Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Robbert

Gebeld met Duran Elektrotechnisch Bedrijf omdat een deel van ons huis geen stroom meer had. Zelf had ik al de schakelaars van de groepen weer aangezet, maar nog steeds geen stroom. Wat foto's... Gebeld met Duran Elektrotechnisch Bedrijf omdat een deel van ons huis geen stroom meer had. Zelf had ik al de schakelaars van de groepen weer aangezet, maar nog steeds geen stroom. Wat foto's gemaakt en naar Duran gestuurd. Bleek dat ik snel het probleem zelf kon verhelpen en dat een komst van Duran niet nodig was. Wat een goede service!

Heeft snel door wat het probleem is en hoe het verholpen moet worden.

Jan Schiltmans

Snel met uitbrengen offerte, en kan meestal snel aan de slag. Heeft nu 3 klussen (meterkasten) vakkundig uitgevoerd.

Snel, goed opgeleid. Een vakman, denkt mee.

Eigenlijk niets

Freek

Heel goed. Duran kon snel langskomen, heeft me goed geadviseerd en heeft goed werk afgeleverd

Snel

Tjaard

Uitstekend

Communicatie

Nvt

E. Vermeer

We hebben een goede ervaring gehad met Duran en zijn mannen. Ze konden al op hele korte termijn beginnen, en hebben een scherpe offerte afgegeven.
Tijdens de werkzaamheden hebben we in overleg...
Tijdens de werkzaamheden hebben we in overleg nog wat aanvullende werkzaamheden afgesproken (het trekken van aanvullende groepen door de kruipruimte), ook voor een prima prijs. Ze hebben de groepenkast keurig opgebouwd.
De uiteindelijke administratie (factuur) heeft even op zich laten wachten, maar verder een prima partij om mee te werken.

Snel beschikbaar, scherpe prijs

Administratieve afhandeling mag iets vlotter (definitieve factuur)

MvW

Goede ervaring. Duidelijke afspraken, goed overleg over werkzaamheden en tips voor verbetering situatie. Heel zorgvuldig gewerkt in coronatijd.

Joaquin

Prima ervaring voor het vervangen van onze oude groepenkast

goed werk

Louis Passos

Duran heeft goed en net werk afgeleverd. Ik zal ze voor een volgende klus zo weer benaderen.

Prijs, snelheid van reageren en service.

George Maas

Een zeer professioneel bedrijf. Die mij adviseerde met Stedin contact op te nemen en hiervoor geen rekening heeft gestuurd

Wist direct waar het probleem was

Robin Franke

Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak... Duran heeft zijn best gedaan om, ondanks hun volle agenda, mijn klus op korte termijn in te plannen zodat mijn eigen planning niet in de knel zou komen. Twee man sterk stond netjes volgens afspraak voor de deur, en alle werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Werkzaamheden zijn uitgevoerd op basis van een uurtarief, exclusief materiaalkosten. Vrij standaard, alleen zou het fijn zijn als de materiaalkosten van tevoren ook wat duidelijker waren vermeld (al is het maar een schatting). Daarbij moet ik wel zeggen dat ik ook niet naar de materiaalkosten heb gevraagd (en de prijs was prima), maar wel een klein puntje van aandacht.

De werkzaamheden zijn zeer professioneel uitgevoerd, waarbij alle installatievoorschriften netjes werden opgevolgd. Personeel was zeer kundig en duidelijk ervaren in hun vak. Alles is netjes achtergelaten.

Al het werk wordt netjes volgens de installatievoorschriften uitgevoerd, en er wordt snel gewerkt.

Een iets duidelijkere offerte zou op z'n plaats zijn, zoals bijvoorbeeld een schatting van de werktijd en eventuele materiaalkosten.