Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

W. Werkman

Als je een elektricien zoekt in de buurt van Utrecht: zoek niet verder, beter ga je niet krijgen. We hebben Duran gevonden via werkspot, hij gaf ons vanaf het begin de één na scherpste prijs. Na... Als je een elektricien zoekt in de buurt van Utrecht: zoek niet verder, beter ga je niet krijgen. We hebben Duran gevonden via werkspot, hij gaf ons vanaf het begin de één na scherpste prijs. Na lang gesteggel met de laagste bieder bleek dat deze bijna de helft meer wilde. Duran bleef echter bij zijn prijs, want “afspraak is afspraak”.
Het was makkelijk een afspraak te maken (hij is goed bereikbaar via WhatsApp) en toen bij ons het plafond openlag en dus de elektra makkelijker te bereiken was, is Duran speciaal voor ons op zondag langsgekomen. Hiervoor heeft hij geen extra kosten gerekend terwijl het vooral voor ons voordeel bood.
Voor wat betreft de klus moest onze verouderde groepenkast verwijderd worden, in de keuken moesten twee stopcontacten uitgefreesd worden en een aantal nieuwe groepen getrokken worden, en in de badkamer werden twee lichtpunten gemaakt en een wandcontactdoos uitgefreesd. Tijdens het werk legde Duran netjes uit wat hij ging doen, ook als het een kleine ingreep was zodat we in ieder geval op de hoogte waren. Ook heeft hij een aantal rare situaties in onze elektra rechtgezet buiten de besproken werkzaamheden om. Aan het eind van de klus gingen we alle elektra bij langs om te controleren of het werkte (dat deed het!).
In verhouding tot mijn ervaring met andere klusjesmannen was Duran een verademing. Hij werkt transparant en duidelijk, geeft een scherpe prijs en is iemand die meedenkt in je situatie en niet te beroerd is om je verder te helpen. Bij een volgende klus bellen we hem.

- Duidelijkheid en transparantie
- Scherpe prijs en afspraak is afspraak
- Denkt met je mee en doet een stapje extra

Nee.

Laurent

We zijn helemaal tevreden over het werk wat Duran ElectroTechnisch Bedrijf heeft afgeleverd. Ze hebben bij ons in Naarden de stoppenkast vervangen en klaar gemaakt voor 3 phase. Daarbij hebben ze... We zijn helemaal tevreden over het werk wat Duran ElectroTechnisch Bedrijf heeft afgeleverd. Ze hebben bij ons in Naarden de stoppenkast vervangen en klaar gemaakt voor 3 phase. Daarbij hebben ze direct in de meterkast alle elektrische bedrading weer netjes geordend (was nl een rommeltje van de vorige bewoners).

Ze werken netjes en hard. En denken met je mee om ook in de toekomst klaar te zijn (bijvoorbeeld voor zonnepanelen)

Heel keurig gewerkt.

Snel geholpen

Demir

Zeer deskundig bedrijf, kwam zeer snel langs voor het installeren van een professionele pizzaoven.

Snelheid en deskundigheid.

Geen, ga zo door!

Lisvrouw

Snelle en servicegerichte aanpak. Duidelijke prijsafspraken vooraf. Opgeruimde werkplek. Kortom zeer tevreden over Duran Elektro Technisch Bedrijf.

Servicegericht en harde werker

Zo doorgaan!

August

Duran heeft bij ons in Bilthoven de groepenkast vervangen en krachtstroom naar de kelder aangelegd. Zeer vriendelijk en ook meedenkend over de beste oplossing. 1 groep werkte niet direct, maar hij... Duran heeft bij ons in Bilthoven de groepenkast vervangen en krachtstroom naar de kelder aangelegd. Zeer vriendelijk en ook meedenkend over de beste oplossing. 1 groep werkte niet direct, maar hij heeft dat snel verholpen.
We raden hem zeker aan.

Vriendelijk, meedenkend, redelijke prijs

Jacqueline en Christa Weijts

Geweldig bedrijf, qua afspraken en snelheid van reageren. Denkt mee en geeft ruime service. We zijn heel tevreden over Duran en kunnen hem iedereen aanraden.

Reageert snel, is stipt, werkt netjes en neemt je ook mee in het proces. Geeft advies en levert keurig werk. Heel betrouwbaar.

Ik zou er geen 1 kunnen noemen

Erik

Super prettig in de communicatie, uitstekend in de uitvoering en erg goede service. Zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!

Communicatie en vakmanschap

Klusbedrijfbravenboer

Vriendelijke vakmensen

Beginnen gelijk, snel klaar, en komen goed over

Naomi ten Bisch-Dogger

Prima op tijd, en goed advies na aanleiding van onze foto's.
Hele nieuwe meterkast met 12 groepen met aparte kopgroep.
Netjes en snel gewerkt.
Zijn er erg blij en tevreden mee.

Prima en snelle service.

Wij zijn erg tevreden