Wim de Graaf

Een goede "provider"

Vlaeminck A. NV.

Alles top !

H.Jansen

Goeie app vindbaarheid van laadpalen is prima. De aangegeven laadprijzen kloppen.

Snoekies

Prima bedrijf en klantvriendelijke bediening!

Maes

Kan niet inloggen

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in ons systeem. Heb je al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen?
Om je eventueel verder te helpen, kun je chatten via onze website...
Hi,
Om je eventueel verder te helpen, kun je chatten via onze website met mijn support collega’s. Zij kunnen dan even met je meekijken en zien of er een probleem is.
Hopelijk kun je alsnog snel inloggen!
Kirsten van den Brink
Team E-Flux by Road

Wim Schilperoort

Werkt tot nu top top.

Teunis van Gelderen

Goede behandeling van diensten en betaling

Ben van Werven

Duidelijke kommunikatie, gebruiksvriendelijk site, goede facturatie per mail EN registratie in eigen account. Zeer tevreden. Ben indertijd naar E-Flux overgestapt vanwege steeds weer die... Duidelijke kommunikatie, gebruiksvriendelijk site, goede facturatie per mail EN registratie in eigen account. Zeer tevreden. Ben indertijd naar E-Flux overgestapt vanwege steeds weer die teleurstelling bij een laadpaal waar geen contact mogelijk was, Bij E-Flux geen enkel probleem meer tegengekomen. E-Flux: Aanrader !!!

G. van der Zwan

Bij gebruik van de E-flux Laadpas betaal je altijd het tarief van de aanbieder. Met behulp van de app is dat tarief vooraf bekend.
De app is daarnaast gebruiksvriendelijk met een duidelijk...
De app is daarnaast gebruiksvriendelijk met een duidelijk overzicht van de dichtstbijzijnde laadstations. Betalingen en laadsessies zijn terug te vinden in de wallet. Het proces van de maandelijkse facturering is overzichtelijk en correct.

Taxi Progenta

Veruit de beste laadpas aanbieder !