Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Nina

Snel en netjes gewerkt en nadat de werkzaamheden klaar waren een duidelijke uitleg gekregen!

Snelle reactie

Geen tips

Ton te Niet60

Zeer prettige ervaring, snel en vakkundig werk geleverd ik beveel hen ten zeerste aan zeer tevreden

Zeer vriendelijk en netjes werken

Eveline

Wij hebben hele goede ervaringen met Duran Electrotechniek. Er is een extra groep aan gelegd, zodat we een Quooker aan kunnen sluiten en er zijn een aantal extra stopcontacten geplaatst. Alles is... Wij hebben hele goede ervaringen met Duran Electrotechniek. Er is een extra groep aan gelegd, zodat we een Quooker aan kunnen sluiten en er zijn een aantal extra stopcontacten geplaatst. Alles is netjes en zorgvuldig gedaan.

Goede service, duidelijke communicatie en het meedenken

T. Welters

De mannen hebben bij mij in Hoofddorp de groepenkast vernieuwd en alles stopcontacten en bedrading in huis geaard en vervangen.

Afspraak snel gemaakt. Klus kon op zeer korte termijn gedaan worden. Ter plaatse goed overleg over de werkzaamheden en kosten.

Schnater

Top

Via Werkspot meerdere offertes gevraagd voor vervangen groepenkast inclusief het plaatsen van een 20A automaat. Het voorstel van Duran viel op omdat het inhoudelijk exact aangaf wat er zou worden... Via Werkspot meerdere offertes gevraagd voor vervangen groepenkast inclusief het plaatsen van een 20A automaat. Het voorstel van Duran viel op omdat het inhoudelijk exact aangaf wat er zou worden gedaan en wat er geleverd zou worden, plus dat er een inhoudelijk advies werd gegeven aanvullend op onze offerteaanvraag. Door anderen werd een schatting van de prijs gegeven of werd niet exact aangegeven wat er zou worden geleverd.

De dag vóór plaatsing hadden wij nog een vraag over een 32A WCD en stekker. Duran heeft zich ingespannen om deze nog te regelen.

Op Hemelvaartsdag heeft Duran alles geplaatst: waren keurig op tijd er er werd snel en netjes gewerkt met een prima resultaat. Plus alles werd helder uitgelegd.

Aanbevelenswaardig!

nvt

M.Jackson

Prettig contact, reageert op mails, afspraak kon zonder problemen verplaatst worden. Hij denkt mee en communiceert hier goed over. Uiteindelijk nieuwe groep aangelegd en een leiding naar onze nieuwe... Prettig contact, reageert op mails, afspraak kon zonder problemen verplaatst worden. Hij denkt mee en communiceert hier goed over. Uiteindelijk nieuwe groep aangelegd en een leiding naar onze nieuwe kookplaat getrokken. Zeer tevreden over het werk en de prijs. Fijn om zo een vakman in de buurt te hebben.

Meedenken, flexibel zijn, snel communiceren, eerlijk met de prijs.

Nee

Rob Hekkers

Geholpen bij het verhelpen van een storing

Vraagt eerst goed door alvorens tot actie over te gaan.

T. Koning

Woonboot in Haarlem
Groepenkast vervangen en voorbereid voor 3 fasen. Ook een nieuwe neopreen voedingskabel getrokken naar de kast op de kade.
Snel een aanbieding, netjes gewerkt en...
Woonboot in Haarlem
Snel een aanbieding, netjes gewerkt en vriendelijke mensen.

snelle communicatie, netjes werken en vriendelijk.

zou ik niet weten

Sean Benson

Snel te reageren. Goede prijs en goede kwaliteit.

Vriendelijk. Hoge kwaliteit onderdelen gebruikt.

NVT

Baaijens

Keurig op tijd, uitstekend werk geleverd en dat voor een prima prijs! Aanrader!

Gewoon prima