Druma.nl

7.4/10

Gheysen Roos

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Website iets duidelijker en eenvoudiger maken

Reactie Druma.nl:

Dank voor de beoordeling, uw opmerking mbt de website zullen wij zeker intern opnemen. met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Zevim

Breed assortiment; onoverzichtelijk qua indeling, Datgene wat ontvangen is past niet op/bij elkaar. Product wat niet op voorraad is wel vooraf moeten betalen. Het product is nog steeds niet... Breed assortiment; onoverzichtelijk qua indeling, Datgene wat ontvangen is past niet op/bij elkaar. Product wat niet op voorraad is wel vooraf moeten betalen. Het product is nog steeds niet nageleverd. Ook geen informatie hierover tot op heden mogen ontvangen.

Niet

Communicatie naar de klanten

CASPILA

Kende dit bedrijf al als particulier, nu een project gestart als ondernemer en bij Druma de materialen ingekocht.

Ruime keuze van materialen en snelle levering.

Mevrouw Els Klijn

Goede producten. Helemaal blij met de raamfolie

Snel geleverd. Netjes verpakt.

Vandewalle Luc

Zowel keuze en kwaliteit genoeg

tot op heden mijn bestelling niet ontvangen ,op zich geen probleem daar het niet dringend is
Maar ik had graag wel wat feedback gehad

B van der Sluijs

Ik ben zwaar opgelicht.Eerst gebruikte printer gekregen deze na veel gedoe geruild gekregen voor een nieuwe.Ik had de afspraak gemaakt voor papier hier slechts 50 % gekregen zullen we na sturen ik... Ik ben zwaar opgelicht.Eerst gebruikte printer gekregen deze na veel gedoe geruild gekregen voor een nieuwe.Ik had de afspraak gemaakt voor papier hier slechts 50 % gekregen zullen we na sturen ik kreeg 10 vel ipv 100.100 euro betaald voor een cursus nu na 30 dagen nog geen cursus datum gekregen.Krijg mijn geld daarvan ook niet terug.Kreeg eerst 2 weken een leen pers van hun.laat geen software door hum op u pc zetten scherm u wachtwoord af en vrouw deze mensen niet.Ik vind ze niet eerlijk en bij elkaar geraapt ik doe nooit meer zaken met ze!!!

Geen enkele!!

Eerlijk zijn!!!

Doepa

Vlot eerste contact

Klanten een waaier met staaltjes bezorgen zodat kiezen van kleuren voor vinyl, flock en flex vlotter en waarheidsgetrouwer kan.

Ingrid Vingerhoets

Nog niet veel ervaring met het bedrijf. Maar de ervaring die ik heb is niet altijd even positief. Mijn eerdte bestelling waren sublimatiecartridges. Eén cartridge was fout. Het ruilen was geen... Nog niet veel ervaring met het bedrijf. Maar de ervaring die ik heb is niet altijd even positief. Mijn eerdte bestelling waren sublimatiecartridges. Eén cartridge was fout. Het ruilen was geen probleem, maar spijtig voorval. Onlangs maakte ik reclame voor jullie bedrijf. Het was een correcte levering maar ze hebben er vrij langs op moeten wachten. Begin deze maand doe ik een bestelling. Niet alles was bij de eerste levering. 14 dagen later komt er een deel van het niet geleverde en nu ben ik nog aan het wachten op het nog niet geleverde

de produkten worden verzorgd geleverd!

Mensen op hoogte brengen dat de levering niet volledig is en niet op een papier dat bij de levering mee wordt geleverd. Ik denk niet dat iedereen dat papier leest. en de klant verwittigen wanneer... Mensen op hoogte brengen dat de levering niet volledig is en niet op een papier dat bij de levering mee wordt geleverd. Ik denk niet dat iedereen dat papier leest. en de klant verwittigen wanneer het niet geleverde produkt eventueel kan geleverd worden.

De-Zja-Vu

Matig
Ik heb 1 mei een order geplaatst en deze staat 3 weken in backorder maar wordt wel afgerekend op de website. Hierdoor staat mijn productie stil

Via receptioniste snel iemand met kennis aan de telefoon

Aangeven hoelang backorder duurt voordat betaald wordt

Dave Coense

Ik heb een cursus carwrapping geboekt. Cursus moet nog van start gaan dus wee4 nog niet hoe de kwaliteit is van Druma maar de telefoniste krijgt een 10. Paar keer gesproken, super vriendelijk en... Ik heb een cursus carwrapping geboekt. Cursus moet nog van start gaan dus wee4 nog niet hoe de kwaliteit is van Druma maar de telefoniste krijgt een 10. Paar keer gesproken, super vriendelijk en behulpzaam.

Na de cursus van 11 en 12 juni.

Na de cursus van 11 en 12 juni.

Reactie Druma.nl:

Dank je wel voor de leuke reactie, met vriendelijke groet Team DDS Druma