Bereikbaarheid vakman
Vakmanschap
9.8/10
Prijs/kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden

Freek Veenemans

Professioneel bedrijf dat service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

Duran is een bedrijf dat denkt in oplossingen in plaats van problemen. Zij leveren kwalitatief goed werk af en tonen een hoge mate van flexibiliteit. De werkplek wordt keurig achtergelaten. Kortom... Duran is een bedrijf dat denkt in oplossingen in plaats van problemen. Zij leveren kwalitatief goed werk af en tonen een hoge mate van flexibiliteit. De werkplek wordt keurig achtergelaten. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Wouter Werkman

Duran heeft voor ons een klik-aan-klik-uit systeem aangesloten in de badkamer. Dit deed hij als gratis service nadat hij eerder onze elektra had uitgebreid, wat zeer netjes was. Bij de installatie... Duran heeft voor ons een klik-aan-klik-uit systeem aangesloten in de badkamer. Dit deed hij als gratis service nadat hij eerder onze elektra had uitgebreid, wat zeer netjes was. Bij de installatie werd goed opgelet dat er niks in de badkamer beschadigd werd en de lampen werken goed!

- Werkt netjes
- Eerlijke afspraken

Anke

Duran heeft ontzettend netjes gewerkt. Mijn stoppenkast was zwaar verouderd en is nu klaar voor een modern huishouden.

Ze zijn na het plaatsen van de keuken terug gekomen om alles helemaal in orde te maken. Ze hebben zelfs nog extra klusjes gedaan die vooraf niet afgesproken waren. Lieve en dankbare werklieden.

Reactie Duran ElektroTechnisch Bedrijf:

Beste Ankelien,
Hartelijk bedankt voor uw opdracht en recensie.
Met vriendelijke groeten,
Duran

Hemmink

Vakkundig, snel beschikbaar, aardig personeel. Ik zou iedereen aanraden met Duran te werken. Voor ons huis nieuwe groepenkast aangelegd, goed advies gegeven en netjes gewerkt

Duidelijke communicatie, snelle levertijd

Duran heeft twee maal werk voor ons gedaan. Een keer een storing verholpen en een keer een kabel getrokken

vriendelijk, snel, vasthoudend

Deskundige en aardige hulp bij probleemoplossing kortsluiting.

Goed overleg over probleem en welke oplossingen mogelijk zijn.

Matthijs Limburg

Meneer Duran heeft bij ons een nieuwe groepenkast geplaatst en wij zijn zeer tevreden. Scherpe prijs en goede kwaliteit.

Geeft goed advies en doet niet moeilijk om iets extra’s te doen, kortom goede service ik raad dit bedrijf aan.

M. de Bruin

Duran heeft in ons huis in de buurt van Tolsteeg (Utrecht) onze groepenkast vervangen.

Snelle en makkelijke contactlegging, erg vriendelijke en kundige service. De klus was snel geklaard.

Michiel van den Toorn

Duran heeft de volledige electra voor mijn te bouwen keuken gedaan, inclusief infrezen in beton. In één dag, schoon en in goed overleg. Prettig personeel.

Goed overleg, luistert goed naar de wensen.

Nee, geen tips.

M Kara

Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd.... Duran Electro Technisch Bedrijf heeft bij mijn nieuwbouw huis van 3 verdiepingen in Amsterdam zuidoost de volledige installatie van Elektra, Data, Kabel, rookmelders en thermostaten gerealiseerd. Duran werkt zeer professioneel en heeft alles van A tot Z zeer goed uitgevoerd . Ik heb regelmatig met hem zonder drempels kunnen communiceren met bellen, appen, mailen en natuurlijk regelmatig overleg op het werk. Duran en zijn team doen er alles aan om de klant en zijn wensen centraal te stellen.
IK zou hen willen aanbevelen voor alle elektrische installaties. Als ik Duran 1 tip zou mogen geven: Het zou mooi zijn als 1 of 2 van het team bijgeschoold wordt in installatie van zonnepanelen. Dan heb je alles in huis.

Goede communicatie met de klant
Oog voor details
Aandacht voor mooi eind resultaat