Zoals altijd uitstekend!

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Zeker wel :)

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Knaagdieren, wij kunnen niet meer zonder ze! :D

Jessica

Top

Ja

Konijnen en cavias

Miranda

Supersnel én een uitgebreid assortiment voor chinchilla's te koop

Netjes en mooi verpakt met kaartje. dankjewel

Chinchillas

Uitstekend

Geweldig

Knaagdier

Zeer tevreden

Ja was tip top in orde

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Konijnen. Noël en Angele. Angele is een klein leeuwenkopje, Noël weten we niet hij was gedumpt, wij hebben hem gevonden.

Petra Hartlova

Perfect!!

Ja.

Russische dwerghamster.

Anne

Geweldige producten! Ik zocht specifieke kruiden voor mijn konijnen omdat er sprake was van zachte ontlasting. Ik kon mijn geluk niet op toen ik het aanbod van de knaagdier kruidenier zag op de... Geweldige producten! Ik zocht specifieke kruiden voor mijn konijnen omdat er sprake was van zachte ontlasting. Ik kon mijn geluk niet op toen ik het aanbod van de knaagdier kruidenier zag op de webshop van Knaagdierwinkel. En de konijnen vinden het ook nog eens heel erg lekker!
Ik kan niet wachten om de verschillende pallets te gaan proberen wanneer deze weer voorradig zijn.
(Bevorderende kruiden voor het maagdarmstelsel : o.a. Venkel, Salie, Weegbree , Brandnetel , Paardebloem , Pepermunt)

We waren uitermate tevreden met het ontvangen pakket!

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

De kruiden waren voor de konijnen, voor de ratten kon er natuurlijk ook niks ontbreken. Gelukkig is er genoeg klim, klauter en knabbel materiaal te vinden op de webshop!

Helemaal in orde

Het was prima