Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Snelle service (zelfde dag voor vervanging stoppenkast)

Snel, efficient te werk

Wouter

Duran heeft voor een scherpe prijs een mooie nieuwe Hager groepenkast geplaatst, inclusief hoofdschakelaar en drie aardlekschakelaars. In eerste instantie zouden er 9 groepen geïnstalleerd worden,... Duran heeft voor een scherpe prijs een mooie nieuwe Hager groepenkast geplaatst, inclusief hoofdschakelaar en drie aardlekschakelaars. In eerste instantie zouden er 9 groepen geïnstalleerd worden, maar voor een kleine meerprijs heeft Duran er alsnog drie groepen bijgeplaatst.

Werkt netjes en is klantvriendelijk

Mogelijk zou een groepenkaart nog een mooie toevoeging zijn. Nu staat de groepenindeling op een stuk karton geschreven.

Birgitte de Groot

Zeer goede en snelle service en netjes en professioneel resultaat

Snelle en zeer klantvriendelijke hulp. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle en prettige communicatie

Rinsma

Dit is een heel goed bedrijf. Ik moest mijn stoppenkast vervangen, was erg oud. Perfect geinstalleerde nieuwe stroomgroepen. Snel, vakkundig, duidelijk. Ik woon in almere haven ...een aanrader dit... Dit is een heel goed bedrijf. Ik moest mijn stoppenkast vervangen, was erg oud. Perfect geinstalleerde nieuwe stroomgroepen. Snel, vakkundig, duidelijk. Ik woon in almere haven ...een aanrader dit bedrijf.

Vakkundig, snel, goede communicatie

Jurgen

Duran ETB is een aanrader. Ze werken snel, zorgvuldig en vakkundig. Geen praatjesmakers maar gewoon vakwerk. De nieuwe groepenkast is keurig geplaatst en de stopcontacten netjes verplaatst en... Duran ETB is een aanrader. Ze werken snel, zorgvuldig en vakkundig. Geen praatjesmakers maar gewoon vakwerk. De nieuwe groepenkast is keurig geplaatst en de stopcontacten netjes verplaatst en sleuven zijn dichtgemaakt. Ik zou ze weer inhuren voor een elektriciteit klus.

vakkundig, netjes, zorgvuldig, snel

Frans

Fijn bedrijf, snel respons, snelle en correcte uitvoering

Communicatie, netheid van uitvoering.

Oskam

Deel elektra in huis uitgevallen in avond. Geen stoppen doorgeslagen en ook geen aardlek doorgeslagen. Diverse electriciens gebeld die beweren 24/7 bereikbaar te zijn. Niet dus, op een enkele na die... Deel elektra in huis uitgevallen in avond. Geen stoppen doorgeslagen en ook geen aardlek doorgeslagen. Diverse electriciens gebeld die beweren 24/7 bereikbaar te zijn. Niet dus, op een enkele na die een belachelijk hoog tarief vroeg. Uiteindelijk Duran gebeld die na aanhoren van probleem aangaf dat een electricien het probleem niet kan verhelpen omdat de hoofdzekering kapot is en Stedin dit alleen kan/mag verhelpen. En inderdaad, Stedin langsgekomen, hoofdzekering vervangen en probleem opgelost.
Duran was de enige die na aanhoren van mijn probleem aangaf dat een Electricien dit niet kon oplossen, terwijl anderen gelijk met uurtarieven begonnen te strooien.
Uitermate professionele reactie en advies van de zijde van Duran. Zo kom je ze niet meer tegen. Toevallig heb ik de nodige elektrawerkzaamheden te doen in mijn nieuwbouwhuis, dus Duran staat hiervoor met stipt op 1. Top service!

Service en professionaliteit.

Geen.

Eric0

Prima en vakkundig werk

Werken snel en denken mee

n/a

Hans Flantua

Goede , ervaren en nette monteur

Snel

Communicatie met collega

Schreiner

Zeer tevreden, prima werk geleverd, vakman

Netjes, goede oplevering