Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Kampman

Snel, vakkundig, vriendelijk & netjes. Echt een top bedrijf!!

Snelle reactie op aanvraag met goede communicatie. Monteurs op locatie waren erg vriendelijk en denken goed met je mee.

Geen verbeterpunten.

Anne

Accuraat en zeer meedenkend. Vriendelijke en snelle communicatie. Aanrader!

Heldere afspraken kunnen maken, erg fijn.

Geen.

Alicia E

Prima!

Goede prijs, snelle communicatie, houden zich aan afspraken

Thijs

Harde werkers die weten wat ze doen.

Zeer flexibel en komt afspraken na.

Wellicht handig om vooraf door te geven hoe lang de stroom eraf gaat (viel bij ons erg mee!).

Dhr Boon

Voor de aanleg van een 3 fasen krachtgroep in onze meterkast heb ik contact opgenomen met Duran elektriciteitsbedrijf. Ze staan goed beoordeeld op internet. Een afspraak is snel mogelijk. Sympatieke... Voor de aanleg van een 3 fasen krachtgroep in onze meterkast heb ik contact opgenomen met Duran elektriciteitsbedrijf. Ze staan goed beoordeeld op internet. Een afspraak is snel mogelijk. Sympatieke vakmensen die zorgvuldig te werk gaan. Ik ben tevreden als klant.

Snelle reaktie op emails, afspraak op korte termijn mogelijk,

Prima! Snelle reacties, duidelijke antwoorden.

Snel antwoorden, simpel en duidelijk contact

In mijn geval niks

Frank Hoek

Kortsluiting daags voor Kerstmis. Vindt dan maar eens een loodgieter. Maar Duran kwam nog dezelfde dag.

Vriendelijk, deskundig, gingen door tot de storing verholpen was. En ruimden ook nog de rommel op. Vooraf kregen we een prijsopgave

Aan de prijs

Dirkje

Nieuwe groepenkast geplaatst
Lekstroom opgelost
Storing buitenlamp verholpen

Duran is goed bereikbaar en kon op korte termijn komen om groepenkast te vervangen en storing buitenlamp op te lossen. Levert vakwerk.

Geen.

Mieke

Snel antwoord op vragen, snel en netjes gewerkt

Communicatie verliep via mail en kwam steeds snel op gang. Vooraf waren meer manuren ingeschat maar achteraf minder kunnen betalen. Netjes gewerkt.

R Nijenhuis

Zeer goed! Ze hebben de complete stoppenkast vervangen voor een groepenkast en er een aantal groepen bijgeplaatst. Zeer tevreden met de medewerkers die meedenken en de professionaliteit van deze... Zeer goed! Ze hebben de complete stoppenkast vervangen voor een groepenkast en er een aantal groepen bijgeplaatst. Zeer tevreden met de medewerkers die meedenken en de professionaliteit van deze medewerkers!

Bereid in de kleinste ruimten te kruipen om elektra onzichtbaar aan te brengen