Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Ron

Snel vakkundig netjes

Goede communicatie - Afspraken worden nagekomen - Geen verrassingen achteraf - Lost problemen direct op

Björn

Via werkspot klus geplaatst, proactief ons benaderd met een aanbod. Snel afspraak kunnen maken, deze in overleg vervolgens verzet door Duran zelf. Klus wordt snel uitgevoerd en netjes. Ook werkplek... Via werkspot klus geplaatst, proactief ons benaderd met een aanbod. Snel afspraak kunnen maken, deze in overleg vervolgens verzet door Duran zelf. Klus wordt snel uitgevoerd en netjes. Ook werkplek netjes achtergelaten (ik heb zelf gekozen om zelf de oude stoppenkast weg te gooien, anders hadden ze die ook voor me afgevoerd).

Duidelijke communicatie, houdt aan afspraken, reageert snel!

Geen. Houden zo.

Tjeert

Het vervangen van de groepenkast is vlot en netjes uitgevoerd

Duidelijke communicatie en werkt netjes.

Marcel

Het is al de derde keer dat hij een klus voor me doet en weer tot alle tevredenheid.

Keurige vent die afspraken nakomt en heel net en goed werk aflevert

Yasin

We had a fantastic service from
We had a fantastic service from
this company. Our new house in Vleuten needed a ‘nieuwe groepenkast plaatsen met 12 groepen’. I was looking for a company that could do this for us, could do it quickly and for a good price. After researching, I found and chose Duran from werkspot, due to his very good reviews. I was able to make an appointment quickly and he finished the job to my great satisfaction.

Fast, efficient, expertise

None

Johannes ouendag

Uitstekend

Prijs en vriendelijke communicatie

Hans T.

Bij mij was een groep uitgevallen nadat ik zelf een wandcontactdoos had vervangen. Op basis van de positieve recensies heb ik Duran gebeld. Hij nam meteen op en vroeg mij om foto's te maken van de... Bij mij was een groep uitgevallen nadat ik zelf een wandcontactdoos had vervangen. Op basis van de positieve recensies heb ik Duran gebeld. Hij nam meteen op en vroeg mij om foto's te maken van de meterkast en daarna een nog een video van de bedrading achter de contactdoos. Daar zag hij het probleem. Hij gaf mij aanwijzingen en dat loste mijn probleem volledig op. Dit allemaal binnen 30 minuten. Hij hoefde hiervoor geen vergoeding. Kortom een héle goede ervaring! Bedankt Duran.

snel, duidelijk en integer.

Sylvia

Een aanrader dit bedrijf. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij Duran ging alles makkelijk en duidelijk over de kosten per mail. Duran heeft onze groepenkast vervangen. Nadat ik een foto van de... Een aanrader dit bedrijf. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij Duran ging alles makkelijk en duidelijk over de kosten per mail. Duran heeft onze groepenkast vervangen. Nadat ik een foto van de oude groepenkast had opgestuurd. Hij heeft een dimmer gemaakt en een stopcontact in de kamer vervangen.
Ik woon in Nieuwegein... de volgende keer zal ik hem zeker weer bellen

Vakkundig, netjes, zorgvuldig, en snel

Robbert

Gebeld met Duran Elektrotechnisch Bedrijf omdat een deel van ons huis geen stroom meer had. Zelf had ik al de schakelaars van de groepen weer aangezet, maar nog steeds geen stroom. Wat foto's... Gebeld met Duran Elektrotechnisch Bedrijf omdat een deel van ons huis geen stroom meer had. Zelf had ik al de schakelaars van de groepen weer aangezet, maar nog steeds geen stroom. Wat foto's gemaakt en naar Duran gestuurd. Bleek dat ik snel het probleem zelf kon verhelpen en dat een komst van Duran niet nodig was. Wat een goede service!

Heeft snel door wat het probleem is en hoe het verholpen moet worden.

Jan Schiltmans

Snel met uitbrengen offerte, en kan meestal snel aan de slag. Heeft nu 3 klussen (meterkasten) vakkundig uitgevoerd.

Snel, goed opgeleid. Een vakman, denkt mee.

Eigenlijk niets