Onbekend

Slechte ervaring. Ze geven aan 24/7 bereikbaar te zijn maar ik kan ze nu niet bereiken noch afdoende hulp krijgen van de robot om het laadpaalprpbleem op te lossen... geef dan aan tijdens werkuren... Slechte ervaring. Ze geven aan 24/7 bereikbaar te zijn maar ik kan ze nu niet bereiken noch afdoende hulp krijgen van de robot om het laadpaalprpbleem op te lossen... geef dan aan tijdens werkuren of kantooruren bereikbaar te zijn en verder via robot. Dat schept anxere verwachtingen.

Hi,
Hi,
Wat vervelend dat je niet geholpen bent met het laadpaal probleem dat zich voordeed. Onze excuses daarvoor! Mocht je in de toekomst bij een E-Flux laadpaal staan waar zich weer een probleem voordoet, aarzel dan niet om de QR code te scannen en het telefoonnummer dat verschijnt te bellen. Via die weg krijg je 24/7 support bij de laadpaal.
Je feedback op de chat is heel waardevol voor ons. Ik ben het met je eens dat het belangrijk is om de juiste verwachtingen te scheppen en dat is ook altijd onze bedoeling. Ik ga je feedback dan ook meenemen en kijken wat we in onze communicatie kunnen verbeteren.

Edwin van Tienhoven

Ik gebruik E-Flux nu een maand of drie zonder problemen. De app is overzichtelijk en de prijs concurrerend.

Hi Edwin,
Wat goed om te horen dat je moeiteloos gebruik maakt van E-Flux by Road en wat fijn om te lezen dat je gebruik maakt van onze app. Wil je een review achterlaten in de app store?...
Hi Edwin,
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eflux.ev&hl=nl
Apple: https://apps.apple.com/nl/app/e-flux-by-road/id1488299113
Dankjewel!

Kees schellinger

Perfecte app, duidelijke factuur, je kunt via de app per laadpaal zien wat de kosten zijn echt super handig

Hi Kees,
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de app en facturatie van E-Flux by Road. Wil je een review achterlaten in de app store?
Android:...
Hi Kees,
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eflux.ev&hl=nl
Apple: ‎https://apps.apple.com/nl/app/e-flux-by-road/id1488299113
Dankjewel!

Anne Vrieling

Simpel makkelijk aan te vragen en duidelijk overzicht van de laadpalen

Pauline Hagenvoort

Het is even wennen maar als je eenmaal gewend bent is het super!!

Hi Pauline,
Hi Pauline,
Wat fijn om te horen dat je E-Flux by Road super vindt, daar zijn we blij mee. Ik ben benieuwd of we iets hadden kunnen doen, en als dat zo is wat dat dan is, om het wennen te versnellen. Meer feedback waarom je moest wennen kun je mailen naar marketing@road.io. Ik hoor het graag!

Daan van der Ster

Afrekenen gaat prima, geen enkel probleem tegengekomen

leon

Zeer betaalbaar ten opzichte van andere bedrijven

Eline VXM-Retail

Bij vragen snel, duidelijk en een uitgebreid antwoord.
Verbruik gemakkelijk te zien in de app.

Jim

Snelle en zeer deskundige helpdesk