de app on de wallet. daar zetten ze het bedrag zonder btw en dat mag niet naar een consument. je wordt dus achteraf nog een keer verrast met nog eens 21% btw erbij.

waarschijnlijk snappen ze de wetgeving omzet belasting niet.

ze komen ook niet met een oplossing.

prutsers

Reactie E-Flux by Road:

Hi Arthur,
Hi Arthur,
Allereerst onze excuses voor de situatie die ontstaan is rondom jouw factuur. Zoals mijn collega eerder al aangaf in het mailcontact kunnen wij de onterechte kosten, die door het onjuist vermelden van de prijs in de app gefactureerd zijn, terugstorten. Echter is het belangrijk om het juiste proces hiervoor te volgen, dat bestaat om dit soort zaken op te lossen. Dit is als volgt: na het betalen van de factuur kan hiervoor het formulier (Vraag over laadsessie ) ingevuld worden en kunnen wij de kosten crediteren.
Daarnaast ben ik blij om te melden dat we, mede dankzij jouw feedback, onze app een aantal weken geleden geüpdate hebben en nu de prijzen inclusief btw tonen. Hiermee kunnen we situaties zoals jij omschrijft voorkomen.
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je via de gebruikelijke wegen (chat, e-mail of telefoon) contact met ons opnemen.
Kirsten van den Brink
Team E-Flux by Road

Taxiquickmaastricht

Slecht

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Hi,
Vervelend dat je onze service als slecht ervaart. Uiteraard willen wij onze klanten de best mogelijke service verlenen. Helaas zijn er soms wat zaken die uitgezocht moeten worden en dat doen we dan ook graag. Als ik je nog ergens mee kan helpen, mail dan naar marketing@road.io en dan pak ik het graag op.
Kirsten van den Brink
Team E-Flux by Road