Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Oskam

Deel elektra in huis uitgevallen in avond. Geen stoppen doorgeslagen en ook geen aardlek doorgeslagen. Diverse electriciens gebeld die beweren 24/7 bereikbaar te zijn. Niet dus, op een enkele na die... Deel elektra in huis uitgevallen in avond. Geen stoppen doorgeslagen en ook geen aardlek doorgeslagen. Diverse electriciens gebeld die beweren 24/7 bereikbaar te zijn. Niet dus, op een enkele na die een belachelijk hoog tarief vroeg. Uiteindelijk Duran gebeld die na aanhoren van probleem aangaf dat een electricien het probleem niet kan verhelpen omdat de hoofdzekering kapot is en Stedin dit alleen kan/mag verhelpen. En inderdaad, Stedin langsgekomen, hoofdzekering vervangen en probleem opgelost.
Duran was de enige die na aanhoren van mijn probleem aangaf dat een Electricien dit niet kon oplossen, terwijl anderen gelijk met uurtarieven begonnen te strooien.
Uitermate professionele reactie en advies van de zijde van Duran. Zo kom je ze niet meer tegen. Toevallig heb ik de nodige elektrawerkzaamheden te doen in mijn nieuwbouwhuis, dus Duran staat hiervoor met stipt op 1. Top service!

Service en professionaliteit.

Geen.

Eric0

Prima en vakkundig werk

Werken snel en denken mee

n/a

Hans Flantua

Goede , ervaren en nette monteur

Snel

Communicatie met collega

Schreiner

Zeer tevreden, prima werk geleverd, vakman

Netjes, goede oplevering

Ton van Dongen

Hallo, Hier een Review uit BRABANT:
Omdat we binnenkort onze keuken gaan vernieuwen hebben we onze oude groepenkast laten vervangen door een nieuwe Hager groepenkast met kookgroep.
We...
Hallo, Hier een Review uit BRABANT:
We hebben dit laten doen door Duran Electrotechnisch Bedrijf
En dat hebben ze keurig gedaan!
Ze kwamen op de afgesproken tijd, en hebben het netjes afgewerkt!
Echt Vakmanschap!!
Een aanrader!!

Alles klopte volgens de afspraak!

van der Weegen

Keurig werk afgeleverd

Kundig, Netjes gewerkt, Vriendelijk, Werkzaamheden snel uitgevoerd

Van tevoren aangeven dat er gepind moet worden aan de deur

K. van der Veen

We moesten groepenkast vervangen. Kregen al snel een offerte en konden al redelijk snel een afspraak inplannen. Ze hebben goed werk geleverd en dat voor een scherpe prijs.

Goede communicatie, duidelijk uitleg. Snel en netjes werk geleverd.

Joris

Snelle afspraak, fijne mensen, goed resultaat, goede prijs

Werk wat geleverd wordt, prijs.

Dennie

Behulpzaam en betrouwbaar

Je kan op hem rekenen wanneer je onverwacht een probleem hebt. In het verleden heeft Duran onze meterkast vervangen, recentelijk hadden we een probleem met onze elektra. Het is een fijne vent die... Je kan op hem rekenen wanneer je onverwacht een probleem hebt. In het verleden heeft Duran onze meterkast vervangen, recentelijk hadden we een probleem met onze elektra. Het is een fijne vent die goed met je meedenkt, komt ook op korte termijn langs zodat problemen snel en kundig worden opgelost. Een aanrader!

Marco

40 jaar oude stoppenkast perfect vervangen door een nieuwe.

Uitstekende service, Duran is zeer vriendelijk, netjes werk geleverd, goeie prijs.