Anne

Super!

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Ja absoluut

Muizen

niet nodig

knaagdier

Marie jose

Heel goed en extreem mooie en goede spullen ik ben gelijk vaste klant geworden

Ja dat zeker weten

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Een konijn en een knaagdier dwerghamster

Britt

Altijd super snelle levering met de beste kwaliteit! Ben er altijd super blij mee en mijn 2 Ratjes al helemaal!

Altijd fijn dat ze het met zorg inpakken en breekbare dingen extra met bubbel papier. Ook extra papier in de doos met ene leuke knaagdieren kaartje

2 vrouwelijke ratjes ras is onbekend genaamd Honey en Melon

Lore De Vos

Prima producten en geleverd in België binnen de 2 dagen.

2 Chinchillas

Matthijs

Super fijn en snelle levering!

Super goed. Is altijd een feestje om open te maken!

Heb 2 dwerghamsters! Altijd supper leuk op de shoppen bij jullie

Andrea

Goed! Veel artikelen, veel keus en snel verzonden.

Het pakket was goed verpakt

Hamster

Veel keuze!

Zag er verzorgd uit!

Hamster

Catijn

De hennepvezel was goed. Mijn cavia’s slapen er lekker op. De speeltjes die ik besteld heb zijn ook goed, alleen hebben mijn cavia’s binnen een dag alle lekkere dingetjes er vanaf gegeten.

Ja, maar niet speciaal mooi.

2 cavia’s