Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Sylvia

Een aanrader dit bedrijf. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij Duran ging alles makkelijk en duidelijk over de kosten per mail. Duran heeft onze groepenkast vervangen. Nadat ik een foto van de... Een aanrader dit bedrijf. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij Duran ging alles makkelijk en duidelijk over de kosten per mail. Duran heeft onze groepenkast vervangen. Nadat ik een foto van de oude groepenkast had opgestuurd. Hij heeft een dimmer gemaakt en een stopcontact in de kamer vervangen.
Ik woon in Nieuwegein... de volgende keer zal ik hem zeker weer bellen

Vakkundig, netjes, zorgvuldig, en snel

Robbert

Gebeld met Duran Elektrotechnisch Bedrijf omdat een deel van ons huis geen stroom meer had. Zelf had ik al de schakelaars van de groepen weer aangezet, maar nog steeds geen stroom. Wat foto's... Gebeld met Duran Elektrotechnisch Bedrijf omdat een deel van ons huis geen stroom meer had. Zelf had ik al de schakelaars van de groepen weer aangezet, maar nog steeds geen stroom. Wat foto's gemaakt en naar Duran gestuurd. Bleek dat ik snel het probleem zelf kon verhelpen en dat een komst van Duran niet nodig was. Wat een goede service!

Heeft snel door wat het probleem is en hoe het verholpen moet worden.

Jan Schiltmans

Snel met uitbrengen offerte, en kan meestal snel aan de slag. Heeft nu 3 klussen (meterkasten) vakkundig uitgevoerd.

Snel, goed opgeleid. Een vakman, denkt mee.

Eigenlijk niets

Freek

Heel goed. Duran kon snel langskomen, heeft me goed geadviseerd en heeft goed werk afgeleverd

Snel

Tjaard

Uitstekend

Communicatie

Nvt

E. Vermeer

We hebben een goede ervaring gehad met Duran en zijn mannen. Ze konden al op hele korte termijn beginnen, en hebben een scherpe offerte afgegeven.
Tijdens de werkzaamheden hebben we in overleg...
Tijdens de werkzaamheden hebben we in overleg nog wat aanvullende werkzaamheden afgesproken (het trekken van aanvullende groepen door de kruipruimte), ook voor een prima prijs. Ze hebben de groepenkast keurig opgebouwd.
De uiteindelijke administratie (factuur) heeft even op zich laten wachten, maar verder een prima partij om mee te werken.

Snel beschikbaar, scherpe prijs

Administratieve afhandeling mag iets vlotter (definitieve factuur)

MvW

Goede ervaring. Duidelijke afspraken, goed overleg over werkzaamheden en tips voor verbetering situatie. Heel zorgvuldig gewerkt in coronatijd.

Joaquin

Prima ervaring voor het vervangen van onze oude groepenkast

goed werk

Nee

Louis Passos

Duran heeft goed en net werk afgeleverd. Ik zal ze voor een volgende klus zo weer benaderen.

Prijs, snelheid van reageren en service.

George Maas

Een zeer professioneel bedrijf. Die mij adviseerde met Stedin contact op te nemen en hiervoor geen rekening heeft gestuurd

Wist direct waar het probleem was