Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Robin Franke

Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak... Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak voor de deur, en alle werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Werkzaamheden zijn uitgevoerd op basis van een uurtarief, exclusief materiaalkosten. Vrij standaard, alleen zou het fijn zijn als de materiaalkosten van tevoren ook wat duidelijker waren vermeld (al is het maar een schatting). Daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook niet naar de materiaalkosten heb gevraagd (en de prijs was prima), maar wel een klein puntje van aandacht.

De werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd, waarbij alle installatievoorschriften netjes werden opgevolgd. Personeel was zeer kundig en duidelijk ervaren in hun vak. Alles is netjes achtergelaten.

Al het werk wordt netjes volgens de installatievoorschriften uitgevoerd, en er wordt snel gewerkt.

Een iets duidelijkere offerte zou op z'n plaats zijn, zoals bijvoorbeeld een schatting van de werktijd en eventuele materiaalkosten.

Hans

Netjes en vakkundig geholpen. Betrof het vervangen van een dubbele wandcontactdoos.

Ze konden snel langs komen

Rien

Duran heeft de oude groepenkast in ons jaren dertig huis in Hilversum vervangen door een nieuwe, compacte kast met 12 groepen (inclusief een kookgroep) en een perilex aansluiting aangelegd voor een... Duran heeft de oude groepenkast in ons jaren dertig huis in Hilversum vervangen door een nieuwe, compacte kast met 12 groepen (inclusief een kookgroep) en een perilex aansluiting aangelegd voor een inductiekookplaat. Dat is prima en snel gedaan en volgens afspraak.

Deskundigheid, praktische uitvoering en goede prijs.

Een kleinigheid: in offertes voor particulieren de prijs ook inclusie BTW vermelden.

Brian

Super goed geholpen, ze hebben in Almere mijn fase 1 schakelkast vervangen naar een fase 3 en uitgebreid om ook in de toekomst meer groepen te kunnen plaatsen waaronder krachtgroepen. En alles... Super goed geholpen, ze hebben in Almere mijn fase 1 schakelkast vervangen naar een fase 3 en uitgebreid om ook in de toekomst meer groepen te kunnen plaatsen waaronder krachtgroepen. En alles volgens de regels die nu gelden!

De installateurs dachten goed mee en communiceerde goed over hoe het moet en welke groep waarbij hoort.
Achteraf alles ook netjes schoongemaakt!

Geen.

Robine van Gennip

Super fijn bedrijf die denkt in oplossingen

Reageert snel via de mail of app, voert handelingen snel en netjes uit

Bart van den Heuvel

Goede en snel!

Snelle reactie. Netjes gewerkt.

Niet

Lennert Bakker

Zeer vriendelijke, beleefde heren hebben bij ons keurig twee nieuwe groepenkasten geïnstalleerd. Het bleek een lastige klus, vooral vanwege de beperkt beschikbare ruimte, maar e.e.a. is geheel naar... Zeer vriendelijke, beleefde heren hebben bij ons keurig twee nieuwe groepenkasten geïnstalleerd. Het bleek een lastige klus, vooral vanwege de beperkt beschikbare ruimte, maar e.e.a. is geheel naar wens (en op de gewenste korte termijn) uitgevoerd. Aanrader!

Snel, betrouwbaar, vriendelijk

Van Gennip

Snelle, vakkundige uitvoering van de werkzaamheden (nieuwe stoppenkast)

Werkt snel en betrouwbaar

Mark Mauritsz

Wij zijn heel blij met de nieuwe groepenkast met 11 groepen inclusief kookgroep die 23 september vakkundig en snel is geïnstalleerd.

Communicatie goed, duidelijke afspraak, vakkundige en snelle montage.

Geen.

Dit is een aanrader. Afspraak maken ging gemakkelijk via mail. Mijn wensen doorgegeven en wat foto's van de oude meterkast doorgestuurd. Datum afgesproken. Installateurs kwamen op de afgesproken dag... Dit is een aanrader. Afspraak maken ging gemakkelijk via mail. Mijn wensen doorgegeven en wat foto's van de oude meterkast doorgestuurd. Datum afgesproken. Installateurs kwamen op de afgesproken dag keurig op tijd, netjes alles gemonteerd en aangesloten. Ik had een te kleine inbouwdoos in de muur gemonteerd voor de kookgroep. Dit was geen probleem ze hadden de juist bij zich en deze werd gemonteerd. Aan het eind rekening betaald zoals afgesproken.

Komt afspraken na. Vaste prijs.

Ik kan er geen bedenken.