Fam. Hulshoff

Even zoeken naar de palen en simpel, stekker in het contact, laden maar. Veel voordeliger dan de andere laadstations.

Cor anders

Snel en makkelijk

Shashank Gadgil

Terrible service and not transparent in charging and billing. I have cancelled my subscription since 4 months and the company is still charging monthly fee through direct debit. Poor customer... Terrible service and not transparent in charging and billing. I have cancelled my subscription since 4 months and the company is still charging monthly fee through direct debit. Poor customer service. Please don't buy this product subscription.

Hi Shashank,
Hi Shashank,
Sad to hear that you experienced struggles with our billing. I have looked into it and found the earlier conversations you had with my colleagues. As I see you cancelled your account in April, therefore we still charged you for the subscription of April which you paid in May. You didn't have to pay us after that and as far as I can see we also didn't invoice you after May. If you're indeed still paying the monthly fee although you ended your subscription, please provide my colleagues with payment proof via your bank account of those payments so that we can help you further.
Kind regards,

M.L. Corten

Veel te duur!

Hi,
Hi,
Vervelend dat je onze laadpas als te duur ervaart. We willen zo transparant mogelijk zijn en daarom betaal je bij ons de prijs per kWh die de laadpaal eigenaar bepaalt in plaats van altijd een vaste prijs per kWh. Daarmee betaal je soms meer dan met een laadpas met een vaste prijs, maar vaak ook minder dan met een laadpas met een vaste prijs. Op deze manier proberen we de EV markt zo transparant en eerlijk mogelijk te maken.

henk

Het gaat al 9 maanden fout met het automatisch afschrijven van je abonnement. is nog steeds niet opgelost en ook weinig vooruitgang.
Elke maand vervelende mailtje om het ook weer handmatig over...
Elke maand vervelende mailtje om het ook weer handmatig over te maken.

Hi Henk,
Wat vervelend om te lezen dat het al 9 maanden niet goed gaat met het afschrijven van je abonnement.
Hi Henk,
Het klopt inderdaad dat we al een tijdje een aantal klanten moeten vragen om de abonnementskosten handmatig over te maken in plaats van via de gekozen automatische afschrijving. Onze financiële afdeling werkt er hard aan om dit opgelost te krijgen zodat er weer van de automatische afschrijving gebruik gemaakt kan worden. Zodra dit weer kan wordt dit ook voor jouw abonnement geregeld.
Ik wil je bedanken voor je geduld en hoop met jou dat dit probleem snel verholpen wordt.

Delaney

Weer een storing, kan al 2 dagen mijn auto niet opladen omdat de laadsessie niet beëindigd is? Gisteren de laadsessie gestopt, boodschappen gedaan en nu kan ik geen nieuwe sessie meer starten omdat... Weer een storing, kan al 2 dagen mijn auto niet opladen omdat de laadsessie niet beëindigd is? Gisteren de laadsessie gestopt, boodschappen gedaan en nu kan ik geen nieuwe sessie meer starten omdat de laatste sessie nog steeds actief staat, medewerkers geven steeds aan dat ze de sessie handmatig gestopt hebben maar niet dus, in mijn al staat je al sinds gisteren 09:00 op actief.. lekker dan heb je een elektrische auto en kan je gewoon niet opladen ..

Hi Delaney,
Hi Delaney,
Wat vervelend om te lezen dat je een nare ervaring hebt met het laden via E-Flux. Zoals ik uit je review en het eerdere contact met mijn collega's begrijp bleef er een actieve sessie in je app staan en was het op dat moment niet mogelijk te laden met de laadpas bij een specifieke E-Flux laadpaal. Nogmaals onze excuses hiervoor!
Het probleem was dus helaas een defecte laadpaal. Door de toevallige samenloop van omstandigheden begrijp ik dat het leek alsof jouw laadpas het door de nog steeds actieve laadsessie niet meer deed. Echter, zodra mijn collega's deze laadsessie op de achtergrond stoppen moet jouw laadpas het meteen weer doen, ondanks dat jij nog een actieve sessie ziet. Niettemin is het vervelend dat het niet lukte om te laden.
Hopelijk lukt het inmiddels weer om te laden met je laadpas, eventueel bij een andere laadpaal. Als dat niet zo is, laat het dan vooral weten dan kijken we verder hoe we het kunnen oplossen.

Rawien

Heel goed, tot nu toe is Eflux de goedkoopste aanbieder als het gaat om laden