Sarah Vita

Prima! Snelle levering, goede service, ook bij 'problemen'. Ten zeerste aanbevolen.

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

jammer dat van de "oogst"plantjes, de toppen omgebogen worden - buig dan liever de takjes. Maar misschien vergis ik me met een andere leverancier, dan excuses.

Hamsters:

2 syrtjes: Mazzeltje en Rico.

3 rusjes: Schatje, Knabbeltje en Babbeltje - deze zijn broertje en zusje.

Chloë

Heel fijn, super veel keus, hele snelle verzending en goed verpakt.

Jaa was super ingepakt.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Ik heb 4 dwerghamsters en daarvoor was deze bestelling, ze zijn heel blij met alle lekkere kruiden en bloemen! Het zijn 3 campbellis met de namen Noëll, Rhino & Hippo en 1 russische genaamd Cotton.

Naomi van Linden

Mijn knaagdieren zijn gek op de spulletjes verkopen, ze spelen er leuk mee.

zeker!!

hans

Goede en snelle verzending

zeer degelijk ingepakt prima

eeen chinchilla

Onze cavia's zijn blij met hun grote nieuwe verblijf en speeltjes

Zat stevig in de doos ingepakt. Verder niks speciaals.

Twee cavia's

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Het zag er netjes en goed ingepakt uit

Cavia

v elsing

Makkelijk te vinden. En een zeer snelle bezorging.

Rattastisch

5 ratten en een 1 konijn

Cisca van de Noort

Fijne website met grote keuze en snelle levering

Ja hoor, alles netjes verpakt

Knaagdier

Kim