Bereikbaarheid vakman
9.8/10
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Dit is een aanrader. Afspraak maken ging gemakkelijk via mail. Mijn wensen doorgegeven en wat foto's van de oude meterkast doorgestuurd. Datum afgesproken. Installateurs kwamen op de afgesproken dag... Dit is een aanrader. Afspraak maken ging gemakkelijk via mail. Mijn wensen doorgegeven en wat foto's van de oude meterkast doorgestuurd. Datum afgesproken. Installateurs kwamen op de afgesproken dag keurig op tijd, netjes alles gemonteerd en aangesloten. Ik had een te kleine inbouwdoos in de muur gemonteerd voor de kookgroep. Dit was geen probleem ze hadden de juist bij zich en deze werd gemonteerd. Aan het eind rekening betaald zoals afgesproken.

Komt afspraken na. Vaste prijs.

Ik kan er geen bedenken.

Arjan

Duren denkt constant met je mee en gaat voor hoge kwaliteit. Hij en zijn team werken hard om ook het werk (groepenkast en alle elektrapunten vervangen en uitbreiden) binnen de gestelde deadline af... Duren denkt constant met je mee en gaat voor hoge kwaliteit. Hij en zijn team werken hard om ook het werk (groepenkast en alle elektrapunten vervangen en uitbreiden) binnen de gestelde deadline af te ronden. Ik was en ben daar superblij mee.
Bedankt Duran!

Proactief meedenken, vriendelijk, flexibel

Bouwafval weer mee nemen (maar goed, dat doet bijna geen klusbedrijf)

Uitstekend werk geleverd, netjes afgewerkt en opgeruimt.

Denkt mee over oplossingen

Nvt

Laban

Snel en erg creatief een oplossing voor ons vraagstuk bedacht

Snelheid en creativiteit maar zeker de service

Eigenlijk geen!

Snelle service (zelfde dag voor vervanging stoppenkast)

Snel, efficient te werk

Wouter

Duran heeft voor een scherpe prijs een mooie nieuwe Hager groepenkast geplaatst, inclusief hoofdschakelaar en drie aardlekschakelaars. In eerste instantie zouden er 9 groepen geïnstalleerd worden,... Duran heeft voor een scherpe prijs een mooie nieuwe Hager groepenkast geplaatst, inclusief hoofdschakelaar en drie aardlekschakelaars. In eerste instantie zouden er 9 groepen geïnstalleerd worden, maar voor een kleine meerprijs heeft Duran er alsnog drie groepen bijgeplaatst.

Werkt netjes en is klantvriendelijk

Mogelijk zou een groepenkaart nog een mooie toevoeging zijn. Nu staat de groepenindeling op een stuk karton geschreven.

Birgitte de Groot

Zeer goede en snelle service en netjes en professioneel resultaat

Snelle en zeer klantvriendelijke hulp. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle en prettige communicatie

Rinsma

Dit is een heel goed bedrijf. Ik moest mijn stoppenkast vervangen, was erg oud. Perfect geinstalleerde nieuwe stroomgroepen. Snel, vakkundig, duidelijk. Ik woon in almere haven ...een aanrader dit... Dit is een heel goed bedrijf. Ik moest mijn stoppenkast vervangen, was erg oud. Perfect geinstalleerde nieuwe stroomgroepen. Snel, vakkundig, duidelijk. Ik woon in almere haven ...een aanrader dit bedrijf.

Vakkundig, snel, goede communicatie

Jurgen

Duran ETB is een aanrader. Ze werken snel, zorgvuldig en vakkundig. Geen praatjesmakers maar gewoon vakwerk. De nieuwe groepenkast is keurig geplaatst en de stopcontacten netjes verplaatst en... Duran ETB is een aanrader. Ze werken snel, zorgvuldig en vakkundig. Geen praatjesmakers maar gewoon vakwerk. De nieuwe groepenkast is keurig geplaatst en de stopcontacten netjes verplaatst en sleuven zijn dichtgemaakt. Ik zou ze weer inhuren voor een elektriciteit klus.

vakkundig, netjes, zorgvuldig, snel

Frans

Fijn bedrijf, snel respons, snelle en correcte uitvoering

Communicatie, netheid van uitvoering.