Druma.nl

8.2/10
7.4/10
7.4/10

Wilma Baijens

Silhouet Cameo heb ik bij Druma gekocht. Kreeg goede uitleg alvorens ik het kocht. Ook de aftersales is prima!
Er was een probleem met mijn apparaat en dit werd meteen goed opgelost!

Erg behulpzaam en goede uitleg voordat je het product koopt. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Louise van Zoom

Bestelling geplaatst op 25 februari.Zou op voorraad zijn volgens website.Na ruim 1 eek nog niets gehoord.Contact opgenomen,zou een mail hebben gehad dat de producten niet op voorraad waren,en... Bestelling geplaatst op 25 februari.Zou op voorraad zijn volgens website.Na ruim 1 eek nog niets gehoord.Contact opgenomen,zou een mail hebben gehad dat de producten niet op voorraad waren,en besteld moesten worden.(Echt geen mail gekregen)Maar het zou halverwege de week erop binnenkomen.Niet dus!Weer gebeld,nu excuus:vakantie/carnaval,dus niets geleverd.Gisteren (20 maart) weer gebeld,was net binnen gekomen en zou meteen opgestuurd worden...vandaag niets ontvangen,ook geen mail met track and trace.Heb uit nood bij een ander bedrijf een mat gekocht,die was er overigens de andere dag.Voel me erg aan het lijntje gehouden door de firma Druma

Website bijhouden,en niet doen alsof alles op voorraad is.

Reactie Druma.nl:

Beste, ik heb de order even bekeken en deze mag idd niet de schoonheidsprijs verdienen. U heeft inmiddels afgelopen vrijdag met mijn collega gesproken, helaas is de bestelde mat momenteel niet... Beste, ik heb de order even bekeken en deze mag idd niet de schoonheidsprijs verdienen. U heeft inmiddels afgelopen vrijdag met mijn collega gesproken, helaas is de bestelde mat momenteel niet leverbaar vanuit de leverancier. Zodra deze beschikbaar is zullen we deze aan u toezenden met een leuk extraatje, excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Andre

Kom al enige tijd bij dit bedrijf en altijd goed gegaan , er loopt voor mij 1 persoon rond die aardig vriendelijk altijd goede uitleg geeft . Dames aan de balie altijd vriendelijk. Maar als je gaat... Kom al enige tijd bij dit bedrijf en altijd goed gegaan , er loopt voor mij 1 persoon rond die aardig vriendelijk altijd goede uitleg geeft . Dames aan de balie altijd vriendelijk. Maar als je gaat kijken om wat betere spullen wil gaan aanschaffen ben ik wat geschrokken. Een groot prijsverschil andere zaken. Om een lang verhaal kort te maken is mijn ervaring hard terug gelopen , ben van alles beschuldigd en reacties waren niet echt terecht. Als je in deze wereld gaat begeven kijk goed rond op google er zitten helaas grote prijsverschillen met hun.

uitleg producten

Je klant die een opmerking heeft ter harte nemen en niet uit een machtspositie gaan reageren

Eddy Meuwese

Vaak gebruikte 'smoes' om niet te reageren of mijn vraag naar garantie is dat er veel personeel ziek is. Jammer, maar dan zullen er collega's moeten zijn die de boel oppakken en/of verstand van... Vaak gebruikte 'smoes' om niet te reageren of mijn vraag naar garantie is dat er veel personeel ziek is. Jammer, maar dan zullen er collega's moeten zijn die de boel oppakken en/of verstand van zaken hebben! Mijn manchet voor bekers te sublimeren besteld in Maart en zeker nog geen honderden bekers mee geperst heeft hitte verschillen van 200 tot 75 graden, veel bekers mislukken maar response krijg ik niet!

Nee

Garantie gewoon uitvoeren of op zijn minst op reageren

Eddy Meuwese

Personeel altijd ziek, vraag voor service wordt op lange baan geschoven en uiteindelijk geen terugkoppeling.

Filip van de Bruinhorst

Slecht, een product was niet leverbaar dus kreeg ik een mail dat het later werd bezorgd. Nooit meer iets van gehoord, telefoonnummer is niet in gebruik en op mijn mail word ook niet gereageerd.

Menno hoekstra

Goed ik ben tevreden, de interactie met Michelle

De demonstratie bij druma door Michelle ze heeft me veel laten zien wat wel en niet kan met het product

De website ik had problemen tijdens de bestelling met een artikel uit de winkelwagen vervolgens alles gewist en opnieuw gestart. Het zoeken van het benodigde vinyl maar dankzij Michelle heb ik mijn... De website ik had problemen tijdens de bestelling met een artikel uit de winkelwagen vervolgens alles gewist en opnieuw gestart. Het zoeken van het benodigde vinyl maar dankzij Michelle heb ik mijn info gekregen van wat ik nodig had. Ik weet niet of het klopt maar een matje of een pincet aanschaffen met 7,50 verzendkosten lijkt me een beetje overdreven. Tenminste het is niet duidelijk. Vanuit de winkelwagen moest ik steeds opnieuw zieken naar de producten. In ieder geval met de email kan ik alles vragen en krijg ik antwoord.

dp prints

Had kleine bestelling gedaan waarvoor ze 3 keer thuis zijn moeten komen . Te lange levertijd ,terwijl jullie aangeven binnen 1 2 dagen te leveren ( 3 weken gewacht eer ik alles had )
Had kleine bestelling gedaan waarvoor ze 3 keer thuis zijn moeten komen .
BIJ sommige produchten voor in elkaar te zetten zitten geen handleidingen .

kwa materiaal niet veel slechts over te zeggen

weet er geen

jullie service waarmaken !!!!

Kleine bestelling int geheel leveren en 1 a 2 dagen wil niet zeggen dat ne mens 3 weken moet wachten

Esloo College

Bestellen gaat makkelijk. Even gebeld over levertijden, dame was uiterst vriendelijk

fijn dat er bij de producten over sublimatie bij staat hoe je je apparaat moet instellen

De levering ging niet goed. Dit ligt waarschijnlijk niet bij jullie maar bij de vervoerder. Tot twee keer toe is het pakket in de avond aangeboden. Bij een school is er dan niemand aanwezig. De levering ging niet goed. Dit ligt waarschijnlijk niet bij jullie maar bij de vervoerder. Tot twee keer toe is het pakket in de avond aangeboden. Bij een school is er dan niemand aanwezig.
Het zou fijn zijn als je ergens de openingstijden aan kunt geven.
Uiteindelijk heb ik het bij mij thuis laten leveren, en dan komt het natuurlijk overdag. Gelukkig waren de buren thuis om het pakket in ontvangst te nemen.

J.Kocsis

Een opmerking, dat volgens mij onduidelijk was dat het niet opgestuurd werd maar ik zou het afhalen.
Het is mij totaal niet opgevallen dat ik ergens iets zou moeten aanvinken om het op te laten sturen, dus moest nog € 7,20 overmaken om het te laten bezorgen, wat mij 2 dagen vertraging opleverde voor de bezorging.

Niet bepaald maar ik vind wel dat het bedrijf zou moeten zorgen dat u ook voldoende broekclips in huis heeft, om ook te leveren op aanvraag, die clips raak je vaak kwijt en ik weet niet waar je het... Niet bepaald maar ik vind wel dat het bedrijf zou moeten zorgen dat u ook voldoende broekclips in huis heeft, om ook te leveren op aanvraag, die clips raak je vaak kwijt en ik weet niet waar je het kan bestellen heb al zat geïnformeerd maar niemand kan mij helpen, de fabriek moet het toch kunnen leveren? U zit daar dichterbij.

Zie boven.