Lindi

Wat een fijne webwinkel, met groot aanbod. Je hebt er gewoon een dagtaak aan om alles te bekijken én vooral ook om keuzes te maken. De goede prijzen, mooie productfoto's en de fantastische teksten... Wat een fijne webwinkel, met groot aanbod. Je hebt er gewoon een dagtaak aan om alles te bekijken én vooral ook om keuzes te maken. De goede prijzen, mooie productfoto's en de fantastische teksten (ook in de mails, super leuk!) helpen daar natuurlijk ook bij!

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Ja, netjes verpakt in papier en een goed formaat doos (niet extreem groot zoals bij sommige bedrijven)

Twee russische dwerghamsters

Joanne

Snelle levering, netjes verpakt. Blijft mijn favoriete dierenwinkel site.

Netjes en zorgvuldig ingepakt.

Konijnen en cavia's.

Mireille

Super klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend! In één woord: top!

Zeker! We hebben o.a. een terrarium besteld en alles was super netjes en goed beschermd ingepakt.

Hamster

Lexie

De maltpaste is een groot ding nu, dus houd je voorraad vol haha

Pakketjes zijn altijd leuk en stevig ingepakt met een “bedankt voor uw bestelling” kaartje

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Een knusse groep ratjes :)

Lucinda

Ja

Konijn

Wolf P

Super goed! Vlotte levering, en het bedankkaartje was heel leuk hihi. Ik had wel graag geweten of het groen/bruine inpakpapier in de doos bruikbaar is voor knaagdiertjes, of dat het giftig is?... Super goed! Vlotte levering, en het bedankkaartje was heel leuk hihi. Ik had wel graag geweten of het groen/bruine inpakpapier in de doos bruikbaar is voor knaagdiertjes, of dat het giftig is? Anders kan ik er leuke knutselprojecten mee maken!

ja!

3 ratjes!

Eline

Ruim aanbod van leuke knaagdierspulletjes.

Ok ingepakt

3 cavia's: Betrand, Rosalie en Roxanne

Veel keuze op de website en veel variatie bij de verschillende mogelijkheden. De website is gemakkelijk te navigeren en er staat bij de aangeboden producten veel informatie met oog voor detail. Dit... Veel keuze op de website en veel variatie bij de verschillende mogelijkheden. De website is gemakkelijk te navigeren en er staat bij de aangeboden producten veel informatie met oog voor detail. Dit is fijn omdat je bij online aankopen anders vaak in het duister tast over bv. hoe groot de opening van een huisje is en of jouw dier er wel door zou passen. Het enige nadeel is de behoorlijk hoge leveringskost, maar af en toe kan dit wel wanneer je dan veel producten in één keer bestelt.

Het konijnenhuisje dat ik koos, was gemakkelijk in elkaar te zetten, ziet er netjes uit en is door mijn konijntje na een korte afwachtende periode vrolijk in gebruik genomen. Van de traktaties heeft ze er nog maar enkelen mogen proeven tot nu toe, maar ook die vielen in smaak. Ook fijn dat er van enkele duurdere voersoorten een gratis proefzakje wordt aangeboden zodat je kunt testen of dit wel iets is voor jouw huisdier voor je tot een eventuele aankoop overgaat

De levering verliep vlot en zonder problemen. Alles zat keurig verpakt in een grote kartonnen doos met verpakkingspapier dat nu ook als scharrel-en snuffelspeelgoed gebruikt wordt in haar graafdoos. Helemaal tevreden.

De verpakking was prima. Niets bijzonders, maar alles kwam heel aan en dat is het belangrijkste.

Konijn

Marieke

Goed, maar ik vind de verzendkosten minder fijn bij bestellingen met een hogere waarde. Bij veel winkels vervallen die vanaf een bepaald bedrag.

Was prima

Knaagdier

Ditte

Goed, ruim assortiment voor al mijn beestjes

Zeker, altijd stevig verpakt.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

5 ratten, (Freek en Frenk deze zijn 2 jaar en 2 maanden en dan nog Frits, Fredd en Friet van 6 maanden) 2 Syrische hamsters. 1tje is 1,5 jaar en heet Oscar. De andere is de leeftijd niet zeker omdat... 5 ratten, (Freek en Frenk deze zijn 2 jaar en 2 maanden en dan nog Frits, Fredd en Friet van 6 maanden) 2 Syrische hamsters. 1tje is 1,5 jaar en heet Oscar. De andere is de leeftijd niet zeker omdat ik hem opgevangen heb, hij zal rond de 9maanden zijn en hij hij heet Karel :)