Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Jada's world

Al mijn bestellingen waren heel snel binnen en moest er toch een probleem zijn krijg je heel snel antwoord terug en helpen ze jou heel snel verder!

W.A. den Houter

Aantal keren wat besteld en workshop gevolgd. Ervaring met Druma kan ik beschrijven als prettig.

Ik vind het een heel sterk punt dat je workshops kan volgen waardoor je de producten beter leer kennen en een binding krijgt met het bedrijf.

nauwelijks...

Konings

Ik wacht al 4 weken op mijn product!

Leveren van mijn producten

Bernd Brugman /Geen Records

De ervaring is positief. Het enige is dat er iets meer proactief gehandeld kan worden in de bestelchain. De bezorgbus bleek panne te hebben na navraag. En mijn telefoontje naar de klantenservice... De ervaring is positief. Het enige is dat er iets meer proactief gehandeld kan worden in de bestelchain. De bezorgbus bleek panne te hebben na navraag. En mijn telefoontje naar de klantenservice was onnodig geweest als de klant hiervan op de hoogte was gesteld. Ik vind het fijn om proces van bestelling inpakken versturen in de beginfase beter te volgen is. Transparantie. Ik ben correct en fijn geholpen door de klantenservice en van informatie voorzien. Ik beste zeer zeker mijn inkten in de toekomst bij Druma. Kwaliteit van producten is uitmuntend. Hulde.....hahahaha

Prettige klantenservice

Zie boven ervaring met bedrijf

Louise

Goed en zijn erg vriendelijk.

Ja goede uitleg.

Nee

Liesbeth Lonsain

Mijn ervaring met Druma is heel erg goed. Ze zijn altijd bereid om je te helpen.

Ja wat ik een heel sterk punt vind is de klant vriendelijkheid.
Altijd bereid om je vragen te beantwoorden en ze nemen de tijd voor je, wat ik als heel prettig ervaar.

tot nu toe geen verbeterpunten.

Joke Lindenberg

Van de bestelling maar de helft ontvangen de andere helft zou een week later worden geleverd nu na ruim 2 weken nog steeds niets ontvangen wel betaald balen dus

Nee

Ze zouden sneller moeten leveren en meer informatie kunnen geven

Diana

Altijd prima ervaringen met Druma. Ook deze keer weer. Makkelijk om te bestellen en de bestelling snel in huis. Prima!

Snelle levering.

La Douceur

Super service, heel erg betrokken medewerkers!! Ben zeer tevreden over de aanpak van Druma!

Service!

Bergsma Textiel & Bedrukking

Super tevreden snelle levering en goede service.

Goed assortiment

Misschien wat meer Info over de materialen hoe te gebruiken of te verwerken.